czwartek, 29 października 2015

Minuta ciszy dla człowieka z misją

Wujek_Pozytrona: Gabinet rodzinny Pozytronów czy potrzebujesz pomocy psychologicznej drogi chłopcze? Masz problemy?
dawid22: Słuchajcie, przeszedłem już przez wszystko i też chyba tak jak wy interesuje się psychologią
wibrująca_mrówka: to albo się interesujesz albo tak jak oni.
Pozytron: wszystko???
dawid22: depresja, fobie, chyba nawet schizofrenia itp
Wujek_Pozytrona: Masz omamy?
dawid22: cały czas mam jakieś objawy, ale mega sobie dobrze teraz z tym radzę
Pozytron: my bardzo się interesujemy psychologią. Wszyscy nosimy okulary
Wujek_Pozytrona: Przeciwsłoneczne
dawid22: a ja czytam książki psychologiczne
bezsenna_czapka: wow,książki...
wibrująca_mrówka:
Wujek_Pozytrona: I co tam w nich wyczytałeś Dawidzie?
dawid22: no wszyscy macie problemy tak?
Wujek_Pozytrona: Tak
dawid22: poważnie jak coś
bezsenna_czapka: tak,mamy
Pozytron: tak. Potrzebujemy pomocy
Wujek_Pozytrona: Ja mam duży problem
wibrująca_mrówka: ja nie mam, ja tu tak towarzysko. ale czasem udaje, że mam, żeby innym przykro nie było.
Wujek_Pozytrona: Mrówka też ma ale on jest wstydliwy. nie chce o nich opowiadać
dawid22: No napiszecie coś więcej? Ja znam problemy z doświadczenia i teorii tzn jestem ekspertem z doświadczenia i troche mniej z teorii
Pozytron: Może w końcu przybył ktoś, kto się zna
dawid22: Może ktoś jest taki
Pozytron: Dawidzie, czy pomożesz nam?
dawid22: wibrująca mrówka, ty często tu jesteś co?
wibrująca_mrówka: widać, nie?
dawid22: a ty jesteś facetem czy kobietą?
wibrująca_mrówka: a różnie. w soboty facetem, ale od środy do piątku to kobietą
dawid22: a ty bezsenna czapka?
wibrująca_mrówka: a czapka odwrotnie. żeby równowaga była.
Pozytron: Ja tu zaglądam raz na rok.
Wujek_Pozytrona: Pozytron ale ja mam pecha że na Ciebie wtedy trafiam
dawid22: dlaczego w soboty facetem?
wibrująca_mrówka: a bo ruch największy
Pozytron: W poniedziałki na wózku jeździ
wibrująca_mrówka: Pozytron to ci się udało. teraz mnie klepnij w plecy bo się zakrztusiłem sokiem
dawid22: No albo jestescie wypici albo naćpani innej opcji chyba nie ma
bezsenna_czapka: dawid22 zależy od faz księżyca
Wujek_Pozytrona: Nic nie piłem
Pozytron: Dawidzie, czy pomożesz nam?
dawid22: A tak wogóle to mogę wam pomóc wszystkim Ale to wymaga dłuższych rozmów i "obserwacji", poważnie
wibrująca_mrówka: nikt nie wytrzyma tego dłużej

3 komentarze:

  1. Lwowska Szkoła Matematyczna (icwel)
    Wysłany 30.10.2015 o 07:34

    Mameja bez zasad, bez kręgosłupa moralnego, upubliczniająca prywatne osoby z osobami które szukają ratunku. Bez choćby poprawnie ułożonych stosunków z matką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. icwel
      Wysłany 30.10.2015 o 07:36 | W odpowiedzi na ~Lwowska Szkoła Matematyczna.

      Popieram opinię, w całej rozciągłości!

      Usuń
    2. Lwowska Szkoła Matematyczna (icwel)
      Wysłany 30.10.2015 o 07:39 | W odpowiedzi na ~Lwowska Szkoła Matematyczna.

      errata:prywatne rozmowy

      Usuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.