piątek, 28 czerwca 2019

Na zewnątrz jest bardzo niebezpiecznie. Weź to: u-facik113

*** Uwaga! Wyjdź z domu!
Strelicja.:
dostałałam, alter pogodowy
gość_13584372: mnie ostrzegał sms o ludziach z czatu bym uważał z kim piszę

*** kciukiem_w_mózg: "...i już nie wiem, czy lubię zbierać grzyby, czy po prostu spacerować z nożem w ręku"

[a]:
"Siekiera, motyka, kopia, lanca, w mózg wydymam dziś skubańca"
kciukiem_w_mózg: [a] XD

*** I w ryj dać, mogę dać:
Lord_Przedświt:
Mam trzy bełty do mojej kuszy...
[a]: jagodowy, cytrynowy i owoce leśne


*** Tak.

Duszek_Poeta_:
na sloncu spocily mi sie uszy

kciukiem_w_mózg:
dobrze, że lubię śpiewać w skarpetkach

pole_szczawiu:
jak już będę bogata to przeprowadzę się do Australii żeby głaskać wombaty


*** Per
seweracja, awionetka i to trzecie:
rąb_dąb:
swiat_sie_wali ale umieszcinteligentne 3 wyrazy napisac kopnac pilke albo bezdomnego tez ogarniasz ?
swiat_sie_wali: wirtualnie to i salta robie
wibrująca_mrówka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.