wtorek, 15 marca 2016

[a]: i mam wazelinę!

[a]: Tymon Tymański - "Widziałem cię z innym chłopcem, widziałem cię z trzymetrowcem z wąsami, o nie!
Tak mi źle... Jeśli mnie rzucisz, zła dziewczyno, wykończy mnie siarczyste wino
"

[a]:
Papierowe Ręczniki feat. Hendrix & lisek_dama - "Foxy (lady)"

[a]:
Depilacja Brazylijska - "Veet Risk"

[a]:
Leciwa Kurtyzana - "Stara beka dobrze kisi"
[a]: Dentysta-Homoseksualista feat. Spedalony Pacjent - "Oral be! Anal cacy..."
[a]: The Peyronis - "Meandrujące członki"


[a]: Guns n' Roses feat. Saper, Górnik i Mim - "You could be mine"

[a]:
Iggy Pop feat. Hitachi - "Ja jestem masażerem"

[a]:
Jimi Hendrix feat. KFC - "Little Chicken Wing"


[a]: Paweł Szałamacha - "Stabilność finansowa podstawą spełnienia łóżkowego"
[a]: Dr Szczyt - "Rozstępy Beaty Kempy"
[a]: Złomiarz-Mietek - "Żołnierze Niezłomni"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.