wtorek, 4 kwietnia 2017

Pędząca żaba i jak ludzie reagują na trolling

Dcgbn: Sa ludzie i holota
NarkoRycerz: najgorsza jest ta czatowa hołota
AniaJJ: O nie
Dcgbn:
_X_: Jestem gorszego s-dortu : >
_X_: e-sortu*
NarkoRycerz:
wibrująca_mrówka: ''z plebsem trzeba jego językiem, ty tempy baranie''
_bazuka: gorsza tylko golota

Tasha: no jest hołota i jeszcze gorsi czyli koledzy hołoty
AniaJJ: Czyli ja
wibrująca_mrówka: AniaJJ i kotwica u nogi
_X_: Proszę docenić że jak na operatora wózka widłowego staram się jak najpoprawniej pisać po "polskiemu"
_bazuka: _X_ kilejny z wozkiem
wibrująca_mrówka: _X_ tyle nas łączy
NarkoRycerz:
_X_: Jak kolejny?
AniaJJ:
NarkoRycerz:
NarkoRycerz: albo nowy albo udaje

_X_: Ja podchodzę do mojego wózka z pasją
_X_: Nawet jak jadę na rowerze to myślę że prowadzę wózek
wibrująca_mrówka:
NarkoRycerz: _X_ tylko nie ruchaj go w wlew paliwa
_X_: Pisałem że szanuje mój wózek
wibrująca_mrówka: kocha, lubi szanuje...
_bazuka: laduje akumulator
NarkoRycerz:
_X_: _bazuka jak wystrzeli
_bazuka: to kryć się gdzie popadnie
_X_: Czyżby coś Ci się rozładowało? : >
_X_: Że o akumulatorze temat sprytnie zmieniłaś
_bazuka: sily witalne
_X_: Joge uprawiaj
_X_: Koleżanka chodzi dla Jogina
_X_: Odzyła
_bazuka: uprawiam
_X_: Zmień Jogina?
_bazuka: bez jogina
_X_: To wyjaśnia wiele
_bazuka:

AniaJJ: Ja sie na wozkach nie znam, wiec pomilcze i poczytam
wibrująca_mrówka: zatrudnię operatora wózka czatowego
_X_: mrówka nabijasz się ze mnie?
wibrująca_mrówka: z siebie się nabijam
Tasha: Ja Ci nie wystarczam?
wibrująca_mrówka: Tasha, jesteś całym moim światem.. ale kolanka cię bolą od popychania..
AniaJJ:

_X_: Chciałbym napisać że nie mam w ogóle dystansu do siebie
_X_: A tym bardziej do mojego wózka
_X_: Szybko się obrażam i długo nie wybaczam
Tasha: Mrów, no dobra, racja
wibrująca_mrówka: Tasha, robię to dla ciebie
Tasha:
Tasha: dziękuję
AniaJJ: Jak milo popatrzec na pare zakochancow
Tasha: albo mozemy okraść Pozka i kupić Ci taki elektryczny
AniaJJ:
wibrująca_mrówka: Tasha wtedy będę jeździł goldwingiem
Tasha:
Tasha: lepiej Sokołem Millenium
wibrująca_mrówka: jak go przemalujemy to zmienimy też nazwę
Tasha: ok

_X_: na zewnątrz wiatr... w środku basss umc umc ... a na zderzaku wlew na gaz
_X_: Idzie wiosna
_X_: Powieje świeżym zapachem ...
_X_: Tego co było zamrożone w śniegu ..
Tasha: ta, całe miasto śmierdzi zelżałym gównem
Tasha: nie ma to jak wiosna
duszek_poeta_: kupa w smogu pachnie z wymogu
_X_: Sa i plusy... można założyć kuboty
_X_: Wreszcie białe skarpety oddychną
AniaJJ: Tak i przepoceni ludzie w autobusach
Fedvn: Co za pokój

Fedvn: Gowniany
duszek_poeta_: sam element spoleczny
wibrująca_mrówka: holota
AniaJJ: Fedvn To pokoj tylko dla holoty czatowej i przyjaciol

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.