wtorek, 8 maja 2018

Kto nie jest z nami - musi być przeciw nam! Chyba.

6.05.18

*** Jack i Barbi sprawy osobiste
gwiazdka05: bo on Ci nic nie zrobił
gwiazdka05: _Jack_ opamiętaj się...
_Jack_: zadaje mu pytania....rozumiesz?
gwiazdka05: pytania na poziomie przedszkola
_Jack_: to twoje zdanie
_Jack_: jutro zadam mu na poziomie 5 klasy podstawowki, moze byc taki progres?

gwiazdka05: wiesz co .. przeginasz
Władca_Routerów:
is it a bird?! is it a plane?! no, it
Władca_Routerów: it's Super-Mrów!
wibrująca_mrówka: Master of Shitstorm is coming!
Władca_Routerów: prepare thine tissues, he's cummin'
wibrująca_mrówka: cały na biało
Władca_Routerów: Ku-Mrówx_Klan
gwiazdka05: wibrująca_mrówka
_Jack_: gwiazdka05, jesli juz nie potrafisz sie do mnie normalnie odzywac, to sie nie odzywaj
gwiazdka05: ok , ignor.
_Jack_: nic wiecej nie potrafisz.

wibrująca_mrówka: _Jack_ bo jest konsekwentna i wie kiedy skończyć z takim rozwrzeszczanym przedszkolakiem jak ty
_Jack_: wibrująca_mrówka, chłopcze.
***

Barbiturany_: No dobra opowiem o tej karmię
wibrująca_mrówka:
kciukiem_w_mózg: oo
Barbiturany_: siedziałem w pierdlu przez jednego typa
Barbiturany_: Ja siedziałem on był na wolności
Barbiturany_: Teraz ja jestem na wolności a jemu grozi 15-letni wyrok
Barbiturany_: i uuujnj
Barbiturany_: karma?
kciukiem_w_mózg: ujnia
Władca_Routerów: i siedzisz tu zamiast pomagać prokuratorowi?
_Jack_: Barbiturany_ siedziales za siebie a nie przez kogos.
Barbiturany_: Władca_Routerów No nie przesadzaj
Władca_Routerów: trzeba losowi dopomóc! a co jeśli prokurator przeoczy pewne dowody?
Barbiturany_: i ten twój sarkazm a
Władca_Routerów: sarkazm czy... srakazm!
Barbiturany_: a jak wolisz
Władca_Routerów: rano wolę luźny stolec
Barbiturany_: W każdym bądź razie jest coś takiego jak sprawiedliwość
Władca_Routerów: w każdym razie*
wibrująca_mrówka: bądź co bądź
Barbiturany_: Władca_Routerów A ja rano budzę się ze...
Barbiturany_: hihi
Władca_Routerów: jest też coś takiego jak prawo - połącz prawo i sprawiedliwość
Barbiturany_: Władca_Routerów ucho prezesa
Władca_Routerów: ucho od śledzia
Władca_Routerów: Va Bank
Barbiturany_: Władca_Routerów Vabank teleturniej
Władca_Routerów: Vabanque*
Barbiturany_: Prowadzący Kazimierz Kaczor
Władca_Routerów: teleturniej zwał się nieco inaczej, jeśli o pisownię chodzi
Barbiturany_: ok...
Barbiturany_: Sorry za swoją niekompetencje
Władca_Routerów: ależ proszę, ja też tam spacji nie dałem, a powinienem był
Barbiturany_: Była też wielka gra
Barbiturany_: I suchary w Familiadzie

Barbiturany_: Jeden z dziesięciu
Władca_Routerów:
#Ryster #Nogi do których fapały pokolenia
Barbiturany_: to były nogi Magdy
wibrująca_mrówka: 
Władca_Routerów: potem zaczęto fapać pod nogi Elżbiety Jaworowicz i "Sprawy dla reportera"
Barbiturany_: E 4 programy na krzyż
Barbiturany_: Ekspres Reporterów i 997 Fajbusiewicz a
Władca_Routerów: jeśli fapałeś pod kurtko-płaszcz Fajbusiewicza, to ja spuszczam...
Władca_Routerów: ...na to zasłonę milczenia
Barbiturany_: Władca_Routerów troszkę dystansu
_Jack_: oddale sie na spoczynek, dobranoc.
Władca_Routerów: mam kliny dystansowe do kładzenia paneli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.