sobota, 22 kwietnia 2017

Nic o sobie nie mówię! Nie znacie nawet mojego imienia!

Motyw przewodni:

Xetarcos: Połomsky dot com

***


***

***





***


***

ZWysokaSkaczę: Nigdy nikogo nie ignoruję.
wibrująca_mrówka:
ZWysokaSkaczę: Byłbym wtedy słabszy od niego i nadtawiałbym się źle na skoki.
ZWysokaSkaczę: Skakanie fajna sprawa.
Tasha:
ZWysokaSkaczę:

***

[a]: Zrozpaczona Dłużniczka vs Komornik - "Nie znasz, nie wyceniaj!!1111!"
Rize_:
wibrująca_mrówka: Duszek Dłużnik vs Zrozpaczona córka - ''Nie znam, nie płacę!!!111!''
Chrapuś: Tobie Mama też nie płaciła i nikt się z Ciebie nie śmieje
Rize_: To w ogóle nie miało sensu Chrapuś
wibrująca_mrówka: powiedz to tym, którzy śmieją się że podobno mieszkam z rodzicami którzy za mnie płacą
Chrapuś: Miało
Rize_: Oczyyywiiiścieee, a teraz przykryjemy cię kocykiem i pobujamy...
Chrapuś:
Chrapuś: Kawkę piję.
wibrująca_mrówka: jeśli będziesz kiedyś chciała gdzieś wyskoczyć...
Rize_:
Rize_: Ja i ty?
Rize_: Razem?
Rize_: Forever?
Chrapuś: Na kebab
Rize_: Piotrusiu, kebab nie jest zdrowy dla takich malutkich chłopców

Chrapuś: Nie lubię.
Chrapuś: Tak ironizuję.
Chrapuś: Lubię gotować.
Chrapuś: I podobno umiem.
wibrująca_mrówka: Rize_ nie forever ale razem

Rize_: To nie chce tak
wibrująca_mrówka: a jak byś chciała?
Rize_: Forever albo....
wibrująca_mrówka: albo?

wibrująca_mrówka: Chrapuś opinia twojej matki nas nie przekonuje.
wibrująca_mrówka: zdobądź list polecający od kogoś innego.
Chrapuś: I skąd teza, żem mały?
Rize_: A twoje popisowe żarcie to...?
Rize_: Ironizowałam kiciu
Chrapuś: Ratatuj
Chrapuś: Nie macie co robić ino mnie po internecie oglądać
Chrapuś: Trzeba było zapytać.. bym zdj. wysłał.
Chrapuś: Chamy przebiegłe
wibrująca_mrówka: nikt nie pytał?
wibrująca_mrówka: widać nikt nie był zainteresowany.
Chrapuś: I dlatego szukał mnie na internecie
wibrująca_mrówka: Połomski, co dzień masz inną wersję tego kto cię szukał i jak
wibrująca_mrówka: jednego dnia ''szukałaś'', innego ''szukałeś''.. teraz ''nie macie co robić''
Chrapuś: Ja tam się nie mam czego wstydzić

Chrapuś: 71kg przy wzroście 170cm..
Chrapuś: Wręcz lepiej być nie może.
wibrująca_mrówka: sorry ale..
wibrująca_mrówka: NIKT CIE NIE PYTAŁ
Chrapuś: Idę pracować.
Chrapuś: Papatki
Rize_: Jakbyś dodał sobie parę centymetrów miałbyś większe branie

Chrapuś: Po co dodawać?
Chrapuś: Miłego popołudnia.

wibrująca_mrówka: Rize_ rozmiar nie ma znaczenia
[a]: w ciepłych kocykach
wibrująca_mrówka: tak samo jak bogaci mówią, że pieniądze to nie wszystko, a ładni ludzie że liczy się wnętrze
wibrująca_mrówka: no to sie zareklamowałem
[a]: jako biedny brzydal?
Rize_:
wibrująca_mrówka: musisz tak dosłownie?
[a]: tak
wibrująca_mrówka: umiarkowanie przeciętny, rozsądnie gospodarujący ograniczonymi zasobami
[a]: gdybym był duszkiem lub maniem to napisałbym coś w stylu: "muszę iść do pracy, a nie chce mi się / spalę jeszcze szluga i idę do tej pracy, ale mi się nie chce"
wibrująca_mrówka: ''życie to gówno. masturbacja to gówno. praca to gówno.''
[a]: a 10 piw to...?
wibrująca_mrówka: 20
[a]: dziwna matematyka 10 = 20
wibrująca_mrówka: kiedyś piła 10
wibrująca_mrówka: poszła na zamknięty odwyk i grupę wsparcia na tydzień
wibrująca_mrówka: teraz pije 20
wibrująca_mrówka: ''im więcej tym lepiej'' było słabą maksymą przewodnią..
[a]: ..."rozumiem"

#Chlejuska

***

wąski_na3wiązki: podobno czika popełniła samogona?
wąski_na3wiązki: długo jej nie było
wibrująca_mrówka: wąski, bo miała na nazwisko Połomska
Spirit*: XDDDDDDDDDDDDDDDDD
wąski_na3wiązki:
Spirit*: oesu jak smiechlem 
wąski_na3wiązki: dobry żart jest bezcenny
Spirit*: o tak

wibrująca_mrówka: czasem mi się uda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.