piątek, 18 maja 2018

''To już koniec rozmów z tobą.'' - teraz będą tylko o tobie, Mrówku!

Motto:

LaCasaDePapel: k... musze zbadać wzrok
wibrująca_mrówka: ja też, bo coraz rzadziej widzę jak ktoś mówi mi swoje pretensje w twarz

Tyle mnie omija gdy nie żyję tylko czatem.

17.05.18


Trudny: wibrująca_mrówka ktoś tu się wypowiadał o tobie że jesteś złym człowiekiem i niedojrzalym chłopcem ale nie pamiętam kto
Tasha: a ja chyba wiem
Tasha: mogę strzelać?
Trudny: chciałem zareagować
wibrująca_mrówka: znowu przegapiłem?
Trudny: nie było cie wtedy
Trudny: Tasza podpowidz kto
Tasha: bulgotnik pospolity?

Trudny: szczekacz zwykły
Ołowiana_:
Trudny kabel
pole_szczawiu: uderz w stół..
brzydki_kaleka: Trudny ... niedojrzałymi chłopcami... to jest 99% facetów... a zło to kwestia gustu, więc to takie bzdury na kółkach z kabiną toy toy z prysznicem w pakiecie
Tasha:
wibrująca_mrówka:
pogarda: zło to kwestia gustu
Trudny: brzydki_kaleka nie przeczę
brzydki_kaleka: ten prysznic to oczywiście z obiegiem zamkniętym
wibrująca_mrówka: pogarda oj on ma na myśli relatywizm
pogarda: wibrująca_mrówka doskonale zdaję sobie z tego sprawę i stąd ten facepalm


***

Motto:

gość_36446359: czat to zabawa
gość_36446359: śmietnik różności
Lord_Przedświt: Czat to Władza, Nauka, Sztuka.
wibrująca_mrówka: i groźby karalne

Hdkans: Czat to jedno wielkie gówno ...
Lord_Przedświt: Acz o zmiennej konsystencji.


***

_Jack_:
https://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_we_flower.gif



Dzień Mężczyzn był w marcu. Urodziny już miałem, a Matki Boskiej Zielnej jest w sierpniu, więc skucha. Chcesz mnie kochać? To kochaj, świrze. Mam to gdzieś, ale nie zaśmiecaj mi życia.


Jesteś jakimś psycholem z filmów klasy B? Będziesz mnie nachodził, rzucał kwiaty na wycieraczkę, wąchał śmieci, odstraszał narzeczoną? Czy może od razu potniesz mnie nożem? Hmm? Co zamierzasz?


Nie wiem, czy zauważyłeś, ale ja tutaj pracuje… pra-cu-je. A dzisiaj mamy tutaj, w redakcji, gwiezdne, kurwa, wojny.


O tu: Epizod XXIII - Rzut łopatką i ucieczka z piaskownicy za 3… 2… 1…

Zaraz pojawi się tu mała, ruda i wredna gwiazda śmierci, która wykorzysta swoje kontakty w KGB i zamieni cię w kupę antymaterii. Więc posłuchaj rady wujcia Mrówka i spierdalaj.
https://i.iplsc.com/-/0006G3Y7FSSKHO27-O0.gif

Podsumowując:


incognito37:
tu sa tacy psychopaci
Pozytron: psychopaci i również tacy, którzy nic nie rozumieją.
incognito37: nic a nic?
incognito37: y yy to kiepsko

Wraz z gwiazdką05 zmieniamy właśnie nazwiska i uciekamy z kontynentu. Nie jestem pewien czy wystarczy nam na operację plastyczną dla niej... Nasze rodziny zostały powiadomione, dzieci boją się wychodzić do przedszkola. Żona chciała ukryć nas na Syberii u teściów, ale baliśmy się, że ON tam też nas odnajdzie. Borze szumiący miej nas w opiece swych mocarnych, płonących konarów...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.