czwartek, 6 czerwca 2019

Dzień Dziecka - trzy dni przed i trzy dni po

No przykro mi, że nie muszę się starać, bo mój rozmówca gada przez trzy dni bzdury tylko po to, by w końcu dać mi do ręki broń w postaci jego własnej niekonsekwencji i hipokryzji.

Motyw przewodni tego cyklu to: ''Nie lubię Mrówki, bo wg mnie robi to, co w rzeczywistości ja robię, uważa się za wyjątkowego, choć to ja sam tak o sobie mówię, i olewam go pisząc o nim w kółko z moimi znajomymi, którzy zupełnie (nie) wchodzą mi w sami-wiecie-co.''.

Ale wie
sz, że to durne, nic nie wno
si, a na dodatek nie działa, nie?

Bo to się robi naprawdę żenujące po tylu latach, że ludzie zamiast pokazania kim są i jakie mają poglądy, piszą jakieś pierdu pierdu, a potem rzucają, że nie lubią Mrówki. (Zazwyczaj wtedy dowiaduję się w ogóle o istnieniu tych ludzi.) To najwyraźniej jedyna rzecz jaka może im na wejściu załatwić miejsce w grupce znajomych. Inaczej musieliby się poznawać całymi miesiącami, zadawać pytania, ciągnąć dyskusje na różne tematy, zahaczać o życie prywatne, wyrazić konkretnie o co im chodzi i czego oczekują. Za dużo roboty jak na kogoś, komu zależy tylko na płytkim, chwilowym poklasku i zmarnowaniu paru godzin.
Pisałem już o tym, lata temu. Tak, tutaj. Na tym jałowym blogu, który nic w ludziach nie zmienia, bo NIE czytają go głównie ludzie, którzy NIE potrafią poprawnie napisać ''nie wiem''. Może pora doczytać, przemyśleć swoje zachowanie i jednak przyznać przed sobą, że da się inaczej?

Polecam: Garota i guzik z pętelką 
oraz Świat schodzi na penisy. I chuj.

***

brama_ciemnosci_:
musze sie zabic aby zaczac wszystko od nowa :/
brama_ciemnosci_: w tym zyciu za duzo przezylem :/
brama_ciemnosci_: juz wystarczy :/
Miasma: nie zesraj sie
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: cze Miasma
Miasma: siema
brama_ciemnosci_: Miasma nie sprowokujesz mnie. Moja pogarda wobec twojego istnienia jest niezmienna. Nie musze deptac cie jak smiecia :/
wibrująca_mrówka: a jednak sprowokował xD
Miasma: ja nie chcialem Cie sprowokowac, a zmotywowac! i nie ma za co
wibrująca_mrówka: Miasma ty altruisto xD
Miasma: haha
Miasma: dobroczynienie pelna pompa
brama_ciemnosci_: wibrująca_mrówka heh,wydaje ci sie ale w porzadku. Przywyklem juz do tego ze lubisz sobie dopowiadac
i sie oklamywac dla wlasnego poczucia bezpieczenstwa
heheh
wibrująca_mrówka: ojoj, znów mnie olewasz?
Miasma: a tak naprawde, to on pisal ze chce sie zabic i ja wiem ze wtedy zwieracze puszczaja, dlatego napisalem zeby sie nie zesral
Miasma: pieluche czy cos
brama_ciemnosci_: po co o mnie piszecie? Chcecie sie do mnie modlic? :/
wibrująca_mrówka: no i się zaorałeś xD
wibrująca_mrówka: bo dodam to do tego trzydniowego cyklu, w którym omawiałeś moją osobę z 4 różnymi trollami xD
Miasma:
wibrująca_mrówka: jako puentę.
wibrująca_mrówka: naprawdę, zacznij mnie olewać.
brama_ciemnosci_: to ma tylko znaczenie dla ciebie mrowko,co swiadczy o twoim niskim poziomie empiryzmu
Miasma:
Miasma: dobra to ja sie pomodle, bo jak ty na trzezwo tak piszesz
Miasma: to wyraznie jest ci to potrzebne
wibrująca_mrówka: masz rację. nikogo innego nie obchodzi to, jak bardzo sobie zaprzeczasz, jednocześnie stawiając się ponad innymi ludźmi.
brama_ciemnosci_: cudownie
wibrująca_mrówka: dlatego pokażę sobie na ciebie palcem i powiem: o, popatrzcie co on odwala i zastanówcie się czy warto się tak ośmieszać

brama_ciemnosci_: ehem
wibrująca_mrówka: i w imię czego
imyth: zenujace sa te Twoje wibracje mrowka
imyth: wszyscy sie sami oraja piszac z Toba

wibrująca_mrówka:
imyth no łatwo to sprawdzić empirycznie

brama_ciemnosci_:
kompleksy przemawiaja przez mrowke
imyth: kompleksami zalany jest ten pokoj
brama_ciemnosci_: imyth heheh
imyth: kazdy chce pokazac jak to jest lepszay i madrzejszy od drugiego
TrumnęMamZDębu*: imyth a niby pokoj psychologia
imyth: taaa
imyth: gleboka psychiatria
brama_ciemnosci_: psychologia daje mi pewną swobode
wibrująca_mrówka: brama_ciemnosci_ po co o mnie pi
szesz? chcesz się do mnie modlić?
TrumnęMamZDębu*: imyth nie ktorzy powinni skorzystać z rady psychiatry
TrumnęMamZDębu*: i to takie takiego dobrego
TrumnęMamZDębu*:

A nie mówiłem.

Skoro wszystkie dobre rady zostały już wypowiedziane, zapisane i naprawdę olane...
To co... Kończymy?


Powiązane wpisy:

Z okazji nadchodzącego Dnia Dziecka: ''A właśnie, że wy!''
Z okazji Dnia Dziecka: ''I kto to mówi!''
Kac po Dniu Dziecka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.