sobota, 19 maja 2018

Nie liczy się ''co'' - liczy się ''kto''

kiełże: CaptainObvious cze
CaptainObvious: bry, kiełże, mrów, Ghostwriter
kiełże: CaptainObvious nie chce byc w powitaniu obok mrówki
CaptainObvious: mało mnie to obchodzi, kiełże, sorry
kiełże: to nie bylo mile.... ale ok wybaczam

CaptainObvious: "nie chcę być obok w powitaniu" jest po prostu dziecinne, kiełże, poza tym wymaga, żeby mnie interesowała relacja każdego z każdym
wibrująca_mrówka:
kiełże nie chcę żebyś pisał o mnie obok mnie
btw. kim jesteś i co do mnie masz za problem? bo chyba twoja relacja ze mną jeszcze do mnie nie dotarła...
CaptainObvious:
jak mamy 10 osób na czacie (a zazwyczaj mamy znacznie więcej) to daje nam to 60 kombinacji
CaptainObvious: poza tym powitanie to powitanie, nie porównuję was do siebie, po prostu się kulturalnie witam

CaptainObvious:
robienie szumu, bo znalazłeś się obok kogoś w powitaniu jest dziecinne

CaptainObvious:
obrażanie się jest dziecinne

CaptainObvious:
można się do kogoś nie odzywać, bo się go nie uznaje za pozytywny wpływ
albo uznaje się go za stratę czasu

kiełże:
nie zgadzam sie z definicją doroslosci ktora mowi ze dorosly ma ustepowac dla zasady bo tak jezeli jest powod do obrazania sie to trzeba obrazac sie zwracac uwage a nie zgrywac doroslego ktory jest ponad takimi malymi sprawami
wibrująca_mrówka: dokładnie to napisałem w dzisiejszym wpisie
wibrująca_mrówka: miło że czytałeś
kiełże: nie czytalem i wtakim razie cofam wszystko co powiedzialem
kiełże: oszaleje
kiełże: przez ten czat

wibrująca_mrówka:

***

incognito37:
w ogóle to wierzycie w monogamie przed 40?
wibrująca_mrówka: incognito37 w kontekście rozwoju firmy?
incognito37: a po 40 scte w sumie tez nie wiadomo

Ghostwriter: incognito37 - do 40stki pracę można zmieniać często
kiełże:
incognito37 czyli ze przed 40 mozna miec sex z przynajmniej 1 kobietą?
wibrująca_mrówka: ''mieć sex''
kiełże: wibrująca_mrówka ignor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.