środa, 16 maja 2018

XXII? Następnym razem zawołajcie mnie przed

pijany_w_wannie: _Jack_ mrygalo w nocy... ale kiepsko spalem
pijany_w_wannie: dzisiaj nie wlaczam
_Jack_:
pijany_w_wannie, koszmary?
_Jack_: pijany_w_wannie, ja mam koszmary jak czytam blog tego zaklamanego manipulanta
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_wink.gif
pijany_w_wannie: _Jack_ ja tez
pijany_w_wannie: czasem zerkne
gwiazdka05: _Jack_ ja wierze ze sie ogarniesz wreszcie i zostawisz w spokoju Mrówka !
gwiazdka05: _Jack_ mnie też zaczniesz walić groźby jak do Mrówka na jego własnym blogu pod jego własnym postem ??
gwiazdka05: Nie masz własnego życia Jack?
_Jack_: gwiazdka05 a ja wierze ze sie odpierdzielisz, zmanipulowana dziewczynko.

_Jack_:
kotwica
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_cmok.gif
kotwica: jack
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_cmok.gif
gwiazdka05: _Jack_Twoje zachowanie jest szczeniackie.
gość_73331466: Jack kiedy czuje sie slaby i zagrozony (czyli zawsze) pisze do kobiet, ktore mu ucieraja noska, per ''dziewczynko''
***
kotwica: tylko nie rozumiem, po co sobie wchodzicie wzajemnie w droge, no ale ok, wasze sprawy.
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_smile1.gif
bot27: nie zrozumiesz, jesteś kobietą
gwiazdka05: kotwica zapytaj się Jacka po co ktoś kto napisał już wiecej niż 4 razy że z nim skończył i nie chce mieć z nim nic wspolnego, włazi na jego blog i wali obrazliwe komentarze a ostatnio groźby....
_Jack_: gwiazdka05 dobrze, doigralas sie, wiesz co mysie? ze nie jestes zbyt inteligentna...boisz sie tego złego, zepsutego czlowieka...trzymasz sie go, nadskakujesz, popierasz we wszystkim...nie widzisz u niego wad bo nie chcesz widziec...ale to twoja sprawa, nie pisz juz w moja strone....ogolnie...
kotwica: gwiazdka, ja uwazam ze jack i mrowek sa dorosli,
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_smile1.gif tylko jak to bywa z facetami....http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_x.gif
bot27: dałeś jej do wiwatu, jack
bot27: poszlo w pięty
~Użytkownik wiedzma__ wszedł do tego pokoju.

_zombie_:
a tu co jakis daramat jest ? 
niech mi kros stresci bo mi sie bzdetow czytac nie chce
_zombie_: kto z kim sie gryzie ?
bot27:
mówiłem że nie jesteś najostrzejszym nożem w szufladzie, zombie
bot27: oto dowód

_Jack_:
gwiazdka05 myslalem, ze jestes bezstronna i madra jak Kotwica...no ale ty co najwyzej mozesz jej buty wiazac....wiem, przesadzilem teraz...ale twojego falszu tez mam dosc.
kotwica: kazdy ma swoj odbior danej sytuacji
gwiazdka05: a teraz to juz doszła fałszywość...
_Jack_: nie pisz do mnie, prosze cie.
_zombie_: kojarze ze jack to idiota ale nie pamietam o co chodzilo

bot27:
za dużo marychy palisz

Chodziło o to, że 9.01.18 wyzywał się z Barbim, a ja obu kazałem wsadzić mordy w kibel i nie bulgotać.
O tym doczytacie tutaj:
Część I - [a]: what has been pissed upon, cannot be unpissed :|


_Jack_:
wiedzma_ kochanie
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_cmok.gif kocham tylko literki http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_cmok.gif
wiedzma_:
_Jack_
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_smile1.gif
gwiazdka05:
bo co ?? Boisz się że Ci udowodnie coś w czym się zaorałeś sam ?

_Jack_:
gwiazdka05 ok, udowadniaj
bot27: finish her!
_Jack_: a teraz zawołaj tego chlopca...i udowadniaj mi...a on niech to daje na bloga
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_cmok.gif
gwiazdka05: na pewno tego chcesz ?
_Jack_: oczywiscie


Nie miewam koszmarów, ale często dzwoni mi dzwonek jak ktoś, dla kogo nie istnieję, gada
o mnie pod moją nieobecność.
Wtedy mam czkawkę i deja vu.

Deja vu z gadania za plecami: Część II - wibrująca_mrówka: _Jack_ teraz chyba wychodzi z ciebie prawdziwy ty

Deja vu z wciągania innych w konflikt:
Część XIII - Co to za klub? Dejawu.

A oto deja vu z przeniesienia:
Używanie słów takich jak: ''chłopcze'' oraz ''dziewczynko'', aby podkreślać swój dystans, dorosłość i traktowanie kogoś z góry,
nie działa gdy sam zachowujesz się jak rozsierdzony dzieciak.

1 komentarz:

  1. Witam

    To będzie o zachowaniu jednego z czatowiczów , który się jak zwykle popisał swoją inteligencją na czacie :)
    Jack.... Kiedy poznałam hmm....nie. Nie poznałam ! Zaczęłam z nim pisać na czacie to mi się wydawał taki w porządku.... Taki ułożony dojrzały emocjonalnie, bo wtedy nikogo nie obrażał, gdy się ktoś kłócił nie wdawał się w dyskusję , trzymał dystans... Tak to wszystko jest w czasie przeszłym , ponieważ owy Jack niestety zmienił zachowanie na czacie o 180 stopni....Nie wiadomo skąd i nie wiadomo dlaczego zaczął obrażać ludzi i wyzywać ich od " posrańców"... Już nie olewał a wdawał się w głupie dyskusje z ludźmi z czata. Jednego razu autor posta , którego Jack tak teraz wyzywa miał dość, kiedy kazał mu się zamknąć ten się wielce uraził (wielka obraza majestatu) i zaczął od tamtej pory regularnie na czacie i pod postami obrażać go , wcześniej twierdząc że on już z nim kończy znajomość i że go nie obchodzi jego osoba.
    Jak widać w poście tak nie obchodzi go jego osoba, że już kolejny raz wspomina jego bloga i swoje durne zachowanie w komentarzach pod poetami. Zachowanie dziecka na poziomie przedszkola.

    Z wyrazami ogromnego współczucia
    gwiazdka05

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.