piątek, 28 kwietnia 2017

Mam podsłucha i nie zawaham się go użyć!

Prawiczek26:
Prawiczek26: wibrująca_mrówka
kciukiem: a ja naiwna przeczytałam "prawNiczek" -_-
Prawiczek26: Nie, nie jestem prawnikiem.
Prawiczek26: Nie interere rere mnie prawo
Prawiczek26: wibrująca_mrówka gdzie Grusia? 
Prawiczek26: wibrująca_mrówka odpowiedz mi gdzie jest Podsłuch
Prawiczek26: Albo Cię namierzę
wibrująca_mrówka: Prawiczek26 podsłuch mnie namierza od 4 lat.
wibrująca_mrówka: w końcu mu się udało.
wibrująca_mrówka: jest w mojej piwnicy.
Prawiczek26: Szanuję go.
Prawiczek26:
wibrująca_mrówka: zwłoki możesz odebrać jutro po 22.
Prawiczek26: Idę na policje
Małgosia:
wibrująca_mrówka: tylko mnie namierz najpierw
wibrująca_mrówka:
Prawiczek26: Noł problem
wibrująca_mrówka: nie tak jak ostatnio
Małgosia: to moze przy okazji mnie tez namierz
Prawiczek26: Małgosia, nie gustuję w mordowaniu adminów
Prawiczek26:
Prawiczek26:
Małgosia: Prawiczek26
wibrująca_mrówka: tylko szukasz chłopaka na czacie
wibrująca_mrówka: widzimy
Prawiczek26:
Prawiczek26: nie jestem gayem
Prawiczek26: To plotki
Małgosia: Prawiczek26 w kazdej plotce jest troche prawdy
Prawiczek26: Małgosia
wibrująca_mrówka: zostaw 100 000 zł w 20 i 50, w największym parku w twoim mieście, za 3 po lewo koszem na śmieci
wibrująca_mrówka: nie przychodź więcej w to miejsce.
wibrująca_mrówka: wtedy wypuszczę podsłucha.
Prawiczek26:
Małgosia: oho
Prawiczek26: Podsłuch ma wtyki na czacie
wibrująca_mrówka: masz 3 dni na zebranie okupu.
Prawiczek26: Doigrałeś się
Małgosia: trzeci kosz po lewej
Prawiczek26: Jego koledzy już jado
wibrująca_mrówka: w takim razie 12 h 
Małgosia: a czas leci tik...tak
wibrująca_mrówka: po tym czasie zrobię mu straszne, nieodwracalne rzeczy
wibrująca_mrówka: niech wizja pochylania się nad zdeformowanym potwornie okaleczonym ciałem twojego kochanka będzie dla ciebie motywacją
wibrująca_mrówka: buahhahahha <u-szatański śmiech>
Małgosia: az ciary po plecach mi przeszly

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.