środa, 3 września 2014

Jak załatwić komuś dzień

Maria887: hej, szukam faceta na priv, ktory nie boi sie odpowiadac na trudne i zenujace pytania, nie boi sie trudnych tematow
jest_nas_dwóch_: kto potrafi racjonalnie myslec?
szmutna18: jest ktos to chętnie pomoze w rozwiązaniu problemu?
Lamka***: szmutna18 a jaki to problem?
Lamka***: jest_nas_dwóch_ tez potrzebujesz pomocy?
jest_nas_dwóch_: powiedzmy, że tak
Lamka***: mów
jest_nas_dwóch_: mam duży problem sam ze sobą
~przychodzi: Piękna_;*_
Piękna_;*_: Hej . Jak ktośpotrzebuje pomocy to pisać priv

Priv:
wibrująca_mrówka: irytują mnie ludzie szukający pomocy na priv. co mam z tym zrobić?
Piękna_;*_: Napisz moze, ze idziesz spać? albo ignoruj to
wibrująca_mrówka: nie rozumiesz problemu. irytują mnie osoby, szukające odpowiedzi na wszelkie swoje rozterki, na czacie u obcych ludzi. jaką masz na to radę.
Piękna_;*_: chodzi Ci ot o, ze nie chcesz z nimi pisać?
wibrująca_mrówka: teraz mam problem z tym że mnie nie rozumiesz, mimo że dwa razy wyjaśniłem swój problem. jesteś niekompetentna w udzielaniu pomocy.
Piękna_;*_: Słuchaj, powiedziałaś ze irytują Cie osoby szukajace pomocy na priv tak? Ale wydaje mi się, ze od tego jest pokój : "psychologia", a nie wiem czy mam Ci wytłumaczyc czemu pisza do obcych ludzi, czy mam ci pomóc ich spąłwić bo mi nie napisałas konkretnie
wibrująca_mrówka: teraz mam problem z tym że uważasz mnie za kobietę, gdyż jasno okazałem że jestem mężczyzną. poza tym, pokój czatowy nie jest równoznaczny z poradnictwem w jakiejkolwiek postaci. i nie wydaje mi się żeby to było dobre miejsce do udzielania rad na problemy jakie tutaj wiele osób prezentuje. bo nie dość że nie wiesz kto jest po drugiej stronie to na dodatek nie wiesz czy nie kłamie, nie znasz całej sytuacji i nie znasz innego punktu widzenia niż pokazuje ci dana osoba.
Piękna_;*_: Oh God, dobra udaj sie z tym do psychologa
~Piękna_;*_ zamknął okno priva

~odchodzi: Piękna_;*_
wibrująca_mrówka: matko ale ze mnie świnia.

1 komentarz:

  1. PomPon
    Wysłany 03.09.2014 o 19:10

    i tak to wlasnie wyglada… ni uj ni dwa ni trzy…

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.