środa, 23 marca 2016

Odcinek nr 5958488578

Streszczenie:

Po ciężkich przeżyciach związanych z próbą zakończenia małżeństwa przez jej osobistego, publicznego męża, nasza bohaterka podnosi się powoli tylko po to, by wpaść w kolejną pułapkę życia. Otóż jej zła siostra bliźniaczka czyha na jej mężczyznę! Jakie stosuje sztuczki? Jak przeżywa to nasza bohaterka? Co doradzą ludzie z czatu w obecnej sytuacji? Co będzie dalej?
W jaki sposób uwikłano tam Mrówka? Czy nasza bohaterka wyciągnęła jakieś wnioski?

Czytajcie. Oto kolejny odcinek najchętniej komentowanej, przez ekspertów od cudzego życia, czatowej telenoweli:

czika: Ja nawet dzisiaj płakałam
Pozytron:
czika dlaczego księżniczko? Co się stało?
czika:
przez siore
czika:
bo mi męża zarywa
czika:
wyzwalam ja
Pozytron:
Twoja siostra?

czika:
no
Pozytron: Dobrze zrobiłaś.
Piortek:
jesteś wstrętna
Piortek:
to siostra
Piortek:
a facet nie ten to inny
lisek_dama: Cziko zabroń jej odwiedzin

czika:
ona cały czas ze mną rywalizuje
czika:
i chce pokazać ze jest lepsza
Pozytron: Zawsze bardzo lubiłem Czikę.
czika:
ona z Niemiec przyjechała na święta
czika:
mnie moge jej zabronić
czika:
nie*
Pozytron:
Czika, popieram cię. Ja nie pamiętam coprawda swojej matki. Nie mam też rodzeństwa. Ale jestem z tobą.

czika:
Pozytron ty ciagle tu kłamiesz
***

czika:
co w TV
***

czika:
jakis smutny humor mam
Pozytron: Smutny? Depresja?
czika:
nie wiem
Pozytron: czika miałem to samo Jak z laską byłem. I trwało to kilka lat. Była mi za bardzo uległa
czika:
niektore takie sa
Pozytron: Wszystkie takie są.
Kochałem raz. Ale nie trwało to długo. Bo potem itak klękła.
czika:
ja z 5
Ajajaj: Yyy xD
Ajajaj: Tak czytam i nie wiem, czy sie smiac, czy płakać

czika:
musze rzucić picie
czika:
pije dwa trzy piwa codziennie
czika:
to alkoholizm?
Pozytron: czika brawo
Ajajaj: czika , Taaaaaaaaak, ale.. tu raczej pomocy nie znajdziesz :c
Pozytron: Masz problemy. Jesteś z kimś tobie uległym
kochająca***: do takiego stopnia doprowadzaja niestrty faceci
czika:
on nie jest mi uległy
Pozytron: Ty jemu?
czika:
bardziej
Ajajaj: A nie powi nas
Pozytron: No to kochasz. Tak?
czika:
tak
czika:
jasne
Pozytron: No to w czym problem?
kochająca***: i bład czika
czika:
11 lat
czika:
ze on jest zimny
czika:
nie gada ze mną za duzo
czika:
nie śmiejemy sie razem
czika:
a z moja siora gada i sie śmieje
kochająca***:
bo dobroc doprowadza wlasnie do takich sytuacjii
Pozytron: To dobrze. Prawdziwy facet.
Ajajaj: Hmm, ale to , ze ktoś jest zimny, nie jest powodem do picia. ; )
kochająca***: Ajajaj jak nie?
Ajajaj: poza tym, skoro cie tak olewa, to po co z nim jestes?

czika:
bo go kocham
kochająca***: Ajajaj bo to jej mąź
czika:
i on twierdzi ze on mnie tez
Ajajaj:
I co z tego? troche slabe.

Pozytron:
c
zika czyli to znaczy, że jesteś słaba
Ale itak dla mnie, masz coś w sobie  
czika:
jestem
Ajajaj:
to kochaniem nazwac nie mozna. ; p ja bym miala w dupce miala kogos takiego. ; )

czika:
teraz sie mamy postarać o lepsze relacje
kochająca***: a ty czika blad robisz piszac o tym tutaj
czika:
dlaczego?
czika:
dzisiaj nie pije
Pozytron: Czika, dla mnie jesteś wielka, dziewczyno.
I zdania nie zmienię.
Ajajaj:
bo ktos tu z cb beczke cisnie , Paaaan dobra rada xd
kochająca***: czika bo chcesz pomocy a taki ktos die wysmirwa i dogaduje
czika:
ciekawe czy zasnę
kochająca***:
wiem co czujjesz czika wspolczuje

Pozytron:
czika jak nie zaśniesz, to ja jeszcze tu jestem
Księżniczko  
czika:
nie biorę az tak do siebie tego co tu napiszecie
Ajajaj: czika , a powinnas, ale nie od każdego ; p
czika:
racja
jacekplacek:
Czy jak wydaje mi sie ze jestem krolikiem to co jest ze mna ?
czika:
krolik i tyle
czika:
kochajaca ile masz lat?
czika:
to ile macie lat?
Pozytron:
c
zika wiesz ile mam
kochająca***: ja 36
Ajajaj: Ja 21 ^^
Pozytron: Ja 22.
czika:
taaa
czika:

jacekplacek:
Mam 32 Lata
Pozytron:
Czika. Tylko spokój nas uratuje Postaraj się uspokoić złość.

czika:
nie jestem zła
czika:
tylko smutna
wibrująca_mrówka:
w
iedzma___ 

wiedzma___: wibrująca_mrówka 

Ajajaj: Spodziewałam sie tu troche większego poziomu, jak zwykle, zawiodłam sie. ; )
czika:
pedal
wiedzma___: kto jest pedałem?
czika:
sasiad twój
wiedzma___:
Pozek?
czika:
nie
wiedzma___:
czika to kto?
czika:
mrow

wiedzma___: czika mrów jest pedałem a Ty dziewicą , to są fakty z czata ,genialne źródło informacji ...
czika: ok
Pozytron:
wiedzma__, dziewica z dziewczynką, którą urodziła? Przegięłaś.
czika:
PMS?
wiedzma___:
Pozytron mam pisac przed postem "uwaga ironia", "uwaga sarkazm"?

Pozytron:
Mrówek dyma wiedźmę

wiedzma___:
Pozytron kolejna kłamliwa informacja, jak ma dymać jak jest pedałem?
Pozytron: wiedzma___ a ty nie?
wiedzma___: Pozytron co "ja nie" , tez nie jestem pedałem?
Pozytron: No.
wiedzma___: patrzac na to zdroworozsadkowo , mogłabym , gdybym nie była płci zeńskiej ..
czika:
ale dupę masz

Ajajaj:
nie kazdy lubi w kakao, czika xd

Pozytron: A on żeńskiej?"D To jesteście lesbami
I wara mi od Cziki, Wiedźma.
WimbledON21:
czika nie ma na siki nocnika
WimbledON21:
tylkoworek
WimbledON21:
huuuhuuu
czika:
nie zamawiałam bodygarda
czika:
pozek
Pozytron: Masz w gratisie

wiedzma___:
czika czy ja Cię obraziłam?
czika:
dzisiaj nie
wiedzma___: a kiedy?
czika:
nie wiem
wiedzma___: a kto wie?
czika:
mozliwe, ze nigdy
wiedzma___: więc co mi tu Pozek w Twojej obronie łapkami macha?
czika:
nie wiem
czika:
dzisiaj mnie kocha
czika:
jutro na mnie bedzie pisal
czika:
zalezy chyba od pogody
czika:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.