środa, 23 maja 2018

gość_37826423: na zdrowie lepiej nie żałować

Motto:



***


21.05.18 15:40-16:00

Dr_Mrówek: PSYCHOLOG, SŁUCHAM
DuszeK_PoetA_: pogielo zielonego
Dr_Mrówek: za pół h zaczynam pracę
Dr_Mrówek: ale mogę otworzyć wcześniej
DuszeK_PoetA_: terapia zbiorowa
Dr_Mrówek: a zapłaciłeś?
DuszeK_PoetA_: nie
Dr_Mrówek: to proszę wyjść z pokoju
DuszeK_PoetA_: w zyciu romana
DuszeK_PoetA_: skazujesz mnie na kompletna samotnosc
DuszeK_PoetA_: nie zgadzam sie
DuszeK_PoetA_: wyrazam swoje niezadowolenia
Dr_Mrówek: ależ skąd. trzymanie takich ludzi jak ty, w izolatkach, jest akurat bardzo mądrym rozwiązaniem
Dr_Mrówek: nie zrobisz krzywdy innym, a jak zapniemy cię w pasy, to i sobie
DuszeK_PoetA_: masz koszulke z za dlugimi rekawkami dla mnie
Dr_Mrówek: a zapłaciłeś?
Dr_Mrówek: bo dla tych na NFZ to tylko sznurek i krzesło i wstawienie do szafy
DuszeK_PoetA_: ja mam zwolnienie z oplat bo przewlwkle chory
Dr_Mrówek: to nie u mnie
DuszeK_PoetA_: to ile 20 pln???
Dr_Mrówek: 120 PLN + alimenty
DuszeK_PoetA_:
CockBallTorture: może elektrowstrząsy ?
DuszeK_PoetA_: i lewatywa
CockBallTorture: jednocześnie
DuszeK_PoetA_: niekoniecznie w tej kolejnosci
Dr_Mrówek: CockBallTorture nie opłacił więc mogę go najwyżej grzałką podźgać w czoło
CockBallTorture: Dr_Mrówek jako gra wstępna to ujdzie ...
Dr_Mrówek: a potem sznurek i do szafy
DuszeK_PoetA_: nie jestem teraz az tak chory zeby sie wieszac
DuszeK_PoetA_: to mamjuz za soba
DuszeK_PoetA_: teraz zaczne pic alko i staczac sie na dno
Dr_Mrówek: więc proszę wyjść z poczekalni, pod most
Dr_Mrówek: już już, pędzikiem
DuszeK_PoetA_:
DuszeK_PoetA_: hehehe
Dr_Mrówek: jesteśmy poważną instytucją
Tasheńka: dżem dobry
DuszeK_PoetA_: czesc
DuszeK_PoetA_: to tylko sie tej wody z butelki napije
Dr_Mrówek: to tylko dla pacjentów i oczekujących
DuszeK_PoetA_: to co moge ...??
DuszeK_PoetA_: kawa
Dr_Mrówek: nie
DuszeK_PoetA_: herbata
Dr_Mrówek: nie
DuszeK_PoetA_: i pizza
DuszeK_PoetA_: dobra dzisiaj beda uszka
DuszeK_PoetA_: z seremzoltym i sosem neapolitanskim
Dr_Mrówek: to ja idę do gabinetu i czekam, za 20 minut proszę wpuszczać pacjentów
Dr_Mrówek: jeszcze zdążę kawę wypić
DuszeK_PoetA_: dobrze ze zdazylem mu do kubka napluc i zamieszac
DuszeK_PoetA_: nie kapnie sie
Dr_Mrówek: dopiero wodę wstawiłem i będę kubek myć
Tasheńka: sobie napluł i się nie kapnął
Dr_Mrówek: schizofrenicy tak mają
DuszeK_PoetA_:
Dr_Mrówek: mają kubek i osobowość na każdą okazję
Dr_Mrówek: najzabawniejsze jest to, że jemu się wydaje, że posiada też osobowość dobrego ojca
DuszeK_PoetA_: zaden ze mnie ojciec jak mnie nie ma
DuszeK_PoetA_: ale tata byl ze mnie swojego czasu dobry



DuszeK_PoetA_: moze on daltonista
Dr_Mrówek: może ty jesteś daltonistą
Dr_Mrówek: sprawdź czy nie naplułeś sobie w oko
DuszeK_PoetA_:
Dr_Mrówek: no dobrz, to ja podkładkę pod herbatkę, notesik w dłoń
Dr_Mrówek: i czekam na pierwszego dziś pacjenta

https://media.giphy.com/media/3o7TKMBLdNJtXxonAY/giphy.gif

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.