wtorek, 25 czerwca 2019

Ja to mówiłem. 6 czerwca. Macie lagi.

wibrująca_mrówka: OMG
wibrująca_mrówka: znalazłem krótkie spodnie <3
Słowacki: W krótkich spodeniach chodzą tylko geje.
wibrująca_mrówka: to dobrze
wibrująca_mrówka: będzie idealnie
Słowacki: Mrówka jest gejem!
wykrywacz_metali: wibrująca_mrówka ponoc popierasz partie wiosna

wibrująca_mrówka: jestem apolityczny.
wykrywacz_metali: niektórzy mowią ze jestes gejem
wibrująca_mrówka: kto?
wykrywacz_metali: jakis Juliusz Słowacki
wibrująca_mrówka: Słowacki była kobietą
wykrywacz_metali: jak Mikólaj kopernik byla niemką dlatego okropnie wyglądala jak facet
Słowacki: Mrówka wydaje się być mniej kąśliwy, niż zazwyczaj. Dziwne.
[a]: Słowacki , upał go zmiękczył

Jak jej wytłumaczyć, że mamy lato i 30 stopni? A ''krótkie'' to u mnie ''za kolano''?
A w ogóle to ludzie dziwnie reagują...

Powiązany wpis:
Piątek. 13.


wibrująca_mrówka:
a teraz się módl żebym wlazł w te spodnie
[a]: bo inaczej będziesz siedział z wywalonymi jajkami przez bokserki?
[a]: ok. modlę się
wibrująca_mrówka: o to to
^Baby_Girl^: wlazł? a ja cały czas myślałam, że wibrująca mrówka to kobieta
wibrująca_mrówka:
^Baby_Girl^: serio
wibrująca_mrówka:


Dla ciekawskich: wlazłem.


Powiązany wpis:
Jestem gejem. Dzisiaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.