sobota, 15 kwietnia 2017

Weście się piepszcie

rafciozberlina: Pozytron widza mi sie te ciezkie maszyny
Pozytron: Ja kupiłem już najcięższy motocykl. Cenię sobie wygodę i moc
Tasha: najciezszy motocykl? ten goldwing wyglada jak skuter
Pozytron: Ale Raf...czasem kusi mnie, że by pododawać mu jeszcze jakieś bajery
FuckTheIslam: cwieki
wibrująca_mrówka: Pozytron, pododawaj naklejki z My little pony  będą pasować
FuckTheIslam: duzo cwiekow
Tasha:
FuckTheIslam:
wibrująca_mrówka: ćwieki były modne wieki temu
wibrująca_mrówka: CYRKONIE! to jest to!
Tasha: duuuh 
Pozytron: Tasha sama wyglądasz jak skuter
wibrująca_mrówka: Pozytron a masz na nim kartke z napisem NIE WYGLĄDA JAK SKUTER?
wibrująca_mrówka: bo jak nie masz...
Tasha:
Pozytron: Dodam kartkę "piepszę mrówkę" i manifestacyjnie przejadę dumnie przez miasto
wibrująca_mrówka: Pozytron wtedy ja ci na wózku dokleję: Pozek ma dysleksję
serce121: Tasha na takiego skutera nawet nie zarobiłabys stojąc przy autostradzie przez 5 lat wiec zamknij morde knocie
Tasha: uuu, zabolało 
serce121: Tasha ciebie chyba
Tasha: piękny ból dupy
wibrująca_mrówka: Tasha, poleciała na skuterek to broni swojego mena
serce121: Tasha twojej uwazaj zeby ci nie wybuchła
serce121: wibrująca_mrówka skuterek powinienes sie na drugie nazywac
Tasha:
FuckTheIslam: ja tu widze ze tu gangio sa
FuckTheIslam: gang Gazola i i gang Mrowki 
FuckTheIslam: moze na zgode gang bang
wibrująca_mrówka: FuckTheIslam super, idę wycinać konfetti
FuckTheIslam:
Tasha: tak uraziłam jego męskość, że aż musiał drugie konto zalogować żeby mi pojechać
Tasha: o ludzie
wibrująca_mrówka: Tasha, może kupi drugi skuterek wtedy by nam pokazał! 
Tasha: tak!
serce121: Tasha jade ja tobie a nie on
serce121: nie wiesz co juz napisac
Tasha: powiedziała ta, która napisała "chyba ciebie" przed chwilą 
Tasha: rozbawiliście mnie, dziękuję
Pozytron: Tasha za bystra nie jest. Fajnie można się z niej pośmiać
serce121: Pozytron to sie ciesz
serce121: a dla mnie jest pusta blachara
wibrująca_mrówka: 'piepszna' atmosfera
wibrująca_mrówka: taka randka na dwie pary..
wibrująca_mrówka: gdzie ja to Tasha a Pozek to serce
wibrująca_mrówka: i udajemy że bawimy się w kisielu 
FuckTheIslam:
wibrująca_mrówka: serce121 blachara? bo poleciałaś na goldwinga?
wibrująca_mrówka: blachary lecą na auta, motory, skuterki...
serce121: wibrująca_mrówka twoja jest blachara dająca na priv dupy
wibrująca_mrówka: pozek podobno ma cały garaż a ja nawet roweru nie mam
serce121: niech ma
serce121: wali mnie to
Tasha: mój facet jeździ na wózku, a ta mnie od blachar
Tasha: można i tak 
FuckTheIslam: i co ja tu robie z ma fiesta 1.1 na gazniku 
FuckTheIslam: bez klimy 
serce121: przyznała sie
serce121: wes kobieto ogarnij sie
wibrująca_mrówka: serce121 a ty gdzie dajesz dupy? na masce? na tobie też Pozek nakleił swoją karteczkę?
wibrująca_mrówka: ''dupa Pozytrona'' - drukuj
Tasha: ta, pewnie nosi majtki z jego nickiem 
Tasha: serce121 a co, Tobie dałam, że wiesz? bo jakoś nie zauwazyłam, żebym Cię zapraszała do pywatnych rozmów
serce121: ja ? daje tylko jednemu a nie kazdemu na priv
Tasha: nie, ta obok
Tasha: piszemy do Ciebie po nicku, ale mamy na mysli kogoś innego
wibrująca_mrówka: Tasha, były już breloczki wibrująca mrówka..
wibrująca_mrówka: były koszulki I <3 podsłuch
wibrująca_mrówka: są i majtki z napisem Pozytron
Tasha:

***

Więcej o akcji ''Pozytron'': TUTAJ
Więcej o fanach motoryzacji i ich sprzętach: Przecież ma cztery koła!
Więcej o genezie mody na karteczki: A co ty zrobisz by dostać się na Pitoland?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.