piątek, 26 września 2014

Melanchujnia

Cześć. Uwielbiam ludzkie problemy i ciekawostki wzięte z ''samego'' życia, ale póki co musiałem zająć się własnym. W końcu ileż można czekać, odwlekać, załatwiać... Więc aktualnie codziennie spaceruję sobie do innej sali, po inny autograf. Kolejki wyglądają jak do monopolowego. Oczywiście wszystkie możliwe godziny muszą się ze sobą pokrywać, a większości planów zajęć czy dyżurów nikt nie zna. Na czaty nie mam czasu, a na debili nie mam ochoty. Na szczęście dziś nie musiałem daleko iść, ba, od kiedy tu sobie pisuję wieczorami, albo spieprzają ode mnie na kilometr, albo sami przychodzą i pchają się pod nóż. Z jednej strony ulga.. a z drugiej...

Cuchnę sensacją i ciasteczkami z migdałami.

***

~przychodzi: fake_agent
fake_agent: wibrująca_mrówka pedofil
wibrująca_mrówka: fake_agent a ja Mrówek, miło mi.
fake_agent: wibrująca_mrówka czemu zaczepiasz mlode dziewczynki
fake_agent: masz cos z pedofilia wspolnego
fake_agent: mlode i naiwne dziewczynki
fake_agent: pedofil
wibrująca_mrówka: widzisz.. powiem ci co jest w tobie zabawne.
wibrująca_mrówka: 1. rzucasz takie teksty i oszczerstwa, za które mógłbym cię zatargać za uszy do sądu
fake_agent: a ja ciebie za pedofilie
fake_agent: moge zaciagnac
wibrująca_mrówka: 2. nie zauważyłeś pewnie, ale mało się szlajam po pokojach i rozmawiam ze swoimi znajomymi,
którzy reprezentują przedział 19-45 lat
fake_agent: stary jestes i za mlode sie bierzesz
fake_agent: takie stare capy jak ty
fake_agent: won do schroniska pedofilu
wibrująca_mrówka: 3. nie potrafisz udowodnić ani ile mam lat, ani ile lat mają moje rozmówczynie. jedyne co możesz
i co robisz, to wpadać tu czasem, zmieniać nick i szczekać.
fake_agent: ale to i tak nie zmienia faktu ze masz zapedy pedofilskie
wibrująca_mrówka: no i po 4. właśnie przyznałeś mi rację, że sam dobrze wiesz, że nic na mnie nie masz.
wibrująca_mrówka: człowieku, znajdź sobie hobby, załóż rodzinę, wyjdź z domu.
~odchodzi: fake_agent

***

Że też komuś się chce... Pewnie ze szkoły o 16 wrócił. No podziwiam jego upór i fascynację moją osobą. To takie przyjemne uczucie, wiedzieć, że ktoś o tobie myśli, przez wiele dni. Że wykorzystuje każdą okazję do rozmowy, że za tobą chodzi, by spędzić przy tobie kilka chwil. Poznaje twoich znajomych i przyjaciół, by być bliżej ciebie... Są na to dwa dobre słowa: ''miłość'' i ''nękanie''. No, może ma jakąś słuszną sprawę. Aczkolwiek znów muszę przypomnieć, że na dźwięk dziecięcego płaczu mam myśli samobójcze lub dzieciobójcze. W tej kolejności. I jak można zauważyć: niewiele w tym pedofilskiej miłości.

No, ale nie przetłumaczysz, możesz tylko rozłożyć ręce w geście: zobaczcie, tak wygląda dno.
Przecież sądzić się z trollem nie będę, bo po co mi łatka do nazwiska skoro do nicka już mam?
Idąc o krok dalej, można by zorganizować taką kampanię społeczną... ''Mrówki do lasu!''... Czy coś. :x

***

Drogie trolle, nazywano mnie już: bachorem, bucem, bufonem, buhajem, bydlęciem, chamem, chujem, cieciem, ciotą, ciulem, cwelem, czopem, debilem, degeneratem, deklem, draniem, dupkiem, dzieckiem, dziwakiem, fają, fajfusem, frajerem, gejem, gnojem, głupkiem, gównem, idiotą, ignorantem, imbecylem, konfidentem, kretynem, łotrem, małolatem, mameją, mendą, nikczemnikiem, pajacem, palantem, pałą, patologią, pedałem, prostakiem, pustakiem, skurwielem, suką, syfem, śmieciem, wrzodem, zakałą, a to i tak nie wszystko.

Czy serio sądzicie, że ''pedofil'' coś tu zmieni?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.