czwartek, 17 marca 2016

Zielone piekło

l.u: ty
wibrująca_mrówka: ja
l.u: mporawisz zmieta sukienke
wibrująca_mrówka: krzywo usiadłeś i ci się odgniotła?
l.u: brawom ty
l.u: znowu nie kupiłes wideł
wibrująca_mrówka: nie dopisałem do listy zakupów..
l.u: listy samobujców
wibrująca_mrówka: wielu tu wpada
wibrująca_mrówka: trafił ci się taki który się chciał zabić widłami?
l.u: tródne ale moizliwe
l.u: trafiaa sie tacy co nie wiedza co to prąd
wibrująca_mrówka:
l.u: dzieci fejsa

l.u:
ale nie masz na imie eliza?

wibrująca_mrówka:
o czym jeszcze mi opowiesz?
l.u: o globalnym ociepleniu?
l.u: jednak powienies mie widły
l.u: zepsułes mnóstwo ludzi
wibrująca_mrówka: jak zepsułem?
l.u: nauczyłesz ze ham to fajnie
wibrująca_mrówka: wszyscy lubią szynkę
l.u: jesli jeast koszerna


l.u: widły
l.u: kup i miej
wibrująca_mrówka: ale po co?
l.u: by miec
l.u: zaszalesz u znajomych majac widły
l.u: wiekszosc nie ma
wibrująca_mrówka: wiszą w stodole.. obok grabi
na wsi każdy ma widły
l.u: masz stodołe?
wibrująca_mrówka: mam
l.u: ale takie co ja
l.u: dawno nie byłem na wsi
l.u: ciezko sie nimi zuca
wibrująca_mrówka: a jakie ty masz widły?
l.u: ladne
wibrująca_mrówka: i w ogóle, gdzie trzymasz te widły?
l.u: pod poduszka
wibrująca_mrówka: sprytne
l.u: i siekiere
wibrująca_mrówka: masz duże łóżko?
l.u: fakt
l.u: skąd wiesz?
wibrująca_mrówka: bo mieszczą ci się widły w poprzek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.