środa, 12 kwietnia 2017

A podobno emo już wymarli

maniu___: niewiem co robic
wibrująca_mrówka: maniu, obiad zrób
AniaJJ: Tez mialam to napisac
MamDoscZycia: Chce umrzec
maniu___: niechce mi sie robic obiadu
maniu___: piwa bym sie napil
wibrująca_mrówka: MamDoscZycia wszyscy umrzemy, wystarczy poczekać.
MamDoscZycia: ale ka chce juz

wibrująca_mrówka: to rób jak maniek - nie rób obiadów
maniu___:
MamDoscZycia nie przesadzaj
MamDoscZycia: Nie przesadzam

maniu___: przesadzasz
AniaJJ:
MamDoscZycia I przyszles nam to oglosic
wibrująca_mrówka: przyszedłeś*
AniaJJ: Oj tam.
wibrująca_mrówka: no dobra. pszyszł, bo miał blisko. 
AniaJJ: Przez niego sie czuje jak idiotka
AniaJJ:
wibrująca_mrówka: ale przynajmniej masz obiad
wibrująca_mrówka: i żyjesz! 
MamDoscZycia: aha. nabijajcie się. szukałam pomocy. myślałam że na "psychologii" znajdę. ide sie zabić.
wibrująca_mrówka: MamDoscZycia to mieliśmy cię powstrzymać czy doradzić ci metodę?
wibrująca_mrówka: bo jak piszesz ''chce umrzeć, szukam pomocy'' to to trochę mylące.
~odchodzi: MamDoscZycia
wibrująca_mrówka: no dobra, to ja też idę się zabić wpadnę wieczorem. albo jutro.
wibrująca_mrówka: co mnie nie zabije to wzmocni.. a ryba wygląda na świeżą


http://data.whicdn.com/images/141596283/large.gif

Polecam także: Suicide squad

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.