piątek, 4 kwietnia 2014

Choroby psychiczne są fantastyczne

wiedzma___: jesienna220 cycki są po to zeby faceci mieli sie na co gapić, pogódx sie z tym
myszate402: 
wibrująca_mrówka: omg jesteśmy debilami
wiedzma___: jesteśmy doownami ... jestesmy zespolem Downa!
sqbi90: Downem z zespołem
wibrująca_mrówka: z aspergerem do tego i depresją i schizofrenią

wiedzma___: i zjaranym kotem
sqbi90:
Aspergera mam tu chyba tylko ja.
jesienna220: łe, szkoda sq
sqbi90: No nie, depresje też ale depresje już leczę.
wibrująca_mrówka: wiem wiem, wódka jutro
sqbi90: Poza tym u mnie depresja objawia się tylko w piciu na smutno. Chyba jestem malo emocjonalny
jesienna220: ja dziś piję na wesoło
myszate402: Sadystyczny zespol downa
wiedzma___: sqbi90 to nie depresja ! To "piajk smuciak"
sqbi90: Aś, psychiatra twierdzi że jednak depresja. po prostu u ludzi z zespołem aspergera objawia się nieco dziwacznie bo mamy i tak mocno spłycone emocje
myszate402: nie sluchaj psychiatrow, pierdola glupoty
jesienna220: rozbujajmy ten czat ludzi z downem....
sqbi90: Mysz, ale ten jest spoko. ma ZEZA i wygląda jakby uciekł z Tworek <3

wiedzma___: sqbi90 żoden psychiatra nie bedzie ze mną dyskutować ! żoden!
wibrująca_mrówka:
sadystyczny aspołeczny zespół downa z aspergerem i zaburzeniami depresyjnymi
myszate402: mrów
idealnie <3
sqbi90: sadystyczny aspołeczny zespł downa z aspergerem i zabuzeniami depresyjnymi wraz z paranoją
myszate402:
ahahahaha
sqbi90: chyba se pójdę na jakąś psychoterapię porobić psychologom wodę z mózgu Poprzednio jak poszedłem do babki, psycholog, to była cała czerwona po pięciu minutach mojego gadania o obsesji na punkcie seksu
wiedzma___: WY TO NIE MACIE NA CO KASY WYDAWAć?

sqbi90:
Wiedźma, mam legitymacje aspie, mogę iść za darmo
wiedzma___:

jesienna220:
dajcie spokoj, mi ostatnio na treningu interpersonalnym kazali pisac mowe pogrzebowa jaka chcialabym zeby była wygłoszona na moim pogrzebie

sqbi90:

myszate402: łooo, ja bym chciala cos takiego
jesienna220: urwa, 3 laski się popłakaly w trakcie
sqbi90: podeślij mi na maila
myszate402: ja na swoj pogrzeb zaprosze mrówka, on powie kilka cieplych slow na moj temat, prawda mró?
wibrująca_mrówka: ja wiem co bym napisał na swoim nagrobku
jesienna220: na mój też
wiedzma___: bosz , przebywam z psycholami ...
myszate402: tez wiem co bym napisala na Twoim i na swoim
wiedzma___:
wibrująca_mrówka: co ?
myszate402: odwiedz mnie jak umre, to se przeczytasz
wibrująca_mrówka: ja na swoim bym napisał: pier**lcie się. tu mi lepiej.
myszate402: ja na Twoim bym napisala: kiedys bylem w polowie tak zajebisty jak teraz.
wibrująca_mrówka:
myszate402:
wiedzma___: ja bym napisała "Przechodniu , sp*alaj , zaslaniasz mi Słońce"
myszate402: hahahahaha
wiedzma___: lubię Słońce
wibrująca_mrówka: mysz a ty na swoim? ''połóż się obok mnie''?
myszate402:
jesienna220: już się boję Mrów, co byś napisał u mnie
wibrująca_mrówka: jesienna220 ''przechodniu! jeśli widzisz mój biust - zakop mnie z powrotem''
myszate402:
wiedzma___:
wibrująca_mrówka: toć mówie
wiedzma___: a tu się pisze !
wibrująca_mrówka: oj tam oj tam i tak wyszło genialne
jesienna220: no i się popłakałam przez Mrówka
wiedzma___: lepiej teraz niż nad grobem
jesienna220: nie wybaczę
myszate402: na moim nagrobku bedzie napisane: Byla wiekszym ujem niz mró.
jesienna220: myszate402 chyba się nie da
myszate402: jesienna220 malo wiesz
jesienna220: ok

wibrująca_mrówka: a mrówek dopisze: kopac najwyżej do 2 m w głąb (bo wystaje)
myszate402:
wibrująca_mrówka Ty juz bedziesz dawno w grobie
wibrująca_mrówka: i co mi napiszesz?
wiedzma___: u mrówka bedzie tak " Tu lezy najwiekszy Fochmen czata. Nie patrzeć, nie modlic się, nie oddychać bo się fochnie i wstanie " teraz to dostanę ignora do Wielkanocy
wibrująca_mrówka: wiedzma___ ''świętej pamięci Mrówek - zafochany na amen.''

wiedzma___: zakochany nie zafochany
sqbi90:
Mrówek: "na zawsze w pamięci pokrzywdzonych".
sqbi90: Mysza: "zblednie kolor róż, a włosy wciąż czerwone".
sqbi90: Jesienna: "osierociła wielu fanów jej biustu"
jesienna220: urwa, na chwilę Was zostawić

jesienna220: ale z tym zafochaniem to dobre.....
sqbi90:

wiedzma___:
ja nic nie pisalam !

jesienna220: wiem wiem, Aś
jesienna220: sq, co masz do mojego biustu
sqbi90:
Jesienna, no właśnie nie mam absolutnie nic, cudny jest
jesienna220: nie widziałeś

wibrująca_mrówka: sqbi a tobie?
sqbi90: a po co mi? przecież i tak nikt nie będzie na mój grób przychodził.

wibrująca_mrówka:
''jego zajebistość przerosła wagę jego pomnika. 100-krotnie''
myszate402:
wiedzma___: sqbi90 ja przyjdę , browarem podleję , w kamerke luknę
wibrująca_mrówka: ja bedę.
sqbi90: Aś <3 Mrów <3
myszate402: i ja tez
wibrująca_mrówka: postawie ci znicza z puszki po piwie <3
sqbi90: Mysz <3 Mrówek, kocham Cię
jesienna220: ja się naebię za Ciebie Sq
myszate402: a ja przyniose tulipany z butelek <3 bo jak to tak bez kfiatow
sqbi90: <3 <3 <3 <3 <3
wibrująca_mrówka: a w pomniku wyryjemy ci cycki
jesienna220: moje?
sqbi90: a po środku pomnika zostawcie wybrzuszenie na 23cm..
wibrująca_mrówka:
wiedzma___: ej! Jak sqbi90 będzie miał kam w grobie to zobaczymy jego wnetrze!
wibrująca_mrówka:
sqbi90:
myszate402:
sqbi90: Aś, ja mam bogate wnętrze. serio. wrzody żołądka, rozwalona wątroba
wibrująca_mrówka: ale wysikujesz je co 30 minut
myszate402: trumna z amelinium
wiedzma___: no własnie! chce zobaczyć !
sqbi90: Mrówek Wiedźma, mogę Ci podesłać obraz z badań
wibrująca_mrówka: no to komu jeszcze. Aś.. ty coś mało masz

wiedzma___: wibrująca_mrówka przestań czytac w moich myslach !!!!
wibrująca_mrówka: Aś: ''raz na 100 lat polać kwasem. dla pewności.''
myszate402:

wiedzma___:
sqbi90 zbieraj się do umierania , nie zostało mi dużo czasu ...
sqbi90: podobno umrę młodo ale chyba nie aż tak, żeby już w tej chwili
wiedzma___: sqbi90 trochę jeszce posiedzę ..
wibrująca_mrówka: potem bedziesz juz tylko leżeć
sqbi90: Mrówek
wiedzma___: mam taką wizję , ze prawie na pewno wiem czyj nagrobek bedziemy czytac pierwszy , co nie mrówek ?
myszate402:
wibrująca_mrówka: fakt Asiu, jesteś najstarsza

wiedzma___: ale Ty się najbardziej narażasz ..nie obawiaj się insekcie...
sqbi90:
Ja umrę pierwszy chyba, że kogoś z was trafi szlag na skrzyżowaniu przy wypadku
wibrująca_mrówka: jak umrzesz to cie zabije. na śmierć!
sqbi90: Nie no, bez spiny, Mrów. Po prostu takie są medyczne fakty
wiedzma___: sqbi90 na rondzie w lewo i nie ma stracha ...
myszate402: na rowerze samochodem
wibrująca_mrówka: wedle medycznych faktów.. drugi umre ja
sqbi90: Zaiste. potem Aśka
wibrująca_mrówka: potem Aś i Nat.na końcu mysz..bo karaluchy......
sqbi90:
jesienna220: a ja trzecia chce

wibrująca_mrówka:
Jesienna ciebie to chyba pochowają plecami do góry w tej kiecce

myszate402:
ja nie umre, mrów przykro mi.
wiedzma___: o nie! Jestem najstarsza! Kocioki na koniec kolejki!
sqbi90: wiedzma___, ale ja mam medyczne uzasadnienie wczesnej śmierci
wibrująca_mrówka: z tym kwasem, to ja miałem racje
wiedzma___: sqbi90 pupę sobie tym podetrzyj , starsi mają pierszeństwo!
sqbi90: Aśka tak Ci spieszno do grobu?
wibrująca_mrówka:
KRAKOWSKI_KOZAK: elo
wibrująca_mrówka: Kozak! zaraz ci pierdykniemy epitafium, czekaj no
sqbi90: "zamiast kwiata przynieś wódy"
wiedzma___: sqbi90 nie spieszno , ale porzadek musi być !
wibrująca_mrówka: sq wygrałeś
sqbi90: Wiedźma, uwierz, gdybyś zobaczyłą moją kartotekę medyczną to byś mi ustąpiła
wiedzma___: lekarze to banda kłamczuszków , z czegoś zyć muszą ...

wiedzma___: sqbi90 pierdu pierdu , dzikie węże , zycia nie znasz , statystycznie to idac z psem masz trzy nogi , ochłoń
sqbi90: wiedzma___, no ja się z Tobą o kolejność umierania nie będę kłócił przecież
wiedzma___: sqbi90 no grzeczny chłopczyk

KRAKOWSKI_KOZAK:
JA JESTEM TU I TAńCZę DLA WAS
myszate402:
KRAKOWSKI_KOZAK: WY JESTEśCIE TU UWUELBIAM WAS I TAńCZYCIE DLA MNIE
myszate402: STOP IT YOU!
wiedzma___: KRAKOWSKI_KOZAK ja przez Ciebię traumy dostanę ..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.