niedziela, 2 kwietnia 2017

Pora obiadowa

wymiociny: mrówku, co będziesz robił dziś o 21:37?
wibrująca_mrówka: rosół
wymiociny: z curry?
wibrująca_mrówka: z indyka
ascetoSybaryta: z dupy
wibrująca_mrówka: nie, z nóżki
promyk.motylkowy: strusia
promyk.motylkowy: nie wiem czy tez jedza
promyk.motylkowy: jak sa glodni to co
|sekutnica|: cześć
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: jak zawsze w dobrym momencie
|sekutnica|:
|sekutnica|: idziesz jeść? czy co?
wibrująca_mrówka: jem 
Rcgbmm: wibrująca_mrówka zawsze po nocach gotuje
wibrująca_mrówka: gotuję kiedy chcę!
wibrująca_mrówka: teraz ugotowałem i żrę
wibrująca_mrówka: zapisz sobie
ascetoSybaryta: Dziwne nie jest sąsiedzi by go eksmitowani gdyby Poczuli zadnia ten smród
AniaJJ: Ja wlasnie skonczylam jesc i ide posprzatac po obiedzie, do potem
wibrująca_mrówka: no hej Aniu.
Rcgbmm: Ja zaraz zrobię podwieczorek
Rcgbmm: wibrująca_mrówka nue bądź taki miły świnio
wibrująca_mrówka:
Rcgbmm: wibrująca_mrówka a uj mnie to czy ty zresz
Rcgbmm: Po co mi to mówisz
wibrująca_mrówka: to uj cię to kiedy gotuję?
wibrująca_mrówka: i po co mi to mówisz?
Rcgbmm: wibrująca_mrówka i wice versa
***
on_36_dupy: sa tu jakies dupy z wawy?
ascetoSybaryta: on_36_dupy jest wibrująca Mrówka



Jest, ale chujowo gotuje. Nie polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.