czwartek, 31 marca 2016

Od psychologii do cycków - w 18 linijek

Chinasky_H: dobry wieczór, o czym rozmawiają ludzie o tym forum? o swoich problemach czy raczej o tajemnicach ludzkiej świadomości? czy nie ma tu reguły? i pytam zupełnie powaznie
pjotruspan: no tak różnie
pjotruspan: to, że tu jest psychologia to nie znaczy, że tylko o psychologii
pjotruspan: w sumie jak ktoś rzuci jakiś temat, to się o nim pisze
Lord_Przedświt: Tak, można o wszystkim.

Chinasky_H:
ale rozumiem, że ma się luźno obracać wokół psychologii?
[a]: bynajmniej!

Chinasky_H:
hmm
Chinasky_H:
to może macie jakiś ciekawy film do polecenia, albo książkę? coś po czym nie mogliście zasnąć bo tak dało Wam do myślenia
pjotruspan: ale o psychologii?
[a]: "Kapitan Planeta i Planetarianie"
pjotruspan: w sumie taka aaronsona, człowiek - istota społeczna. miło się czytało, to mnie zainteresowało psychologią. przystępnie napisana

Chinasky_H:
arosnon w małym palcu
[a]: ale pisownia jego nazwiska już nie

Chinasky_H:
faktycznie, zrobiłem literówkę
Chinasky_H:
czekam na kolejne prozpoycje, kapitan planeta również nie jest mi obcy
Lord_Przedświt: I mnie. Acz snu z powiek nie spędzał...
[a]: Lordzie, Planeta?
mnie sen spędzał z powiek adwersarz Kapitana Planety - Kapitan Polucja
[a]: tzn Kapitan Zanieczyszczenie (ach, te kalki językowe...)
Chinasky_H:
bałem się że gdziekolwiek człowiek się nie zajdzie to tematyka rozmów staje się fallocentryczna (patrz: kapitan Polucja)
[a]: ciesz się, że o Calais nie zacząłem

Lord_Przedświt: Bez obaw! Zwykle jest raczej o tyłkach i biustach.

Chinasky_H:
biedne kobiety tego świata powiadam Wam
pjotruspan: dupa i cycki
Chinasky_H:
jakże prosty w obsłudze jest człowiek
Lord_Przedświt: Zwłaszcza chłop.
Chinasky_H:
bo któż z nas nie lubi cycków
Lord_Przedświt: Dyktatorzy mody

Chinasky_H:
na pohybel dyktatorom mody zatem
Lord_Przedświt: ...i na plasterki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.