sobota, 22 czerwca 2019

you_: te gusła ludowe są po prostu bezcenne

wibrująca_mrówka: potrzebuję pół metra sznurka
Manga_: wibrująca_mrówka co robisz?
grandguignol: ja mam
Psycho_Logic: grandguignol co masz?
Pohu: co tam masz
Pohu: czy to squn czy to hasz
grandguignol: pewnie kwiaty bedzie przywiazywal
grandguignol: sznurek
Pohu: dzis nie sa wianki przypadkiem?
wibrująca_mrówka: Manga_ stefanotis mi puszcza nowy pęd i nie chcę żeby się przewalił z donicą
grandguignol: o! jak zgadlam
Manga_: wibrująca_mrówka a no tak... Kwiatuchy.
wibrująca_mrówka: a nie chcę go przestawiać, bo tam dobrze rośnie
wibrująca_mrówka: skąd ja wezmę pół metra sznurka.
Manga_: nie możesz uciąć jakiegoś materiału?
wibrująca_mrówka: jakiego materiału?
Manga_: na przecież nie satyny 

Ale ja wszystkie majtki mam z satyny!

yggr: wibrująca_mrówka nie masz starych gaci?
yggr: kwiatki najlepiej podwazuje sie materialem ze starych gaci rosna wtedy jak na drozdzach
yggr: to magia sympatyczna
Manga_: Dobra ja mykam w świat realny. Miłego wieczoru Facety i noTrudno grandguignol
wibrująca_mrówka: yggr nie mam tak wielkich gaci żeby po rozcięciu miały pół metra xD
yggr: ale mozesz tak je pociac jw serpentynke
wibrująca_mrówka: xD
wibrująca_mrówka: zrób mi filmik instruktażowy
grandguignol: wibrująca_mrówka nie masz jakiejs starej poszewki na poduszke. ja wlasnie z takiej dre paski do podwiazywania kwiatow
wibrująca_mrówka: a na ciul mi w domu stare majtki albo poszewki
wibrująca_mrówka: ja nie jestem babą żeby trzymać w chałupie kupę badziewia, bo ''może mi się przyda za 10 lat''
grandguignol: ja mam w garazu. wlasnie np po to, zeby podrzec na paski, aby podwiazac kwiaty
wibrująca_mrówka: nie mam garażu
yggr: wibrująca_mrówka na pewno masz jakis material
yggr: stara koszulka?
wibrująca_mrówka: jedyny materiał jaki mam to 'świetny materiał na męża i kochanka', ale nie będę z siebie darł pasów
noTrudno: wibrująca_mrówka xD
grandguignol: hehe mrowka

grandguignol: ale bankowo masz
jakies cos nieuzywanego od lat, a z tkaniny

wibrująca_mrówka:
nie mam, bo nie zbieram śmieci i nie mam w domu nieużywanych rzeczy.
yggr: serio?
nie gromadzisz historii?
grandguignol:
wibrująca_mrówka to wez ty sie ozen!
yggr: on to raczej za maz wyjdzie mam wrazenie

grandguignol:
ja tez mam czasem takie wrazenie yggr

No
skoro kobiety potrafią teraz dokładnie tyle samo co przeciętny, kanapowy Janusz... a nawet mniej...

Chętnie poznam faceta, do 35 lat, zadbanego, ze
stałą pracą i garażem, lubiącego zieleń i domowe żarcie, brutalne filmy i gry komputerowe (wyścigi i RPG, mile widziana własna konsola). W celu wspólnego spędzania czasu i nabycia większej ilości zużytych materiałów.

wibrująca_mrówka:
yggr bo jedyne czego nie mam w domu to burak leżący na kanapie, tak?

yggr:
moze masz rzezpe lezaca nakanapie
yggr: liczyrzezpe
yggr: rzepiche

wibrująca_mrówka:
chociaż. jedną mam. drugą parę butów takich samych. bo tak mi
się podobały i są tak wygodne, że wziąłem dwie. no to jedne leżą!
yggr:
a sznurowadla z tych butow?
wibrująca_mrówka: nie mam zbędnych
sznurowadeł.
grandguignol: to w poniedzialek idz do sklepu i kup

grandguignol:
albo do szmateksu na wypzedaz po 2ziko i kup poszewke

grandguignol:
wyprzedaz
wibrująca_mrówka: nie będę wiązać kwiatków gaciami.
to nieestetyczne.
Psycho_Active:
wibrująca_mrówka musisz mieć coś w domu, czego nie używasz, musisz i uj, nie możesz nie mieć takich rzeczy bo albo coś z Tobą nie teges albo mega problem z pamięcią

wibrująca_mrówka:
no urwa. już wyciągam
spod łóżka moją kolekcję zużytych majtek!
grandguignol: wibrująca_mrówka fak! ja nie mowilam, ze gaciami
Psycho_Active: to użyj sznurówki a później sobie kupisz nowe i po akcji

wibrująca_mrówka:
ale to niee
stetyczne
Psycho_Active:
gówno mnie to jajco, będziesz romantyczny jak się posłuchasz bo sobie laska pomyśli, że jesteś ale słodka
wibrująca_mrówka: to robienie półmetrowej girlandy z pociętych majtek/po
szewek jest romantyczne?
wibrująca_mrówka: #pomy
sły na wystrój wnętrza na waszą rocznicę!
wibrująca_mrówka: potrzebuje
sz tylko: 5 zużytych poszewek, 3 pary majtek
wibrująca_mrówka:
i nożyczki.
wibrująca_mrówka:

Psycho_Active:
to daj z wazonem
Psycho_Active:

wibrująca_mrówka:
mam tylko jeden wazon. i
stoi w nim kwiatek xD
Psycho_Active: to wywal kwiatka

grandguignol:
mrowka ale material nie pokaleczy lodyzek kwiatow. sznurek jest szorpaty

wibrująca_mrówka:
moje kwiatki przeżyły ze mną 4 lata w jednym mie
szkaniu. przestawiane, przekładane z doniczki do doniczki, przycinane, głaskane i muszą znosić to jak do nich gadam
wibrująca_mrówka: poważnie uważa
sz, że zabije je sznurek? xD
na_chwilę...: O co chodzi z tym ubraniami, sznurówkami itp?
Bo zapętlacie się
yggr:
mrowka kwiatki podwiazuje i nie wie czym
na_chwilę...: tulipana?
Psycho_Active: na_chwilę... w sumie to nie wiem ale jest fajnie
yggr: to temat przewodni na dzis
wibrująca_mrówka: na_chwilę... mam kwiatka, puszcza odnóżkę, trzeba cos ogarnąć żeby się nie przewalił na bok od ciężaru. radzą mi gacie na paski ciąć i wiązać, żeby wyszło z tego pół metra sznurka.
yggr: o masz wytlumaczone DD
yggr: hahaha
Pohu: wibrująca_mrówka widze z elubisz gadac ze sciana 
Psycho_Active: wibrująca_mrówka serio to Ci zaprząta myśli?

wibrująca_mrówka:
ja tylko powiedziałem, że potrzebuję pół metra sznurka i że go nie mam. xD

Psycho_Active:
to se kup

Psycho_Active:
np w poniedziałek

wibrująca_mrówka:
no to
se kupię. dzięki, buraku, za normalną odpowiedź xD
na_chwilę...:
wibrująca_mrówka odłam tę odnogę i posadź w drugiej doniczce


Ale ja chcę w tej!!!!! <tupie nóżką>

grandguignol:
wibrująca_mrówka nie mowie, ze zabije. ale ty jestes tak uparty.. nigdy nie zgadzisz sie z czyimkolwiek zdaniem, bo zawsze musi byc twoja racja

wibrująca_mrówka:
no pewnie. bo na uj mi półmetrowa girlanda z poszewki czy majtek, wisząca w kuchni nad głową xD
noTrudno: wibrująca_mrówka nie musisz wiazac. twoje gacie d[pola majak wiodącej niz pol metra
noTrudno: więcej*
wibrująca_mrówka: napi
sz to po polsku.
noTrudno:
nie moge
noTrudno: dlonie mi drza

Psycho_Active:
wibrująca_mrówka skoro to kwiatek to nie wystrzeli na pół metra w dwa dni
wibrująca_mrówka: problem w tym że w 3 dni wy
strzelił na 30 cm.
Psycho_Active:
zaczynam się obawiać iż jest to podstęp

na_chwilę...:
Psycho_Active o ukrytej kamerze nie wspomnę

grandguignol:
wibrująca_mrówka nie mam do ciebie sily. nie masz w domu noza, albo nozyczek, zeby po przywiazaniu uciac pozostay za suplem material?

wibrująca_mrówka:
ale po uj mi półmetrowa girlanda z materiału? xD
Psycho_Active: wibrująca_mrówka teeee vibro antman, dajże spokój z tym kwiotkiem

wibrująca_mrówka:
to oni zaczęli mi tu wmawiać, że mu
szę mieć garaż zawalony zużytymi poszewkami i powinienem majtki ciąć
Psycho_Active: szczerze ubolewam nad Twoją niedolą

wibrująca_mrówka: ale ja tylko powiedziałem, że nie mam sznurka! xD
grandguignol:
jak blondynka
yggr: grandguignol gdzie blonynka? uwielbiam blondynki

grandguignol:
mrowka zachowuje sie i gada o tym kwiacie jak jakas blond kura domowa

yggr:
aa to dlatego go podrywalem kiedy tu wszedlem po raz pierwszy pare lat temu
yggr: jais taki ladny mi sie wydal
wibrująca_mrówka:
grandguignol a co o nim gadam? zacytuj.
Pohu: sznurrrrrrrr
Pohu: ostatniej nocy przysnil m isie sznur
Pohu: samobojstwo do mozgu wpelza jak szczur
grandguignol: yggr to zbajeruj go
yggr: nie juz ten etap przeslismy
wibrująca_mrówka: nap
isałem dwa razy to samo. 1. raz wam do wiadomosci na uj mi sznurek. 2. do chwili, bo pytała o co chodzi z tymi majtkami.
wibrująca_mrówka: pokaż mi, grandguignol , gdzie tu je
st ''gadanie o tym kwiacie jak jakas blond kura domowa''
grandguignol: gadasz w kolko to samo chyba od godziny. i zapewne bedzie gadal to samo dalej
wibrująca_mrówka: od godziny? xD
grandguignol: dluzej?
Psycho_Active: Trudne Sprawy
wibrująca_mrówka: i gadam w kółko o kwiatku i o tym jaki on oh i ah, a nie o tym, że NIE MAM W DOMU ZUŻYTYCH I NIEPOTRZEBNYCH ŚMIECI
wibrująca_mrówka: tak?
grandguignol: tak
wibrująca_mrówka: grandguignol
grandguignol: ja juz nie chce tluc tego tematu wibrująca_mrówka
wibrująca_mrówka: to po co go zaczynała
s?
*** Włazi Oak.

grandguignol: ale ze kobieta takie slownictwo
grandguignol: i to jeszcze na wejsciu i bez rozmowy
Psycho_Active: grandguignol teraz Ty będziesz przeżywać słownictwo jak mrówka kwiatka?
wibrująca_mrówka:  nie przeżywałem kwiatka. weźcie się ogarnijcie.
grandguignol: Psycho_Active ja powiedzialam dopiero 2gi raz
Psycho_Active: 3ci
grandguignol: zliczasz moje wypowiedzi na palcach?

Psycho_Active:
nie, w głowie, palcami piszę na telefonie

grandguignol:
aha, no spoko

Psycho_Active:
wibrująca_mrówka my wszystko rozumiemy
wibrująca_mrówka: pierdzielicie głupoty.

Psycho_Active:
wibrująca_mrówka oj tam oj tam
Psycho_Active: wibrująca_mrówka

Potnę na paski i...
Będą mnie, kuźwa, trollować...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.