piątek, 9 października 2015

Dzień, w którym zatrzymał się Wszechświat

malasyrena: Mrowka ale Ty tu dzisiaj mądry jestes
wibrująca_mrówka: dziś jestem wygadany. mądry jestem zawsze
Pozytron: malasyrena nie wiedziałaś, że Mrówka jest mądry? Jakby nie był, tp bym z nim nawet nie pisał.
malasyrena: Pozytron...................................
malasyrena: gdybym miala odrobine wiecej sily, to bym ci odpowiedziala
Pozytron: malasyrena to, że ktoś żartuje. Nawet ze mnie. Nie oznacza, że jest głupi.
wibrująca_mrówka: Pozytron czczę dzień twojego komplementu dla mnie!
|sekutnica|: zaznaczyłeś w kalendarzu?
wibrująca_mrówka:
|sekutnica|: to już dwa razy
wibrująca_mrówka: nie zapisałem poprzedniego uznałem to za omam
|sekutnica|: co za strata
Pozytron: wibrująca_mrówka ja nie mówię komplementów. Ja zawsze stwierdzam bezwzględne dla punktu odniesienia, fakty.
wibrująca_mrówka: Pozytron
malasyrena:
wibrująca_mrówka: jestem niezaprzeczalnie i bezwzględnie mądry?!
|sekutnica|: o fuck
Lord_Przedświt: Tak, to aksjomat pierwszy.
|sekutnica|: grubo
malasyrena: Mrowka, panie, mow co mam robic
Sweet___revenge:
malasyrena:
Lord_Przedświt: Aksjomat drugi: Lord P. też jest niezaprzeczalnie.
wibrująca_mrówka: Lord_ ty jesteś przykładem na to, że w sypialni najciemniej jest z Przedświtem..
Lord_Przedświt: ćśś

1 komentarz:

  1. Niecha
    Wysłany 09.10.2015 o 23:46

    Tak. Teraz masz dla potomnych zachowane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.