środa, 7 października 2015

18+, Dedykacja dla [a]

Wpis powiązany z: W&M - wszechstronność naszą dewizą

Kotka: Krzyś porób coś ze mną
dąt:
Kotka:
dąt: potancować?
Kotka: Nigdy w życiu
dąt:
Kotka: hm?
wibrująca_mrówka: Reklama: Firma W&M Trembling Accessory - wypożyczamy sprzęt na imprezy masowe.
Sweet___revenge: kurde, ta nazwa jest naprawdę chwytliwa
wibrująca_mrówka:
[a]: tak się jego seks-sklep nazywa?
Sweet___revenge: tak.
[a]: obsługują orgie z cyklu "Party Hard"?
Sweet___revenge: ja ją wymyśliłam. znaczy nazwę, nie orgię
wibrująca_mrówka: [a] owszem

***

ogrom_małości: Pan Bóg pyta Adama i Ewę:
- Kto chce sikać na stojąco?
- Ja, ja, ja! - wyrywa się Adam.
- W porządku. W takim razie dla Ewy zostaje wielokrotny orgazm.
Pozytron: Jaki sens ma kopiowanie kawałów do czata?
Pozytron: Każdy może przecież w Google wyszukać kawały.
ogrom_małości: normalnie wróż maciej
wibrująca_mrówka: kolor koszuli się zgadza
ogrom_małości: W róż*

***

[a]: mrówku, powinieneś śledzić rynek i konkurencję - sprawdź zabawkę o nazwie OhMiBod
wibrująca_mrówka: boję się.



wibrująca_mrówka: co to jest?
[a]: ciekawość wygrywa
|sekutnica|:
[a]: wibrator sterowany muzyką
wibrująca_mrówka: wygląda stylowo. poszukam zielonego
wibrująca_mrówka: ''Praise abort''?
Pozytron: I pp co piszesz o wibratorach? [a] ?
Pozytron: Bo wypadłeś z gry?
[a]: Pozytron bo jesteś ubrany w różowe i obcisłe, więc uznałem, że warto...
wibrująca_mrówka:
[a]:
Sweet___revenge: wibrator sterowany muzyką? to ja też zerknę
[a]: jest taki filmik...
~przychodzi: Lord_Przedświt
[a]: uderz w wibrator, a Lord się odezwie
Lord_Przedświt: dobry wieczór

***

Lord_Przedświt: Nie lubię mieć do czynienia z ludźmi i chciałbym, żeby wszystko samo się rządziło bez konieczności mej ingerencji.
wibrująca_mrówka: czyli jednak kupno wibratora to dobry pomysł
Lord_Przedświt: Mrówko

***

|sekutnica|: płodny dzień dzisiaj
wibrująca_mrówka: oby nie
wibrująca_mrówka: bo znów aborcja
|sekutnica|: sponsorem wieczoru Lindemann

W tle leci: LINDEMANN – ''Praise Abort''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.