środa, 16 marca 2016

czika: Czika jest the bedt

czika: dzisiaj jakis humor mam do dupy
czika:
chyba jutro pojadę na spacer nad jezioro
czika:
moze bedzie mi lepiej
wibrująca_mrówka: ''pojadę na spacer''
~Psychiatra~: pojadę na spacer hmm
czika:
prawie cały dzien dziś w robicie siedziałam
wibrująca_mrówka:
pierwszy
czika:
do jeziora mam 15km
[a]:
cziko, przecież ty jesteś księgową domową w firmie swojego męża
czika: no i zaległości robiłam
[a]:
"siedziałam w robocie"
czika: mam biuro w domu
[a]:
no, nie wątpię; karafkę z whisky i pióro na biurku też masz
czika:
nie
czika:
nie lubie whisky
czika:
fuu
[a]:
czy już nikt nie kuma sarkazmu...

czika:
whisky śmierdzi rozpuszczalnikiem z ropa

[a]:
myślałem, że nie lubisz atramentu
Bóg_Hefajstos: Sarkazm czy srakazm?
[a]: z dupy pytanie, Środku
czika: ale smęty
wibrująca_mrówka: ''mam 15 km nad jezioro, dlatego pojadę na spacer''
[a]:
~Psychiatra~: wibrująca_mrówka nie lepiej podlecieć
czika:
no przejdę sie wzdłuż jeziora itp
[a]: "cały dzień siedziałam w robocie w domu; pojadę posiedzieć nad jeziorem"
czika:
haha

czika:
mam nadzieje ze nie bedzie padać jak dziś
[a]:
jeśli będzie padać to posiedzisz nad jeziorem w aucie

wibrująca_mrówka:

Bóg_Hefajstos:
Może sprzątała. taka kura domowa

czika:
nie cierpię sprzątać 

Bóg_Hefajstos: To kiepsa z Ciebie żona
wibrująca_mrówka:
to pewnie dlatego mąż chciał ją rzucić

czika:
okien nie myłam z półtora roku
czika:
no
gość_55338542:
weź kogoś do sprzatania
czika:
razem sprzątamy
czika:
mialam
czika:
mokradła mnie
[a]:
mokradła?
czika:
okradla
[a]: a co można ukraść z mokradeł? błoto?
Bóg_Hefajstos:
Żaby
[a]: Jożina z Bażin - Bagien
wibrująca_mrówka: a co z jeziora? i dlaczego czika potrzebuje do tego bagażnika..

Bóg_Hefajstos:

czika:
szukam kogoś do sprzątania

czika:
ej ile sie płaci za sprzątanie na godzinę?
[a]:
zdjęcie jeziora przy nicku cziki
czika:

czika:
to jest w Niemczech
[a]: widać
[a]:
czika:
To foto
[a]: no widać
[a]: kamienie są wybitnie aryjskie

wibrująca_mrówka:

[a]: Dowcipny Kloszard - "Drę łachy i mam z tego ubaw po pachy"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.