wtorek, 1 marca 2016

Kiedy układanka składa się w całość

***
czika:
Nowy avatar
czika:
jak?
wiedzma___: co to jest czika?
czika:
Moje nogi
wiedzma___: nogi?
czika:
Mhmy
czika:
od kolan w gore
wibrująca_mrówka:
ręka
wibrująca_mrówka: noga

wibrująca_mrówka:
kolejny jest mózg na ścianie?
wiedzma___:

czika:
A na co to wyglada?
wiedzma___:
na jakies dziwaczne jaja dinozaura
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_confused.gif
czika:
Pierdzielisz
wibrująca_mrówka: na to że prostytucja staje się darmowa
czika:
Getry w kwiatki

***

czika:
na Śląsku
czika:
u nas kotły robia
czika:
i auta sprzedawana
czika:
z tego słynie moje miasto
czika:
i siodła do koni
Smutna_19: jakie miasto czika
czika:
nie moge powiedzieć
czika:
male miasto
czika:
w wlkp
czika:
niedaleko liska damy mieszkam
hmhgjhg:
czika nosila bys pierscionek z diamenta na pipce zrobionego ze spalonych zwlok mamie ?

czika:
na palcu nosze
czika:
a tak to nie
czika:
mąż chce sie rozejść ze mna
hmhgjhg: czika przerob go po smierci na diament
czika:
po co?
hmhgjhg: i kolczyk w
pipce se zrobisz z niego i koncowke na wibrator
czika:
wale jego diamenty
czika:
kocham go
czika:
ja jestem 11 lat z nim
czika:
1/3 życia
czika:
powodem jest Fb

***
zarobiona.jestem: czika zrobiłaś sobie zdjęcie ud jp
czika:
Ud no
czika:

wibrująca_mrówka: bo ręka mówiła tylko ''biorę'', uda mówią że także ''daje''.
[a]: to są uda? wygląda jak dwa sromotniki bezwstydne
zarobiona.jestem: następne będą cycki
czika:
Same hejty
rafciozberlina: faktycznie to uda w legisach
[a]: sromotnik bezwstydny to grzyb wyglądający jak fallus; cuchnie do tego niesamowicie
zarobiona.jestem: i tak sobie możemy zrobić puzle z cziki
[a]: prędzej puzzle z jej nudnego, bolesnego życia małżeńskiego
zarobiona.jestem:
wibrująca_mrówka: z życia rodzinnego też
wibrująca_mrówka: czika - wzięłam córkę na lody w kostnicy
zarobiona.jestem: a co się znowu stanęło w życiu małżeńskim? cziki?
czika:
Życie moje... Juz nie ma sensu
czika:

manix^^: czika Ogarnij sie ,,Masz byc Mocna ,,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.