wtorek, 15 maja 2018

Część XIX - Nie warto, ale jednak

13.05.18

czatowicz:
laleczka_Diabła diabeł nie istnieje

laleczka_Diabła:
każdy ma swoją własną teorię na ten temat.Dla Ciebie może nie istnieć,skoro tak uważasz.
czatowicz: żyjemy w jednej rzeczywistości

laleczka_Diabła:
każdy ma własną świadomość, wyobrażenia i fantazje i marzenia i nawet rzeczywistość dla każdego oznacza coś innego.

czatowicz: podaj dowody na istnienie diabła
wibrująca_mrówka:
czatowicz podaj dowody na nieistnienie jakiejkolwiek siły o której nic nie wiemy
czatowicz: laleczka_Diabła to jak?

laleczka_Diabła: widzę , ta myśl nie daje Ci spokoju....
czatowicz:
wibrująca_mrówka próbujesz mi udowodnić, że nie potrzeba dowodów...
wibrująca_mrówka: próbuję ci pokazać że jesteś głupi. bo oczekujesz dowodów od kogoś, zamiast samemu je podać skoro coś zarzucasz.
no i dlatego, że nie ogarniasz, że pewnych rzeczy nie da się ani potwierdzić ani im zaprzeczyć, a mimo to brniesz
w jakieś bzdety i zawracasz pannie Diabła dupę

czatowicz:
laleczka_Diabła nie chcesz odpowiadać?
wibrująca_mrówka: czatowicz a ty co, nie chcesz mi odpowiadać??

czatowicz:
laleczka_Diabła zacięłaś się czy co?

czatowicz:
laleczka_Diabła nie bronisz tego, w co wierzysz, słabo

wibrująca_mrówka:
czatowicz nie bronisz tego, w co wierzysz, słabo

***

laleczka_Diabła:
brzydki_kaleka no swoje mam paznokcie,ale jakoś teraz 3cm więc mogę podrapać
brzydki_kaleka: ... 3cm....? ale ja pisząc o normalnych nie miałem na myśli: "nietipsy" czy cóś... ale paznokcie normalnej długości, lubię naturalność... takie zboczenie
laleczka_Diabła: są gusta i guściki, mi moja długość odpowiada i w niczym nie przeszkadza

brzydki_kaleka:
... rozumiem i pewnie sporo samczyków się ślini... żyj i tańcz jak chcesz

laleczka_Diabła: mnie w pracy nikt nie ocenia i nikt się nie ślini , każdy ubiera się tak,jak mu odpowiada i wszystko okej
wibrująca_mrówka:
laleczka_Diabła wyglądają na bardzo niewygodne

laleczka_Diabła:
kwestia przyzwyczajenia

brzydki_kaleka:
wibrująca_mrówka ... w imię mody i/lub zdobycia samca kobieta może się przyzwyczaić nawet do noszenia kotwicy na plecach... oczywiście chodząc w co najmniej 12cm szpilkach
wibrująca_mrówka: brzydki_kaleka zgadzam się z tym

brzydki_kaleka: ... tym bardziej laleczka Diabła... wyobrażasz sobie co taki diabeł może kazać swojej laleczce?
wibrująca_mrówka: tak
gwiazdka05: brzydki_kaleka
brzydki_kaleka: no ale układ DOM/sub to w sumie normalka

laleczka_Diabła:
brzydki_kaleka nie dowiesz się.

wibrująca_mrówka:
laleczka_Diabła po prostu ja pamiętam jak kupowałem ciacho w cukierni i płaciłem drobnymi. ekspedientka miała dwa problemy.. jak zebrać moje drobne z lady i jak wygrzebać jej drobne z kasy.. bo miała takie szpony jak sęp.. to było bardzo niezręczne pięć minut. a skalę problemu wyjaśnię tak: musiała drobne wygarniać pazurami.. bo inaczej się nie dało.
brzydki_kaleka: wibrująca_mrówka... uhmm..
laleczka_Diabła: dlatego place kartą płatniczą
wibrująca_mrówka: ale to nie ja miałem problem z płaceniem, tylko ona z pracą

laleczka_Diabła:
najwidoczniej,ale no cóż ... Może tak lubi,aby ja bardziej zapamiętano jako kasjerkę

wibrująca_mrówka:
no twarzy nie pamiętam, ale te długie zielone tipsy zapamiętam do końca życia
laleczka_Diabła: może właśnie było to zamierzone,a zadbane chociaż były? Nie masz traumy?

wibrująca_mrówka:
zadbane, ale nie sądzę by ktoś zamierzał być kaleką z powodu tipsów. no traumę mam...

brzydki_kaleka:
laleczka_Diabła ... no tak, przecież karta płatnicza rozwiązuje wszystkie problemy... a kotwicę na plecach to... w plecaku czy jak?
brzydki_kaleka: ależ te kobiety są wytrzymałe... jak dużo potrafią zmieść bólu, poświęcenia i upokorzeń... i to jeszcze często z uśmiechem na twarzy i oczętami zamglonymi z miłości...
wibrująca_mrówka: brzydki_kaleka no
Juna`: Powiedział mężczyzna, który chodzi do lasu na nimfy

brzydki_kaleka: Juna` ... nimfy są inne... one... a zresztą...  i tak nie zrozumiesz Zołzo
wibrująca_mrówka:
Juna` fakt, że głupio to brzmi w jego ustach.. ale z drugiej strony taka jest prawda.
że kobiety się stroją po kolei: aby być lepsze od innych kobiet, dla facetów a na końcu dla swojej samooceny.. która i tak wynika często z dwóch pierwszych. bo przecież każdy wie, nawet każdy facet, że dla kobiety mężczyzna jest czymś co podnosi jej wartość i w ogóle
gwiazdka05: Weźcie....
laleczka_Diabła: brzydki_kaleka no co ja Ci będę więcej dopowiadać,skoro wszystko wiesz lepiej sam.
brzydki_kaleka: wibrująca_mrówka ... a jak jeszcze jest urodzoną subką... to nerkę sobie da wyciąć z uśmiechem bez znieczulenia
brzydki_kaleka: urodzona subka - czyli subka do kwadratu
laleczka_Diabła: brzydki_kaleka oj Ty ......

BłękitnaAgaa:
brzydki_kaleka pytanie ile kg kotwice dzwiga facet na plecach w siłowini zeby sie tylko kobietom podobac ?
wibrująca_mrówka: pewnie równie dużą jak kobieta, bo mamy równouprawnienie
brzydki_kaleka: BłękitnaAgaa ... facet to robi powiedzmy przez godzinę -2 dziennie... a kobiety kotwicę na szpilkach noszą czasem cały dzień... nogi bolą... żylaki wszystko... ale przecież musi cierpieć... bo on lubi jak ona chodzi w szpilkach
brzydki_kaleka: ale jak chcesz stawiać znak równości pomiędzy tymi cierpieniami, powodzenia

BłękitnaAgaa:
brzydki_kaleka

laleczka_Diabła:
brzydki_kaleka
wibrująca_mrówka: brzydki_kaleka może stawiać znak równości, bo postawiła go przy ''kobiety i mężczyźni robią dużo by się sobie wzajemnie podobać''

1,5min:
BłękitnaAgaa chodzisz na silownie?

BłękitnaAgaa:
1,5min nie, ale mój brat chodzi

1,5min:
BłękitnaAgaa najczęściej nie chodzi o kobiety tylko o sex
wibrująca_mrówka: 1,5min chyba że chodzi o seks z kobietą, wtedy chodzi o kobiety
1,5min:
BłękitnaAgaa: 1,5min ale rowniez robi wszystko zeby sie podobac
wibrująca_mrówka: różne są motywacje, ale mało kto ma taką że ''chce sam dla siebie dobrze wyglądać i dobrze się czuć''
1,5min: wibrująca_mrówka traktowanie przedmiotowe
wibrująca_mrówka: no co poradzisz że ludzie się tak traktują
1,5min: wibrująca_mrówka siłownia
brzydki_kaleka: wibrująca_mrówka ... no ale ile cierpi dla atencji płci przeciwnej przeciętny facet a ile przeciętna kobieta? naprawdę nie dostrzegasz różnicy?
wibrująca_mrówka: myślę że tyle samo bo oboje uważają że warto
wibrująca_mrówka: do szpilek stopa też się przyzwyczaja
, jak i na siłowni idzie z czasem coraz lepiej
1,5min: brzydki_kaleka jaki jest twój problem
brzydki_kaleka:

brzydki_kaleka:
kobiety naskoczą na mnie z powodu tego że głupio im że bardziej się poświęcają a faceci naskoczą z powodu tego żeby podtrzymać kłamstwo o tym że poświęcają się tak samo
wibrująca_mrówka: brzydki_kaleka a teraz wymień wszystkie inne motywacje i możliwości, które pominąłeś dla swojej wygody
brzydki_kaleka: możecie mówić sobie co chcecie... i wiem że są wyjątki itd... ale żyję już wystarczająco długo żeby wiedzieć że to nieprawda

wibrująca_mrówka:
brzydki_kaleka to idź w końcu na siłownię
 
brzydki_kaleka:
wibrująca_mrówka ... przeciętna kobieta szoruje podłogę na kolanach gdy facet ogląda z piwem mecz

brzydki_kaleka:
ale nie chce mi się już pisać
brzydki_kaleka: wracam do pracy
brzydki_kaleka: nie urodziłem się po to żeby tłumaczyć komukolwiek że ziemia nie jest płaska
NarkoRycerz: brzydki_kaleka a po co?

brzydki_kaleka:
... żeby wygenerować swoim ciałem nawóz dla Matki Ziemi...

NarkoRycerz:
Z prochu powstałes w gnoj sie obrocisz

_Jack_: czołem.
_Jack_:
Błękitna Agnieszko
BłękitnaAgaa: dziekuje
_Jack_: nie ma za co....to tylko zlepek pikseli

BłękitnaAgaa:
ok
BłękitnaAgaa: wiec nie dziekuje

_Jack_: 

_Jack_:
powiedz gdzie...to ci wysle taki zlepek...ale z matki ziemii

 
BłękitnaAgaa: czy beda tak samo wygladały jak Twoj zlepek słow ?
_Jack_:
moja odpowiedz na zlosliwosci, moze byc tylko jedna:.....(....)
BłękitnaAgaa:
_Jack_: a teraz idz lepic pierogi

brzydki_kaleka:
i mam dość takiego pieprzenia mrówczego o równouprawnieniu, jak każde dziecko we wsi wie że przeciętna baba jest o wiele bardziej spolegliwa uległa od chłopa
NarkoRycerz: we wsi może tak
brzydki_kaleka: tak... bo w miastach niby inaczej

NarkoRycerz:  poza tym ty chyba wiejskich bab nie znasz:
wibrująca_mrówka:
a co ma równouprawnienie do przeciętności, stereotypów czy tego, czego ty w życiu doświadczyłeś?

wibrująca_mrówka:
a no tak, NIE POGADASZ O TYM, BO WYCHODZISZ

wibrująca_mrówka: ale jeszcze posiedzisz, żeby o tym popisać sam do siebie
wibrująca_mrówka: spoko, typowy subie
NarkoRycerz:
xD
brzydki_kaleka: NarkoRycerz ... to że Ty być może boisz się wiejskich bab, jak to ująłeś może świadczyć że jesteś miętki i tyle

brzydki_kaleka:
nie od dziś wiadomo że jest jakiś odsetek facetów wymoczków którzy dają sobie jeżdzić po głowie

_Jack_:
brzydki_kaleka, jaki tam panna Lowe?

NarkoRycerz: brzydki_kaleka nie to ty sobie dopisujesz niedopowiedzenia
brzydki_kaleka:
ja pierdziu... a jednak tłumacze że ziemia nie jest płaska
wibrująca_mrówka: a nie mówiłem
brzydki_kaleka: złapaliście mnie, punkt dla was za to tłumaczenie ale tyle waszej radości, gol honorowy
wibrująca_mrówka: brzydki_kaleka czyli co, wychodzisz, już skończyłeś, nie obchodzi cię to? x2
NarkoRycerz: brzydki_kaleka jaki ty przykry jestes
brzydki_kaleka: tyle kobiet na świecie cierpi w taki lub inny sposób, że już nie wspomnę o przemocy w rodzinie, biciu... o przysiędze małżeńskiej "że będę mu posłuszna" a wy dalej pierdzielicie że niby jest jakieś równouprawnienie
1,5min: brzydki_kaleka jesteś spoko

NarkoRycerz:
brzydki_kaleka to jak ty zone traktujesz

wibrująca_mrówka:
kazał jej nosić szpilki cały dzień

brzydki_kaleka:
i to nie jest tak że ja jestem jakiś macho i uważam że kobiety są gorsze i powinny być uległe... ja tylko przypominam o tym że tak było, jest i przynajmniej w najbliższej przyszłości nadal będzie
brzydki_kaleka: NarkoRycerz... to że bronię prawdy - nie znaczy że mi ona pasuje, ogarnij się chłopie 
wibrująca_mrówka: bronisz swojego zdania
**szuszu**: brzydki_kaleka gdzieś Ty się chował człowieku ?
NarkoRycerz: brzydki_kaleka zacznij swiat zmieniac od siebie
brzydki_kaleka: zapomniałem że dla was prawda to to co lubicie i z czym się zgadzacie
wibrująca_mrówka: dla ciebie*
brzydki_kaleka: to że piszę iż gó*no śmierdzi to nie znaczy że lubię ten smród
wibrująca_mrówka: nie chce ci się już pisać może? i wracasz do pracy? bo głupio czytać jak zarzucasz innym to, co oni tobie.
i to zanim jeszcze to zrobią
_Jack_: mam tylko trzy akordy i prawde...
laleczka_Diabła:
brzydki_kaleka: wibrująca_mrówka ... jesteś po prostu krwiopijcą siedzisz sobie na czacie i chłoniesz jak gąbka całą pisaninę, zaczepiasz innych po to żeby przedłużyć swoje trwanie, poprzez zwiększenie aktywności na czacie
brzydki_kaleka: ja nie mam tyle na to czasu, nawet gdybym chciał

brzydki_kaleka: lubię czasem porozrzucać perły przed wieprze i spojrzeć na reakcje... ale to także przy okazji zaledwie
wibrująca_mrówka:
brzydki_kaleka i mówisz tak bo napisałem że z jednym twoim tekstem się zgadzam, a z drugim nie?
_Jack_: brzydki_kaleka Ameryki nie odkryles
wibrująca_mrówka: o, odezwał się ten, co kończy tak samo.. i który też nie ma czasu
_Jack_:
brzydki_kaleka: wibrująca_mrówka ... wiesz jak silną wolą muszę się wykazać żeby nie wpadać w kompleks wyższości jak czytam wasze wypociny?
 ogromniaście wielką
_Jack_:
brzydki_kaleka, ale o moich chyba nie mowisz?
laleczka_Diabła: brzydki_kaleka nie musisz przecież zgadzać się z moim zdaniem.
wibrująca_mrówka: więc to silna wola każe ci trollować na czacie zamiast ''wrócić do pracy, bo nie masz czasu na trollowanie na czacie''?
brzydki_kaleka: _Jack_ ... Ty jesteś wielki nudziarz... ale sprawiasz wrażenie sympatycznego dosyć
_Jack_: brzydki_kaleka
_Jack_: chwila zadumy...
brzydki_kaleka: wibrująca_mrówka ... jesteś klasyczny do bólu... oczekujesz że będę Ci się tłumaczył że niby udało Ci się złapać mnie na niedotrzymaniu obietnicy... znam takie gnidy jak Ty... każde gów*o weźmiesz w swoje łapki aby tylko kogoś nim spróbować obrzucić
wibrująca_mrówka: tl;dr
brzydki_kaleka: w realu takich jak Ty omijam przechodząc na drugą stronę ulicy
_Jack_: ja rowniez
wibrująca_mrówka: a w necie lubisz z takimi nie rozmawiać, bo nie masz na nich czasu...
wibrująca_mrówka: rozumiem.
brzydki_kaleka: _Jack_ ... hola hola... a co to ma być? że niby wróg mojego wroga jest moim przyjacielem?
brzydki_kaleka: osz Ty draniu
wibrująca_mrówka: o, teraz załapałeś o co mu biega
wibrująca_mrówka:
brzydki_kaleka: _Jack_ ... nie chce być w twojej bandzie
wibrująca_mrówka: ej, chwila. to ja mam bandę!
gwiazdka05:
wibrująca_mrówka:
gwiazdka05: brzydki_kaleka za późno chces czy nie Jack Cię wybrał
wibrująca_mrówka: gwiazdka05
wibrująca_mrówka: YOU'RE THE CHOSEN ONE, HARRY
wibrująca_mrówka: YOU ARE A WIZARD!
_Jack_: brzydki_kaleka nie ma zadnej bandy, dzialam sam
gwiazdka05:
wibrująca_mrówka:

wibrująca_mrówka: wiem jaki obrazek tu wstawię!



Zaklepuję to jako motyw przewodni podsumowania!
Ciasteczko dla tego, kto z poprzednich wpisów pamięta, kto i jak próbował zasłużyć na miano Przydupasa Bulgotmana!

brzydki_kaleka:
gwiazdka05 ... wybrać to on sobie może... które kalesony dziś założyć na dupsko

gwiazdka05:
hehe dobre

_Jack_:
brzydki_kaleka, a nie...przepraszam, mam swoja Asie, ale ona gowna nie tyka
wibrująca_mrówka:



brzydki_kaleka: _Jack_ ... że niby Asia zakłada Ci kalesony?
gwiazdka05:
_Jack_: tak
 gwiazdka05: Aa to tak jak w tym kawale jest ....
brzydki_kaleka: no to ja wolę sam się ubierać... ale... takiej Asi chętnie mógłbym zakładać rajstopy...

_Jack_: sie wie!
gwiazdka05: Ja rajstop nie znoszę :/
laleczka_Diabła: Ja też nie
monterek_: przy włochatych nogach lepiej rajstop nie nosić

_Jack_: a przy wlochatych plecach, nie trzeba swetra

brzydki_kaleka: dobra... bo od rajstop to tylko krok do pośladków... cycków... rozwianych włosów i tych w oczach...
brzydki_kaleka: więc naprawdę nie będę mógł się skupić, a chciałem choć trochę jeszcze dziś popracować
wibrująca_mrówka: ojoj
Juna`: Zatem rozpocznij pracęwcześniej.
wibrująca_mrówka: użyj silnej woli!
brzydki_kaleka: o czym to ja...
brzydki_kaleka: a tak rajstopy...


Nie, nie wyszedł. Żaden z nich.

6 komentarzy:

  1. Pamietasz, jak ci mowilem, ze wychodzi z ciebie caly ty? Wstawka o e-kurwie to kolejny na to dowod.Jednak ty smiesz wytykac innym obrazanie kobiet na czacie.Kobiete ktora sie na tobie poznala, nazywasz e-kurwa....mnie nazwij e- meska dziwka(tez sie na tobie poznalem).Nie bede pisal elaboratu, jak ty to potrafisz.Kazdy sam na tobie stopniowo sie poznaje. Ps. za e-kurwe, dostaniesz kiedys w morde....ale nie "e" lecz realnie. Obiecuje ci to ja, Jack, "prostak".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdajesz sobie sprawę, że mogę ilustrować swoje wpisy czym chcę i zgodnie z tematem i przesłaniem bloga mogę zahaczać o tematy związane z randkowaniem przez net, cyberseksem czy też relacjami międzyludzkimi, na które wpływa internet? I nie mam wpływu na szeroki wachlarz interpretacji dzieła przez odbiorców? W tym wypadku nie mam wpłwu na to, że utożsamiasz faceta na obrazku, który wraca do domu i wypowiada te słowa, ze mną, a siedzącą przy komputerze kobietę utożsamiasz ze swoją...

      No właśnie, doprecyzujmy. Czy obaj mamy na myśli zamężną matkę trójki dzieci, która ''wsiąkła w czat'', ''chce czuć się jak prawdziwa kobieta'' i ''nie umie wyjaśnić tych emocji'', która swojemu nowemu internetowemu ''przyjacielowi'' opowiada o znajomości z jej, że tak to ujmę ''ex kumplu'', która zakończyła się w sierpniu 2016 i to przez jeszcze innego ''przyjaciela'', bo m.in. (pozwolę sobie zacytować): ''miedzy nami nigdy nie było takiej fascynacji. A wiesz czemu? Bo on od początku traktował mnie jak Kobietę, Ty zawsze traktowałeś mnie jak kumpla.''? Czy to ona jest twoim ''innym obiektem seksualnym, o którym nie musisz fantazjować''?

      Czy ''Asia'', która ''gówna nie tyka'' to ta sama, która przyklaskiwała przystani przy jej elaboratach o seksie, mówiła ''kochana'' do osoby życzącej HIV dzieciom innych użytkowników czatu i która lubi wymieniać wiadomości z osobami, które lubią miesiącami wyzywać ludzi, którzy ich ''nie obchodzą'' (połom i w masek tłumie), a która pisała, że ja ''obok godności nawet nie stałem'' akurat po tym, jak zrąbałem cię za udawanie, że wyzywanie kobiet przez marka24 nie jest wcale uciążliwe?

      Mówimy o tej samej ''kobiecie, która się na mnie poznała''? Która opowiedziała ci o naszej wieloletniej relacji, która pokazała ci maile i rozmowy z sierpnia? Bo moim zdaniem powinna ci je pokazać. Wg niej wynika z nich, że jestem ''zazdrosnym i zaborczym'' chujem, a wg mnie, że jak się lubi ''wsiąkać'' w privy z facetami z netu, to wypada się zastanowić nad sobą i swoim małżeństwem.

      Ja zrewidowałem i zakończyłem tę znajomość, ty za to... rzucasz groźby karalne na blogu z neta, o obrazek z neta i dla kobiety z neta... Może dla ciebie też przyszła pora by zastanowić się nad sobą. Bo wiesz, z każdą twoją wypowiedzią ''każdy sam na tobie stopniowo się poznaje''.

      Usuń
  2. To nie twoja sprawa, czyjes malzenstwo.Gowno wiesz tez o naszej relacji i nic ci do niej.Serio, radze ci sie odpierdolic od tego tematu. Ja i kobieta o ktorej piszesz, nie zyjemy tylko czatem.Jesli dalej bedziesz sie wpierdalal w nasze relacje, to serio dostaniesz w twarz...i gowno mnie obchodzi kara ktora moze mnie spotkac, bo nie da jej sie porownac do sadysfakcji jaka bede mial ze zdzielenia takiego slizgiego typa jak ty w pysk.To wszystko co mam do powiedzenia w tym temacie. Jack.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek kilka cytatów:

      _Jack_: masz w ogole w realu choc jednego prawdziwego przyjaciela?
      _Jack_: .....wylewac swoj jad na żalosnym blogu....to do siebie maja gnidy, tu i w zyciu realnym
      _Jack_: wibrująca_mrówka, jak ksiazka?

      Pomyslales kiedys o sobie, kim ty w ogole jestes i co zrobiles wzyciu?
      Twierdze, ze jestes frustratem z niezrealizowanymi celami.
      Smutny mrówek podjechał na swym wózku w kąt sali i z daleka przygląda się tańczącym.
      Powiedz mi, wzorowy czlowieku. Skad sie braly twoje wielokrotne bany na tym pokoju?
      _Jack_: nierob, polinteligen, z polwyzszym wyksztalceniem.....na pelnym socjalu

      _Jack_: wibrująca_mrówka, nie zaplac czynszu, i kup pralke :) dobranoc
      _Jack_: nawet robole maja pralki
      W niehandlowa niedziele, pralka u mamy, czynna?

      Kobiete ktora sie na tobie poznala

      Usuń
    2. A teraz odpowiedź:

      To nie twoja sprawa czyjaś pralka, rodzina, przyjaciele, wykształcenie, niepełnosprawność, praca, osiągnięcia życiowe, hobby (książka i blog), życie erotyczne, historia banów na pokoju. Tak samo nie jest twoją sprawą moja relacja z ''twoją'' kobietą. Gówno wiesz o naszej relacji i nic ci do niej. I radzę ci się odpierdolić od tego tematu albo dotrzeć do źródeł naszego konfliktu - i to ZANIM zaczniesz mi znów grozić. Bo właśnie próbujesz mnie zjebać za to, że obnosisz się ze swoim ''związkiem''.

      Jeśli zależy ci na utrzymaniu relacji ze ''swoją'' kobietą w tajemnicy itd. to nie pisz o niej tyle na ogóle w bardzo sugestywny sposób. Np. w poście, który hejtujesz piszesz, że zakłada ci kalesony. A i inne plotki chodzą już na bazie twoich tekstów. Wybacz, ale nie możesz mieć komuś za złe, że czyta co piszesz i ma na ten temat swoje zdanie.

      Skoro nie żyjesz tylko czatem to przestań się do mnie przypierdalać na moim blogu i pokoju czatowym, o sprawy dotyczące czatu i osób z czatu. I tym razem rzeczywiście skończ.

      A, i mam dla ciebie jeszcze jeden cytat:
      _Jack_: nie spinaj sie...taka dobra rada

      Usuń
  3. Niezłe love story. Ciekawe, czy Wiedźma wie o innych równoległych romansach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.