wtorek, 11 kwietnia 2017

Split

Tasha: ej a ta scena na koniec? z Brucem Willisem?
Mrówek: chyba on też jest jakimś posranym psycholem
Tasha: no tez tak właśnie myślę. może tym na wózku nawet. i to tez jakaś inna osobowość, która tego wózka nie potrzebuje
Mrówek: omg
Mrówek: MOJA DRUGA OSOBOWOŚĆ JEŹDZI NA WÓZKU
Mrówek: teraz wszystko stało się jasne!
Tasha: hahahah a moja jest rosjanką i się puszcza

Tuż po tym:

Pozytron: Jestem człowiekiem, który zmienia osobowość innych.
Xetarcos:  <tak jak każdy>
Czarny_Wilk-: jak narazie to kazy ma Ciebie dosc
Czarny_Wilk-: nic nie zmieniasz
Pozytron: Tk jest a tobs
Pozytron: *Tak
***
Tasha: cześć Shadow
Tasha: obejrzalam Split
Tasha: to co my mamy tu na czacie to jest pikuś
Tasha:
Xetarcos:
Xetarcos: Pozi mi powiedział, że ma moją osobowość rozkminioną już od jakiegoś czasu
Xetarcos: i tak się zastanawiam "którą"
Tasha:
wibrująca_mrówka: no po tym filmie już wiem jak mogę być gejem, kobietą i gościem na wózku jednocześnie
Tasha:
Xetarcos: widzisz, mrówek, a Pozi wiedział
Tasha: bo to on w tym filmie jest
bojuch: jak to miło jest być świrem ... choć przez chwilę .... choć przez chwilę ...  
bojuch: witajcie moje kochane SWIRUSY
***

Pozytron: motylanoga hej.
motylanoga: pozek , zapomniałeś ze jestem drugim nikiem mrówka i mnie witasz ?
wibrująca_mrówka:
Pozytron: motylanoga ty? Nigdy!
motylanoga: to słabo pomiętasz
Xetarcos: motylanoga, mieliśmy się zmieniać
Xetarcos: we wtorki ja jestem mrówką
motylanoga: x a ok
Pozytron: A Natasha kiedy?
Pozytron: Kiedy Mrówka gotuje
motylanoga: nataha to zuzia
Xetarcos: Touka w poniedziałki, Tasha we wtorki
Natasha_Mrówkova: a Ty?
Xetarcos: ja w środy, motyl w czwartki
Natasha_Mrówkova: czyli dzisiaj śpie z Touka? 
Natasha_Mrówkova:
Xetarcos: no sory, mówiłem mrówkowi do lustra, żeby grafik ogarnął
Xetarcos: bo się bajzel robi

***
wibrująca_mrówka: Pozek! słuchaj! mam dla ciebie super serial
wibrująca_mrówka: Daredevil, oglądałeś?
wibrująca_mrówka: w skrócie jest o tym
wibrująca_mrówka: jak przystojny, inteligentny kaleka kopie dupę grubemu łysolowi, który jest miliarderem
wibrująca_mrówka: musisz obejrzeć
Tasha:
Pozytron: Z/w pedziu na wózku
bojuch: hahahahhahahaha a ten znowu
bojuch: wózkowych się czepia
***
nikt_zwyczajny: freud nalezac do lozy masonskiej profanowal religie, kulture cale jestestwo
nikt_zwyczajny: zreszta zrobil dzieciaka siostrze swojej zony
nikt_zwyczajny: chyba nie tylko jej
wibrująca_mrówka: przemocą czy podstępem?
bojuch: przyjemnoscią
nikt_zwyczajny: pod plaszczykiem terapii wyluskiwal bardzo duzo nieprzyjemnych rzeczy ktorych pozniej tym szantazowal
bojuch: pod płaszczem ?
bojuch: to exhibicjonista
bojuch:


Kto jeszcze chce być mną, ręka w górę! (Cały weekend jest do obsadzenia.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.