środa, 19 kwietnia 2017

''Dobrych ludzi nikt nie zapomina.''

9.03.17

leśnelicho: maniiu miałeś już nie pić
Drcgjj: maniiu ;

maniiu: lesnelicho ale jedno mi od wczorasj zostalo
maniiu: to se wypije

leśnelicho: acha.. to luz
motylanoga: Amina90 drugą chlapnij

Amina90: nie pije mocnej capucino starczy
Drcgjj: cappuccino tuczy
Drcgjj: Dupa rośnie
Drcgjj: I jest sztuczna
Drcgjj: Sama chemia

wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: nie używam przecinków literki starczą
Drcgjj: wibrująca_mrówka wyyppiieerrdalaj
wibrująca_mrówka: Drcgjj ale dopiero przyszedłem
(Motto notki sponsoruje dziś Maniu:)

maniiu: ja ciagle pamietam jestem pewien tego ze nie wybacze i nie zapomne
maniiu: ja jestem strasznie zmeczonym czlowiekiem niemam czasu na nowosci
Amina90: niby tak ale nie zauwazylM bym na wadze przybrala

Amina90: Drcgjj a co nie jest chemia w dzisiejszych czasach
Drcgjj: Amina90 kawa
sigmar:
maniiu znalazles dzisiaj jakies jajka?

maniiu: nie znalazlem
maniiu: kury mi wyjadaja jajka chyba
[a]: kury wyjadające własne jaja? trąci to lekkim autofellatio/kanikurybalizmem

motylanoga: maniu pewno pochowały
maniiu: motylanoga nieraz mi na szafie w gararzu znosza
motylanoga: dobrze że nie w samochodzie
maniiu: haha]
Krzysztof_050: kto mnie zaprosi na kawę
maniiu: krzysztof ja na pewno nie
Krzysztof_050: czemu
Krzysztof_050: ale jestes
maniiu: a po co
Krzysztof_050: to miła kobieta mnie zaprosi
wibrująca_mrówka:
Krzysztof_050 miłe kobiety lubią być zapraszane, nie szukają lamusów, których trzeba ''się prosić''

sigmar: mila kobieta to by chciala napic sie wodki, a nie kawy
Krzysztof_050: wodka szkodzi na watrobę
Krzysztof_050: i po co pić wodke
maniiu: ja wczoraj chcialem wodke kupic
maniiu: na szczescie nie kupilem
Krzysztof_050: i dobrze
Krzysztof_050: ale państwo nie zarobiło na vacie od cibie
magdalalenka_36: P
Krzysztof_050: ktora pani mnie zaprosi na kawę
Krzysztof_050: magdalenka moze ty
magdalalenka_36: mila osoba popisze
Alkoholiczka24: hej
maniiu: hej alko co u ciebie
Alkoholiczka24: maniiu slabo
maniiu: to lipa
Alkoholiczka24: a u Ciebie?
maniiu: do dupy czekam na list z zusu
Alkoholiczka24: to tez slabo
maniiu: no
maniiu: piwo pije jedno mi zostalo odo od wczoraj
maniiu: a ty pijesz dzis?
Alkoholiczka24: tak
maniiu: ja tylko jedno piwo mam
Rfcb: Ja nie mam piwa
leśnelicho: Alkoholiczka24 chej. co tam w barku dziś jest?
Alkoholiczka24: leśnelicho piwka
sigmar: jakie?
Alkoholiczka24: perla
sigmar: piwo powinno sie trzymac w lodowce
maniiu: ja nie uzywam wcale lodowki
maniiu: juz pare lat
sigmar: maniiu to pijesz cieple piwo?
maniiu: sigmar ma temperature pokojowa
sigmar: a w pokojuz jest ca 22°
maniiu: no to takie pije
wibrująca_mrówka: 'cześć' i 'chlanie' twoje dwa ulubione tematy.
Alkoholiczka24: onie :/
wibrująca_mrówka: jakie ''o nie''?
Alkoholiczka24: zaraz mi znowu poublizasz
wibrująca_mrówka: nie rozumiem, czemu ludzie cytowanie ich słów lub obrazowanie ich działań nazywają 'ubliżaniem'
Alkoholiczka24: bo to nie miłe
sigmar: moze obrazy byly za jaskrawe
wibrująca_mrówka: ''cześć, chleję piwo'' - jest ''nie miłe''?
[a]: cześć, pijąca nałogowo
sigmar: wiecznie spragniona
sigmar: moj obraz byl naladniejszy, nie da sie ukryc
Alkoholiczka24:
sigmar: wiecznie spragniona ile litrow zlotego plynu gasi twe pragnienie?
Alkoholiczka24: 10
wibrująca_mrówka: sigmar nie ubliżaj!

sigmar: 10 litrow?
Alkoholiczka24: Ta
wibrująca_mrówka:

Rfcb: wibrująca_mrówka idz stąd bo zasmiecasz pokój
sigmar: akurat, chyba 10 butelek, ale te sa politrowe
Alkoholiczka24: 20
maniiu: piwo mi sie skoncyzlo
Alkoholiczka24: piwo ma pół litra
sigmar: 20 butelek dasz rade w dzien wypic?
Alkoholiczka24: tak
sigmar: nie wierze
Alkoholiczka24: nie wierz
sigmar: maniu pada po trzech butelkach, ja padam po 10, a ty chcesz niby dac rade 20 butelek?
Alkoholiczka24: mój organizm się.przyzwyczaił do alko
sigmar: jesli to prawda, to jestem pod wrazeniem
Alkoholiczka24: nie ma się czym chwalić
Alkoholiczka24: to raczej zalosne
wibrująca_mrówka: więc czemu nie masz innych tematów do rozmów tylko chwalenie się perełkami?
sigmar: ja musze szczerze wyznac, ze juz po 8 politrowych jestem tak cieply, ze nie daje rady zebow umyc
sigmar: nawet mi to do glowy nie przychodzi by je myc
maniiu: a po co myc zeby
sigmar: a tak z tradycji

Alkoholiczka24:
Rfcb: maniiu trzeba
Rfcb: maniiu Jak idziesz do lekarza to trzeba
sigmar: albo na komisje
Rfcb: No
maniiu: ciekae kiedy mi list z komisji przysla
sigmar: wracajac do 8 piw, jesli mi ktos jeszcze dwa doniesie, to tez je chyba bym dal rade wypic, ale wtedy bym spal tam gdzie pilem, bez rozbierania sie
Alkoholiczka24: eh
sigmar: maniiu ugotujesz dzisiaj obibad?
maniiu: pieczarki na obiad usmaze
Alkoholiczka24: mniam
sigmar: ze smietana?
maniiu: z czosnkiem bez smietany
sigmar: aha
Alkoholiczka24: smietana musi byc
maniiu: ja nie lubie smietany
Alkoholiczka24: ja kocham
sigmar: crem fresh 30% tez kocham
wibrująca_mrówka: widzę nowy temat - inne zainteresowania
sigmar: tak nowy, jesli maniu nie da rady zjesc wszystkich pieczarek, to kury resztki dostana
sigmar: chociaz co to za obiad same pieczarki z chlebem
sigmar: i to bez smietany
wibrująca_mrówka: nie no, poza alkoholem i masturbacją dowiedziałem się, że panna w różowym kocha też śmietanę
sigmar: o masturbacji nic a nic nie wiem, przegapilem seminarium
Piła_41_on: hej. a o psychologi tez tu rozmwia sie?
wibrująca_mrówka: tak, gdy nie ma Alkoholiczki.
Piła_41_on: a alkoholiczka jest autentyk czy podrabiana?
Alkoholiczka24: Piła_41_on podrabiana
wibrująca_mrówka: zaraz ci opowie
Piła_41_on: chinszczyzna?
Piła_41_on: kurcze to nawet tam alkoholiczki podrabiaja? niezle

sigmar: Alkoholiczka24 mozesz opowiedziec w kontekscie psychologicznym cos o masturbacji?
maniiu: masturbacja to gowno
Piła_41_on:
a ja lubie masturbacje

Alkoholiczka24: masturbacja hmmmysle ze jest spoko
Alkoholiczka24: wytwarza endorfiny które nam poprawiają humor
Alkoholiczka24: tak jakalkohol

Piła_41_on: i mozna sie zakochac we wlasnej rece
Alkoholiczka24: ja tam kocham mój wibtator <u-vibre1>
wibrująca_mrówka: mniej czy bardziej niż śmietanę?

Piła_41_on: mmm szczesciarz
sigmar: Alkoholiczka24 ile czasu potrzebujesz by dojsc?
maniiu: Alkoholiczka24 bawiszsie wibratorem?
Alkoholiczka24: maniiu owszem
sigmar:
maniiu, nie jest latwo poznac chlopaka, ktory po 20 piwach by dal rade
wibrująca_mrówka: chyba że to ta faza upojenia ''kocham wszystkich''

maniiu: Alkoholiczka24 nie lepioej chlopaka poznac
***
Poznała. Więcej w notce: Następczyni
***

sigmar: Alkoholiczka24 jaki masz model wibratora?
Alkoholiczka24: ładny
wibrująca_mrówka: -jakie masz auto?
wibrująca_mrówka: -czerwone
maniiu: sigmar hahahaha
maniiu: ja nie wierze ze ktos jest w stanie wypic 20 piw
sigmar: ona niby daje rade
maniiu: sigmar nie wierze w to
sigmar: ja tez
wibrująca_mrówka: częstotliwość masturbacji określała na ''10 razy dziennie''
wibrująca_mrówka: jeśli chcecie dalej pogadać o ''ile ktoś jest w stanie''
***
Mój ulubiony post: Gdy życie daje ci delirium tremens, zrób z niego lemoniadę.
***

sigmar: wow
Alkoholiczka24:
Piła_41_on: a dala by popatrzec jak to robi?
sigmar: za drobna oplata tak
Alkoholiczka24: jak pije?
wibrująca_mrówka: postawisz jej piwo
Piła_41_on: mm ok
Alkoholiczka24: Piła_41_on krata piwi fajki i pokaże ;D
sigmar: a jednak nie taka drobna oplata
Piła_41_on: ok
AniaJJ: Alkoholiczka24 Alez Ty zboczona
wibrująca_mrówka: drobna, przecież to mniej niż jej dniówka
Alkoholiczka24: jaka dniowka? :/
wibrująca_mrówka: dniówka - twoje dzienne zapotrzebowanie

wibrująca_mrówka: cześć Aniu, ty też chcesz porozmawiać o pokazach z wibratorem za piwo i fajki?
AniaJJ: wibrująca_mrówka Czesc, nie ja postoje i popatrze
Alkoholiczka24: kurde chodziło ze pokaże ile piw wypije a nie.o.wibratorze
AniaJJ: Alkoholiczka24
wibrująca_mrówka: oni pytali o wibrator
wibrująca_mrówka: podałaś stawkę
wibrująca_mrówka: umowa zawarta.
Alkoholiczka24: każda kobieta się masturbuje
sigmar: Alkoholiczka24 temu panu chodzilo na 100% o wibrator
Alkoholiczka24: tego nie pokaże
Tasha: co tu sie dzieje
AniaJJ: Natasha czesc, trafilas na pokaz
Tasha: nie wiem czy chcę to oglądać
sigmar: Tasha bilety prosze
wibrująca_mrówka: Marta dzieli się z nami tym, co kocha: alkoholem, śmietaną i masturbacją.
Tasha: D:
Tasha: śmietaną?
Tasha: bitą?

AniaJJ:
Alkoholiczka24: wibrująca_mrówka no Ty nie walisz konia?

AniaJJ: Ma zone to po co ma to robic
Tasha: o to to
wibrująca_mrówka: Alkoholiczka24 ja nawet nie używam tak prostackich określeń. ani nie wdaję się w dyskuję o swoich preferencjach w tym zakresie.
wibrująca_mrówka:
za to ty zaoferowałaś chłopakom wibrator i śmietanę za piwo i fajki.. więc..

sigmar: wiecznie spragniona, nie pisze sie walic konia, tylko jazda na oklep
AniaJJ: A nawet jakby to pewnie nie bedzie o tym pisal
Alkoholiczka24: no tak temat tabu
Alkoholiczka24: wibrująca_mrówka to był żart
Alkoholiczka24: chyba jesteś za mało inteligentny żeby wiedzieć co to sarkazm

Bygfr: wibrująca_mrówka ty jestes największym prostakiem tutaj
Bygfr: Drugi po tobie a
wibrująca_mrówka: a trzeci?
Tasha: wdowa
AniaJJ: Ciekawe na ktorej ja jestem pozycji
Tasha: ja pewnie gdzieś zaraz za nimi jestem
wibrująca_mrówka: Alkoholiczka24 słaby ten sarkazm w wykonaniu kogoś, kto się upadla na tyle by wersja bez zapłaty
i z losową publicznością była jak najbardziej realna

Alkoholiczka24: Ty nic.nie rozumiesz
wibrująca_mrówka: ale nie będę musiał czytać któryś już raz historii twojego nałogu?
Alkoholiczka24: a poczytasz
wibrująca_mrówka: ps. zostały ci jeszcze dwa argumenty: zazdrościsz mi! oraz: gruby jesteś! bo ''ty nic nie rozumiesz'' już było.
Alkoholiczka24: może zacznę teraz pisac
wibrująca_mrówka: świetnie, zaczniesz od samobójstwa czy śmierci matki?
sigmar: Alkoholiczka24 zacznij od masturbacji
***
Nie wypada mi dodać tekstów o samobójstwie, zdjęć w bieliźnie ani wywiadów z ludźmi, więc dodam tylko:
W związku z zachowaniami groźnymi dla zdrowia, jak wyżej: Następczyni
O wyrażaniu żalu po śmierci bliskich: Zwracać uwagę należy przymiotami, a nie wymiotami
***

Alkoholiczka24: wibrująca_mrówka wiesz to co napisałeś teraz świadczy ze jesteś debilem po prostu iprostakiem
wibrująca_mrówka: nie, to znaczy, że wywlekasz na czat masę spraw, o których masa ludzi już czytała.

Alkoholiczka24: nikoku nie życzę zle
Alkoholiczka24: jestem dobra osobą
Alkoholiczka24: ale za to co napisałeś teraz życzę Ci jak najgorzej
wibrująca_mrówka: ''nikomu nie życzę źle ale teraz życzę ci jak najgorzej''
wibrująca_mrówka: bo jestem dobrą osobą <3
Alkoholiczka24: obyś zdychal w meczarniach



wibrująca_mrówka: o widzisz, i tym się różni cytowanie od ubliżania
wibrująca_mrówka: ja powołuję się na twoje własne słowa, z pokoju ogólnego
wibrująca_mrówka: publicznego czatu
wibrująca_mrówka: a ty mi życzysz śmierci

Bygfr: Tasha prostaczka wśród kobiet to jedynie ty jesteś tutaj
Tasha:
Bygfr: Niedorozwój umysłowy
Tasha: mów mi tak jeszcze
Bygfr: Pochodzenie chłopskie
Alkoholiczka24: wibrująca_mrówka bo jesteś frajerem
Alkoholiczka24: nie masz empatii

wibrująca_mrówka: jeśli wstydzisz się czegoś o czym tu rozprawiałaś, to czemu poruszasz tu takie tematy?
wibrująca_mrówka: nie podoba ci się uwaga, którą zdobywasz?
Alkoholiczka24: nikt mi.uwagi nie poswieca
wibrująca_mrówka: nie?
wibrująca_mrówka: przecież masz już kółko fanów twojego odwyku
wibrująca_mrówka: kółko fanów twojego wibratora
Alkoholiczka24: ha kogo?
sigmar: ja jestem z frakcji wibratora
wibrująca_mrówka: ja dodałem tylko kółko fanów historii życia i żali na priv do różnych ludzi w kółko o tym samym
Alkoholiczka24: nie mam zamiaru sieklocic
wibrująca_mrówka: nikt się tu nie kłóci. chciałaś opowiadać historię życia to opowiadaj, proszę bardzo. nagle ci się temat nie podoba?
Alkoholiczka24: nie,nie podoba mi się nic
wibrująca_mrówka: cóż. może sięgnij po wibrator. czytałem że pomaga wytwarzać endorfiny
Alkoholiczka24: orgazm pomaga a nie wibrator
wibrująca_mrówka: i po co dalej brniesz..
Bygfr: Tasha jestescue banda głupków tutaj
Bygfr: Bez kultury
Tasha: mam swoją bandę

wibrująca_mrówka:
Tasha i umawiasz się z hersztem, nie pamiętasz?

Bygfr: pacholku kogo masz na myśli
wibrująca_mrówka: mnie, bo wcześniej ty albo ktoś tobie podobny nazwał mnie hersztem czatowej bandy.
Tasha: prawie jak dziewczyna gangstera
Bygfr: nie ja. Pierwsze słyszę. Nie mam przyjemności z roba gadać ani z tą wywloka
Bygfr: T
wibrująca_mrówka: więc skoro ze mną ani nią nie gadałeś, to skąd twoja ocena?
Bygfr: wibrująca_mrówka won ode mnie planktonie. Audiencja skończona
wibrująca_mrówka: Bygfr przecież to ty mnie szarpiesz za nogawkę
wibrująca_mrówka: ja tu sobie kulturalnie rozprawiam na wiosenny ''do piachu'' temat
wibrująca_mrówka: Alkoholiczka24 to na czym stanęło? bo mnie rozproszył ten cziłała..

Alkoholiczka24: wibrująca_mrówka nie pamiętam juz
wibrująca_mrówka: może zacznij od śmierci matki, wiesz, to był ten dzień w którym napisałaś to tuż po wejściu na czat
Alkoholiczka24: idę stad
wibrująca_mrówka: tak szybko?
Alkoholiczka24: człowiek ma problem a zostaje wysmiany
wibrująca_mrówka: przecież chciałaś opowiedzieć
wibrująca_mrówka: sama tak napisałaś
Alkoholiczka24: nie
Alkoholiczka24: nie chciałam
wibrująca_mrówka: ja tylko zarzucam temat znany mi z poprzednich opowieści
wibrująca_mrówka:
dobrze że nie masz problemów z masturbacją. bo jeszcze powyższą rozmowę uznałabyś za wyśmianie
i ubliżanie

Alkoholiczka24: daj mi już spokój...
wibrująca_mrówka: nie zamierzam

wibrująca_mrówka: powinnaś się cieszyć że w rozmowie trzymam się tematów w których czujesz się pewnie
wibrująca_mrówka: tematów, które co jakiś czas powtarzasz
wibrująca_mrówka: no dobra, nie chcesz o matce, to może o tej próbie samobójczej?

wibrująca_mrówka: to taki psychologiczny temat
Alkoholiczka24: no próbowałam się zabic bawi Cie to?
wibrująca_mrówka: bawią mnie dwie rzeczy
wibrująca_mrówka: to że ze mną ciągle rozmawiasz
wibrująca_mrówka: i to że nagle wstydzisz się poruszanych często przez ciebie tematów
Alkoholiczka24: eh
wibrująca_mrówka: chociaż.. to że ktoś, kto rujnuje sobie od dawna w żałosny sposób zdrowie i życie, wpadł na pomysł zabicia się w szybszy sposób.. też jest zabawne.
lubię_żelki:):
dzień dobry

lubię_żelki:): tu widzę tak miło, że nawet nikt nie Wita
wibrująca_mrówka: lubię_żelki może dla kogoś ten dzień nie jest dobry? pomyślałeś o tym?! nie! bo myślisz tylko o sobie egoisto.
lubię_żelki:): haha
Alkoholiczka24: co w tym zabawnego?
wibrująca_mrówka: to co wyżej napisałem
lubię_żelki:): sorry nie wiedziałam , że Witanie się i bycie kulturalnym człowiekiem ma coś wspólnego ze złym dniem..
wibrująca_mrówka: to jest czat, tu nie ma kulturalnych ludzi
lubię_żelki:): wiesz na moim pokoju bywają
wibrująca_mrówka: to idź się z nimi przywitać
lubię_żelki:):
lubię_żelki:): zabawna jestęs mróweczko
wibrująca_mrówka: lubię_żelki przeszkadzasz mi w gównoburzy
lubię_żelki:): nie przeszkadzaj sobie....
 
veresa: wibrująca_mrówka tu są kulturalni ludzie, właśnie przyszłam
wibrująca_mrówka: veresa
veresa: wibrująca_mrówka
wibrująca_mrówka: veresa i nawet się nie przywitałaś!
veresa: Dzień dobry, miałam witać
veresa: Na telefonie ciezko z szybkim pisaniem
Alkoholiczka24: oj mrowek
wibrująca_mrówka: Alkoholiczka24 co tam, dobra osobo życząca mi śmierci w męczarniach?
Alkoholiczka24: wibrująca_mrówka bo jesteś zly
Alkoholiczka24: Jakmozna się śmiać ze komuś mama umarla albo że ktoś ma problem z alkoholem??
wibrująca_mrówka: Alkoholiczka24 ja mogę z tym żyć, a ty?
lubię_żelki:): Alkoholiczka24 a kto się śmieje?
Alkoholiczka24: lubię_żelki mrówka
wibrująca_mrówka: Alkoholiczka24 oj nie, mylisz motywy. ja śmieję się z tego, że całe twoje czatowe życie ogranicza się do żalenia się, a właściwie chwalenia, że pijesz, że łżesz że nie pijesz i losowych tekstów o tym jak ci w życiu źle z samą sobą bo pijesz i łżesz.
Alkoholiczka24: ja się niczym nie chwale
wibrująca_mrówka: chwaliłaś się śmiercią matki
veresa: To ona się chwali czy smuci?
wibrująca_mrówka: 20 piwami
wibrująca_mrówka: samobójstwem
wibrująca_mrówka: odwykiem
wibrująca_mrówka: masturbacją 10 razy dziennie
Sweet___revenge: Niezla lista
lubię_żelki:):
veresa: Masturbancja?

wibrująca_mrówka: i tym że ogólnie jakoś tak coś tak nie tak
wibrująca_mrówka: ale potem nie pamietałaś że byłaś na czacie bo film ci się urwał.
Alkoholiczka24: wibrująca_mrówka o tym nic nie pisalam
***
Wszystko, co wymieniłem oraz więcej rzeczy, o których koleżanka NIE pisała znajdziecie pod etykietą Chlejuska: KLIK
***

lubię_żelki:):
wibrująca_mrówka: dziwne, to skąd inni tu o tym wiedzą? czytając ogólny
Alkoholiczka24: o masturbacji napisałam tylko ze pomaga na.dobry humor
Alkoholiczka24: a nie ze robie to 10 razy
lubię_żelki:): 10x to na pewno
Sweet___revenge: Ale ze 10 razy?

Sweet___revenge: Toz to sie idzie wykonczyc
veresa: Po masturbancji się dobry humor psuje
wibrująca_mrówka: po piwie na każdą rękę + wibrator
wibrująca_mrówka: i jakoś dzień zleci
wibrująca_mrówka: Alkoholiczka24 wybacz ale to jest na piśmie

wibrująca_mrówka: nie pamiętasz?
wibrująca_mrówka: to idź na odwyk
wibrująca_mrówka: jak już się dowiesz od ludzi tutaj jak taki wygląda
wibrująca_mrówka: bo mimo że się ''leczysz'' to nie wiesz.
Alkoholiczka24: daj screena
veresa: wibrująca_mrówka ale swinstewka wyciagasz

wibrująca_mrówka: veresa bo sama pisała a teraz udaje świętą
lubię_żelki:): zawsze tak tutaj u Was?
veresa: lubię_żelki właśnie, tez bym chciała wiedzieć

wibrująca_mrówka: lubię_żelki nie, jak ona wyjdzie to zacznie się o obiedzie i cyckach
Alkoholiczka24: jak jest cham i prostak to tak
leśnelicho: lubię_żelki nie. Czasem też o seksie gadamy
lubię_żelki:): oo o cyckach
lubię_żelki:): to może zostanę
lubię_żelki:): temat seksu zawsze ciekawszy niż jakaś ,,gównoburza"
Alkoholiczka24: pisałam ze siemastutbuje ale nie 10 razy dziennie

wibrująca_mrówka: ''jestem dobrym człowiekiem i nikomu nie życzę źle. zdychaj w męczarniach mrówku'' <3
Alkoholiczka24: napisałam ze życzę Ci jak najgorzej
Alkoholiczka24: potem dodałam ze w meczarniach
wibrująca_mrówka: Alkoholiczka24
Tasha: lol
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: The Rhythm Shakers - Traveling free
lubię_żelki:): zboczuszki
Sweet___revenge: Oj tam masturbacja... Jakos trzeba zniwelowac napiecie
veresa: wibrująca_mrówka uuuu to moze jakas ekspresja jej była, teraz to nawet w sztuce robią, obrażają, nazwą sztuką
z ekspresja i do przodu

wibrująca_mrówka: veresa, to jakis happening jak ''gówno artysty'' w puszkach?
veresa: Chyba w ten deseń
wibrująca_mrówka: no, sama się pozamiatała i poszła.
wibrująca_mrówka: możemy pogadać o czymś przyjemnym
lubię_żelki:):
może się jej podobasz? to tak z miłości

Tasha: on się wszystkim podoba
lubię_żelki:): mnie nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.