poniedziałek, 3 czerwca 2019

kciukiem_w_mózg: rany borskie

Motto:

kciukiem_w_mózg: powinnam mieć jakieś hasło bezpieczeństwa i wołać was na pomoc
kciukiem_w_mózg: $m3Te®|1nG1!
kciukiem_w_mózg: weźcie go

***

kciukiem_w_mózg: pogadamznormalna więc może teraz powiedz, czemu jasne noce cię pobudzają
wibrująca_mrówka: bo lepiej widać twarze ofiar
kciukiem_w_mózg: wibrująca_mrówka

pogadamznormalna: bo noc jest jasniejsza
kciukiem_w_mózg: i co ci daje to, że jest jaśniejsza?
pogadamznormalna: człowiek sie wyluzowuje idac w mrok lasu
kciukiem_w_mózg: po co chodzisz do lasu w nocy?
wibrująca_mrówka: tja. byłem tam.
wibrująca_mrówka: oczymałem toporek nawet.
kciukiem_w_mózg: a królowa elfów ci dała?

wibrująca_mrówka: dała. ale co to ma wspólnego z toporkiem?

kciukiem_w_mózg:
nic, pytam przy okazji, nie widziałeś "a" na początku?

wibrująca_mrówka:
zawsze widzę [a] na początku gdy mowa o dawaniu

kciukiem_w_mózg: ja też, dlatego zapytałam
wibrująca_mrówka:
kciukiem_w_mózg: too

pogadamznormalna: kciukiem_w_mózg kocham spacery w głuszy w ciemnosci )
pogadamznormalna:
cisza spokuj tylko ty natura i upiory
kciukiem_w_mózg: zimno, cimno, do domu daleko
kciukiem_w_mózg: Sama radość
pogadamznormalna: czuje sie bezpiecznie wtedy w tym mroku
kciukiem_w_mózg: gdzie jeszcze czujesz się bezpiecznie?

pogadamznormalna: to zalezy najlepiej w mrocznych iejscach poza murami
kciukiem_w_mózg: czyli?
pogadamznormalna: zdala od budynkow
kciukiem_w_mózg: a zwykle jesteś w budynkach?
pogadamznormalna: tak poprostu w ciemnosci i n WOLNYM POWIETRZU MAM PEWNOSC E MAM SIŁY BY ALCZYC CZUJE SIE PEWNIE
kciukiem_w_mózg: z czym walczyć?
wibrująca_mrówka:
pogadamznormalna: wibrująca_mrówka nie podniecaj sie tak bo ci zyłka pełknie i zje cie mrówkoja
***

pogadamznormalna: kciukiem_w_mózg co ja tylko jestem kanibalem niechcesz byc rosolkiem ?

pogadamznormalna: obiecuje bede delikatny odcinajac nuzki i skrzydelka toporem


Powiązany wpis: Biuro podróży MrówKau zaprasza!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.