wtorek, 1 maja 2018

Jak ci mija dzień?

manuelaEva: czesc
manuelaEva: jak mija 1 maja
wibrująca_mrówka: bywało lepiej
Marek_24:
wibrująca_mrówka: nie pojechałem na grilla, bo jestem chory
Marek_24: na łep
Marek_24: to kazdy juz wie
wibrująca_mrówka: i tak zleci cały weekend. trzeba mieć pecha, nie?
wibrująca_mrówka: manuelaEva a jak twój dzień?
manuelaEva: w pracy bylam teraz se odpoczywam zaraz zpsem tza isc
Szare_Komórki: Dzień cześć!
wibrująca_mrówka: oo, sympatycznie, jaka rasa?
UciekająceSmerfy: musiałem ogarnąć dałna, ale nie wzorujcie sie
UciekająceSmerfy: nieladnie tak mowic
Re:_konkwista: Dzien dobrym.
UciekająceSmerfy: najpierw nie wiadziałem czyj głos, ale potem zrozumiałem
UciekająceSmerfy: ze rozsądku
Szare_Komórki: Re:_konkwista czesc
blue_unicorn_: elo
Re:_konkwista: Czesc, SZK
UciekająceSmerfy: no to pogadane jak dla mnie
Szare_Komórki: canis lupus familiaris
blue_unicorn_: he ?
Szare_Komórki: łapy łapy cztery łapy... a na łapach ****** kudłaty
Re:_konkwista: Kto dogoni psa
blue_unicorn_: na pewno nie ja xdddddd
Szare_Komórki: nigdy nie mów zawsze

Szare_Komórki: zawsze mów nie wiem
1,5min:
wibrująca_mrówka cześć
wibrująca_mrówka: 1,5min cześć Marian. widzę że pora uciekać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.