piątek, 5 września 2014

Spodziewałem się tej wojny...

Motto:

senodeszczu: wez, ja zostaje. zastanawiam sie nad sensem tego ze podobno czlowiek nie powinien sie chwalic iq, ja uwazam, ze powinna byc zasada wpisywania go sobie w opis

***

Edytowane 4.10.2014
Tak mi wpadł w oko żarcik o pokrewnej tematyce.

Powiedzcie mi, czy powinienem dopisywać przy nickach ludzi, których tu cytuję, ich orientacyjne IQ obliczane na podstawie tego co piszą? :D



A teraz kilka cytatów, które nie pasują do kontekstu:

senodeszczu:
skoro, kiedy mowie o tym samym co Ty uswiadamiasz mnie mimo wszystko o czym mowisz, to chcialam, zebys widziala mnie w pelni

senodeszczu: o ile za mna stajesz, jesli masz odmienne zdanie zabieram Ci wszelkie wartosci moralne

Zagadka logiczna:

senodeszczu: co tu o mnie kto powie czy pomysli to mam dokladnie odwrotnie z drugiej strony gdzie Ty tego nie masz

I przykład konsekwencji w działaniu (to tak dla prokuratora):

senodeszczu: ja sie z tym kolezka zabawie, bo mnie mierzi nieustanne wywyzszanie sie kosztem innych. mozesz sie tez nie liczyc to Twoj problem, ale ja ciebie zmusze ze bedziesz musial
wibrująca_mrówka: ''nieustanne'' przpomniam że rozmawia ze mną 2 raz!
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
senodeszczu: raz, czy dwa co za roznica mrowka, wazne ze sie zabwimy
wibrująca_mrówka: ano baw się jak masz problem.
senodeszczu: ja nie mam zadnego problemu. dla mnie to nie problem, to potrzeba liczenia sie z moimi potrzebami i podjecie skutecznej proby uiszczenia liczenia sie z nimi oraz 10 minut roboty (ziew) pojutrze sie wezme za te zabawe
wibrująca_mrówka: a bierz sie w dowolnej chwili
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
senodeszczu: zostaw sobie mrowek ten screen jak chcesz, ja sie tylko chcialam pobawic Twoja wybitna madroscia, na powaznie to mam to gdzies

Pojutrze odbyło się 25 czerwca.
A ja nadal ze smutkiem czekam i czekam...

A dorzucam tu to, bo widziałem niedawno podobną akcję w kierunku kogoś innego.
Cytuję:

senodeszczu: jesli bedziesz mi tu wnosil syf rozwale cie
senodeszczu: spier***** mmi z oczow i nie wnos mi tu ueo czego ja so0bie jniue zycze przezywac bo wezmme cie na psychiatryk i przepyrgamm tak ze zie ciodechce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.