środa, 7 października 2015

Pierwsza rada zawsze najlepsza

Powiązane: W&M - wszechstronność naszą dewizą

***

zagadka-9:
czesc mam do was pytanko
zagadka-9: mogę?
herbaciarka_: Nie ma tu psychologa. Ani studentów psychologii.
wibrująca_mrówka: zagadka-9 zerwij z nim.
Sweet___revenge: zadzwoń na telefon zaufania
herbaciarka_: Możesz.
zagadka-9: ok to zadam
wibrująca_mrówka: no to dawaj
zagadka-9: co myslicie o faceci który mowi do dziewczyny po 6 latch i po zerwaniu" jak mnie kochasz to daj mi spokój"
wibrująca_mrówka: podtrzymuję: zerwij z nim
zagadka-9: ale serio co o tym myslicie?
wibrująca_mrówka: myślimy że jesteś nachalna i próbuje się ciebie pozbyć
wibrująca_mrówka: zupełnie tak jak ja
herbaciarka_: Myślę, że to manipulant. I penis. A Ty weź zrób coś dla siebie i daj mu spokój.
Sweet___revenge: jest szurnięty i trzeba nasłać na niego zbirów lub firmę W&M. oni załatwią sprawę " z partyzanta i od tyłu"
wibrująca_mrówka:
herbaciarka_: Wezmą go na bagnet od tyłu?
Sweet___revenge:
wibrująca_mrówka: Sweet Mother of Trembling
Sweet___revenge: Matka drżących?
zagadka-9: tak myślałam, że się nie pomyliłam to tak mi powiedział koleś po 6 latach
wibrująca_mrówka: a pomyślcie jakby to był inny problem
wibrująca_mrówka: - kochani, walnęłam komuś w tył auta.. jak myślicie? co zrobić?
wibrująca_mrówka: - odjechać? - Oh, to dobrze, że się nie pomyliłam.
zagadka-9: uciekać
wibrująca_mrówka: bo ten gaz z hamulcem taki podobny..
Sweet___revenge: "Zadzwoń do W&M i zrób poszkodowanemu dobrze"
wibrująca_mrówka: Sweet błagam cię
Sweet___revenge: ok, błagaj
wibrująca_mrówka: daj mi dojeść
Sweet___revenge: dojść*
zagadka-9: a mogę zadać jeszcze jedno pytanie?
herbaciarka_: Już zadałaś.
wibrująca_mrówka: zadałaś już 3
zagadka-9: ostatnie
herbaciarka_: Przestań zgrywać pipę niewydymkę tylko mów jak człowiek. Jak idziesz sikać to też pytasz o zgodę?
wibrująca_mrówka: Jesteś pipą niewydymką? Brak ci wrażeń w życiu? Rozstałaś się niedawno z partnerem? Firma W&M to coś dla ciebie! Nasza młoda wykwalifikowana kadra już czeka na ciebie!
zagadka-9: ej już jestem kulturalna ludzie
Sweet___revenge: tu kultury nie wymagamy
herbaciarka_: Przecież tu nie o kulturę chodzi, dziecko drogie. Bój się Boga.
Sweet___revenge:
zagadka-9: co powiecie o chłopaku który przyjeżdza po 6 letnim zwiazku zerwać ze swoją mama?
herbaciarka_: Po co zrywa ze swoją mamą?
Sweet___revenge: to jakiś żart? ona chyba też jest zwichrowana

zagadka-9: ze mną ale przyjechał zerwać w obecności swojej mamy w aucie
herbaciarka_: Siebie warci. Jakby młodych do woja brali to by nie było takich.
Sweet___revenge: kultura też wymaga stosować odpowiednią składnię
zagadka-9: przepraszam
herbaciarka_: To nie kultura, to stylistyka. Wypowiedzi.
zagadka-9: ale naprawde on zerwał ze mną w aucie w którym sidziała jego mama
zagadka-9: co na to powiecie
wibrująca_mrówka: i ty się zastanawiasz czy to dobrze?
herbaciarka_: Nic. Mam to w dupie.
[a]: niczym Urban
herbaciarka_: Lepiej powiedz, czego oczekujesz? Że powiemy, że to i dobrze, że zerwał? Że zasługujesz na lepszego?
wibrująca_mrówka: ''jak poderwać jego matkę''
herbaciarka_: How I banged ur mother.
zagadka-9: zastanawiam się jak widzą tę sytuacje inni
wibrująca_mrówka: a co, szyby były przyciemniane?
zagadka-9: wiekszosc pisze ze jest pipa
herbaciarka_: Ty jesteś pipa. A on penis. A jego matka wagina wszystkochłonna.
wibrująca_mrówka: to bierzemy udział w ankiecie? a ja taki nieuczesany .. do tego czeka mnie nocna zmiana w firmie
[a]: "Myśli nieuczesane"
zagadka-9: sprawa jest poważna wycierpiałam się wiec traktujcie mnie poważnie ludzie
wibrująca_mrówka: tak poważnie jak on ciebie?
Sweet___revenge: ja też i mnie nikt poważnie nie traktuje, to żaden argument
wibrująca_mrówka: sorry bejbe ale jedyna poważna rzecz dzisiaj to jego związek z matką
[a]: myślę, że poproszę o organizowanie mi zajęć tak bym nie kończył ich przed 19:00 i zdążał na te pasjonujące tematy tutaj...
wibrująca_mrówka: [a] a do podania załączysz screen?
zagadka-9: czyli ze jest mami synkiem?
[a]: tak, mami syna
zagadka-9: waże przez te sytuacje 43 kilogramy
[a]: "im więcej w pasie, tym lepiej pcha się"
zagadka-9: przez miesiąc nic nie jadłam, bo była to moja pierwsza miłość, płakałam tylko,
herbaciarka_: Krokodyle łzy.
Sweet___revenge: a le i tak w ciągu tygodnia usłyszałam z 7 razy że jestm piękna
wibrująca_mrówka: ''byłam tydzień u mamy''
Sweet___revenge: nie, klienci byli pijani
wibrująca_mrówka:
Oak_Bluffs: zagadka-9 ile ty masz lat ?
zagadka-9: 25
Oak_Bluffs: no tak
wibrująca_mrówka: o patrz, w końcu złapała 1 osobę bez ignora
[a]: *stałego
wibrująca_mrówka: to se pogadały
zagadka-9: pamietajcie piękne niewiasty nie ma co ufać mężczyzną, jak mówią, że na zawsze, to jest odwrotnie
[a]: mężczyzną
herbaciarka_: mężczyzną. Bolisz moje oczy.
Sweet___revenge:
wibrująca_mrówka: Freud by się uśmiał..
Sweet___revenge: pisała że jest kulturalna
wibrująca_mrówka: kłamała.
[a]: Ewa Bem - "Mówię - tak, myślę - nie"
Oak_Bluffs: z agadka-9 ewazne jest to co mowia wazne to co robia
[a]: o, ewa też Coelho czytuje
zagadka-9: Oak robił dobre wrażenie ale ostecznie pokazał kim jest przyjeżdzając zerwac ze mną w obecności mamy
Oak_Bluffs: wrazenie to jedno a rzezywistosc to drugie
Oak_Bluffs: kopnij go w dupe
Oak_Bluffs: niema sie co przejmowac pozniej bylo by gorzej wez sobie to uswiadom
Sweet___revenge: zaspokajaj chuć mężczyznami, nie wiąż się z nimi
Sweet___revenge: z KącikaPoradRevenge
wibrująca_mrówka: kup wibrator bez kabla. polecę ci dobry sklep
herbaciarka_: Za 50 zł kupisz dobry wibrator w sexshopie. Na baterie.
wibrująca_mrówka: u nas będzie taniej!!! zwrotów nie przyjmujemy.
herbaciarka_: Polecam porady Revenge.
[a]: a ja oak
zagadka-9: on ze mną zerwał Oak, bez wikszego powodu, codzieniie mówił mi ze jest piękna, i takie tam
wibrująca_mrówka: kłamał
Sweet___revenge: z agadka-9 szlag, to może to ten sam co był ze mną
Oak_Bluffs: bo mial w tym interes
zagadka-9: Oak jaki?
Oak_Bluffs: jest typ facetow myslacych fjutem
Oak_Bluffs: o n sie do nich zaliczal
[a]: intymna pl
wibrująca_mrówka: o mój boże, on chciał zaliczyć swoją matkę?
herbaciarka_: Może mu się znudziłaś.
zagadka-9: jestem za ładna, za mądra i za fajna zeby się znudzić
zagadka-9: na studiach miałam srednia 5,3
Sweet___revenge: zagadka-9 dużo wkładałaś do koperty?
Oak_Bluffs: to niema znaczenia
zagadka-9: bardzo dużo wiedzy wiecie co mam pierze
wibrująca_mrówka: europeistyka czy socjologia?
zagadka-9: projektowanie
Oak_Bluffs: faceci do powaznych zwiazkow nie szukaja ladnych
Oak_Bluffs: tylko takich co im daja to czego chca w zyciu
Oak_Bluffs: z ladnymi ida do lozka
wibrująca_mrówka: oak i jej samoocena
wibrująca_mrówka: ''jestem taka ładna, więc dragon nie chciał ze mną stworzyć poważnego związku''
wibrująca_mrówka: #samotnośćprzezurodę #problemypierwszegoświata
zagadka-9: nie nalewaj się wibrująca sciagnij te wibrujące majtki
zagadka-9: słuchajcie najlepszego mama mu pierze gacie skarpetki i siedzi z nim cały dzień na tableciku
Sweet___revenge: czyli zniszczyli tablecik
zagadka-9: nie nie jestem modelka
zagadka-9: ale jestem ładną dziewczyna tak mówią
Sweet___revenge: a mi że piękną!
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: i to kobietą Revenge. kobietą.
Sweet___revenge: tak!
zagadka-9: ale powiem wam ze on obniżył mi poczucie własnej wartości przez to że tak ze mna zerwał
zagadka-9: nawet miałam mysli samobójcze
[a]: a mi nic nie mówią, tylko cicho wrzucają po 5 i 2PLN...
wibrująca_mrówka: [ a] chciałbyś pracować w moim sklepie? nie odwracałbyś uwagi od towaru..
Sweet___revenge: [a] siedzisz w łachmanach pod sklepem z kubkiem na monety ?
[a]: 1) tak, 2) tak
Sweet___revenge:
wibrująca_mrówka: jak się ogolisz to bierzesz zmianę dzienną a jak nie, to nocną
Sweet___revenge: on jeszcze nie wie co to za sklep
[a]: wiem - sex shop
[a]: jakiż inny mrówek mógłby otworzyć?
wibrująca_mrówka:
[a]: przecież to chodzący testosteron! trzeba to spieniężyć!
Sweet___revenge: przejrzał Cię, mrówko
wibrująca_mrówka: czuję się prześwietlony aż do bielizny
[a]: dalej prześwietlenie nie sięgnie - draska
[a]: z/w
zagadka-9: dobra ide stąd zrobiłam swoją ankiete dzieki za dobre słowa a za złe to walcie sie
Sweet___revenge: dobrze, to miłe życzenia. zwłaszcza te drugie
wibrująca_mrówka: takie na poziomie ładnej dziewczyny.
zagadka-9: byli tacy którzy się ze mnie śmiali
wibrująca_mrówka: np. my
Sweet___revenge: tak, ja i miło mi życzyłaś
zagadka-9: a ja przeszłam piekło
Sweet___revenge: a ja szczypało
zagadka-9: wszystkim którzy ładnie mi napisali życze wszystkiego najlepszego
wibrująca_mrówka: idź już
zagadka-9: idę zmień sobie wibracje bo jestes złośliwa podkreć
~odchodzi: zagadka-9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.