środa, 21 października 2015

Po czym poznać, że Mrówuś się wkurwił?

~przychodzi: meja
meja: nie chcę żyć, nie chcę się zabić, kto ze mną porozmawia?
~przychodzi: gość_38832036
gość_38832036: meja w czym masz problem?
meja: dziękuję za odzew nie chcę już być w małżeńswie w którym jestem
gość_38832036: witaj w klubie' nie ty jedna. nawet nie wiesz jak cie rozumiem
meja: to straszne czemu nie rozwiedziesz się?
gość_38832036: a ty?
meja: bo mam fatalną sytuację
gość_38832036: jak kazdy
meja: do tego mieszkamy z rodzicami i mamy wspólną firmę i kredyt..
gość_38832036: ito nie takie proste
meja: kiedyś myślałam żeby się po prostu spakować i wyjśc, ale gdzie pójdę?
gość_38832036: dokladnie tyl czasu razem jak inaczej zyc, wszystko zaczynac od nowa
meja: otóż to. masz jakieś pomysły?
wibrująca_mrówka: to siedźcie na dupach i żalcie się w internetach. skoro nic nie można zrobić, nie ma dokąd iść.
i myślcie o tym, że same sobie wybrałyście taki los i takich facetów.
gość_38832036: kurka wodna jestem tu pierwszy raz z racji tego ze dupa na dworze
gość_38832036: mrowka wibruje ci ??
meja: mrówka obyć miała dobre życie!
gość_38832036: obyc
meja: obyś
gość_38832036:
pogadam_Ona: wibrująca_mrówka mrowek jest mlody i niedoswiadczony arogant
wibrująca_mrówka: pewnie bo nie dał się wrobić w małżeństwo nad którym teraz płacze
gość_38832036: taaaa
Pozytron: m eja ile jesteście razem?
gość_38832036: pyton??
meja: kilkanaście lat, po ślubie 6
Pozytron: Co wy macie z tymi umowami... Ja pytam ile z nim jesteś.
wibrująca_mrówka: ktoś im kazał się żenić?
meja: wiesz, jest coś takiego jak błęd, jak zmiana, życie się zmienia, a ludzie popełniają błędy
gość_38832036: lament
wibrująca_mrówka: przyłazi tu taka i mówi że sobie nie radzi w związku z kimś z kim jest KILKANAŚCIE LAT, kogo zna,
z kim się bzykała i z kim mówi sobie kocham, a dokładniej takie dwie. i z drugą zaczynają biadolić.. jak to ciężko w życiu
z facetem.. jak to ciężko odejść..

gość_38832036: mrowka spadaj do domu w mrowiska
meja: i dobrze, że tego nierozumiesz, jak Ci dobrze to się ciesz nie śmiej się z innych
wibrująca_mrówka: masz problem z facetem to idź i to załatw z nim, a nie tutaj jęczysz. dorosła jesteś, tak? wiedziałaś jakie jest życie, podejmowałaś decyzje i jesteś za nie odpowiedzialna. to teraz sobie radź. jedna z drugą.
meja: mam 31
gość_38832036: mrowka zonata, mezata jestes??
wibrująca_mrówka: Mrówek. to raz.
gość_38832036: Mrowek
wibrująca_mrówka: i żonaty nie jestem. i nie uważam żeby mój stan cywilny miał coś do rzeczy.
gość_38832036: gej??
gość_38832036: to po sie wypowidasz
wibrująca_mrówka: a wiesz czemu? bo związek między dwojgiem ludzi jest MIEDZY DWOJGIEM LUDZI. a nie miedzy wami dwiema, mną i innymi na czacie + nieobecnymi mężami.
gość_38832036: wsadz se kij w mrowisko albo w dupe
wibrująca_mrówka: możecie mężom poobrabiać dupy na privie. ale tu nie widze miejsca na dyskusje: jak mi źle w czymś,
w co sama weszłam z własnej woli PÓKI ŚMIERĆ NAS NIE ROZŁĄCZY.
Pozytron: Jest z kimś, o kim mówi źle. I jeszcze nie wie ile czasu są razem.
meja: o kim mówię źle? mówię o sobie przecież
wibrująca_mrówka: więc masz problem z mężem - idź do męża.
meja: mąż ma mnie w dupie i według Was mam iśc i z nim rozmawiać?
wibrująca_mrówka: a jak dziecko z tobą nie będzie chciało rozmawiać to do kogo pójdziesz? do mięsnego? czy do mechanika?
meja: robicie ze mne wariatkę, a ja potrzebuję naprawdę porozmawiać...
gość_38832036: meja nigdzie nie idz
wibrująca_mrówka: to bierz różową na priva i się wspierajcie narzekając jak wam źle. albo lepiej zacznijcie licytować która ma gorzej. miłej zabawy.
gość_38832036: rozumiem cie jak kobieta kobiete meja
meja: obaj jesteście facetami? mrówka i pozytron?
gość_38832036: dokladnie i gowno wiedza
gość_38832036: spadaj mrowa
wibrująca_mrówka: gość_38832036 ty też gówno wiesz. zakładasz że się rozumiecie przez solidarność jajników i to że nie gadacie z mężami własnymi. po kij się było żenić?
meja: bo na to wychodzi, że wg nich kobieta powinna siedzieć na dupie i się nie odzywać
Pozytron: Jest równouprawnienie.
gość_38832036: oooo nic z tych rzeczy. żadne siedzenie na dupie. dosc tego
gość_38832036: mrowka sama nie wiem
wibrująca_mrówka: meja nie, kobieta powinna ruszyć dupę i zająć się swoim PRYWATNYM związkiem zamiast tu się bawić w pocieszanki.
Pozytron: Jeśli się jej ten facet nie podoba, bo np. przytył, to niech odejdzie od niego.
meja: pozytron głupoty gadasz
gość_38832036: pyton ty myslisz ze to takie hop siup i zmiana dup?
Pozytron: Jeśli jesteś szczupła, to tak. Ale jeśli utyłaś, to nie.
wibrująca_mrówka: meja chuj kogokolwiek obchodzisz ty albo twój mąż. to wasze sprawy i trzymaj je w swoim domu. albo w swojej rodzinie. a jak ci źle to idź na policje albo się rozwiedź. do psychologa idź, buty sobie kup, z koleżanką porozmawiaj. ale won mi z takimi rzeczami z czatu.
gość_38832036: mrowka zaraz sama won stad zrobisz twoj czat ?? baranie zakuty i jeszcze do tego wibujaca mrowka padam hahah'
wibrująca_mrówka: gość_38832036 jak lubisz robić baner ze swoich spraw prywatnych i nim machać do przechodniów, to twoja brocha emocjonalna ekshibicjonistko. ale to nie jest miejsce na takie wynurzenia. mowie - idźcie sobie na priv pojojczyć na facetów. i po sprawie.
gość_38832036: ja sie zanurzam tutaj takkk?? mrowka, a co to za miejsce masz inny temat
wibrująca_mrówka: to jest czat. tu się pieprzy o niczym a nie wywleka jak to komu smutno w małżeństwie.
gość_38832036: okij pieprz pierwszy hahah
Pozytron: m eja ile masz wzrostu i wagi? Co trenujesz?
meja: pozytron co ma do rzeczy czyjaś waga, mój mąż nie przytył ani ja, problem jest w tym, ze mamy wszystko razem, wspólny bisnes, wspólny kredyt i ja nie mam dokąd pójść
Pozytron: Wynajmij mieszkanie., Poznaj innego. Da radę.
wibrująca_mrówka: meja słuchaj rad anonimowych ludzi! o różnych śmiesznych nickach! oni ci powiedzą co masz w życiu robić zostaw go, nie zostawiaj, wyprowadź się, nie wyprowadzaj to twoja wina, to jego wina, zawsze jest wyjście, nic tylko płacz do wyboru do koloru. albo zróbmy głosowanie!
meja: śmieszy was to
wibrująca_mrówka: jasne że śmieszy. i ma prawo. ja nie znam ciebie a ty mnie. chcesz rad losowych osób? 16 latków? albo rozwodników? witaj w naszym świecie chcesz potakiwania? wyśmiania? współczucia? wybierz pokój, osobę i zamów sobie! full serwis emocjonalny. a potem wróć z reklamacją że ci się życie pozmieniało i powiedz że gówno o tobie wiemy dziękuję, dobranoc, miłego realnego załatwiania swoich spraw.
Pozytron: W takich przypadkach, najczęstsze rady i opinie to "to dupek, zostaw go, nie jest ciebie wart". Typowe dla populizmu ludzi, którzy nie wiedzą nic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.