poniedziałek, 13 lutego 2017

Zjazd doktorów śmieszkologii

Fausto_744: Czy jest tu jakis " psycholog"?
wibrująca_mrówka: tak, sami doktorzy psychologii
Fausto_744: ?
wibrująca_mrówka: i jeden pacjent
Silent_Wind: ja jestem
Tomek-36: Eeeee ?
Fausto_744: Mam pytanie

wibrująca_mrówka: jeszcze jedno?
Silent_Wind:
wal smialo
NatashaRomanova: rzuć ją
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: to nie twoje dziecko, nie wierz jej
Tomek-36: sex z siostrą nie jest normalny
Silent_Wind: ale juz z przyrodnia - jak najbardziej
Fausto_744: Co zrobic jezeli zatailo sie przed zona epizod homo z mlodosci
Silent_Wind: nic nie rob
wibrująca_mrówka: to zależy

wibrująca_mrówka: dowiedziała się? 
Fausto_744:
A ona dowiedziala sie o nim
wibrująca_mrówka: no to dupa. 
Silent_Wind: co bylo a nie jest nie pisze sie w rejestr
Silent_Wind: chyba ze nadaal miewasz "epizody" homo
Tomek-36: Fausto_744 no to tym bardziej juz mówić nie musisz
Fausto_744: I uwaza mnie za homosexualiste
Fausto_744: Choc nim nie jestem
wibrująca_mrówka: cóż. wyjście jest jedno.
wibrująca_mrówka: znajdź sobie chłopaka bo z dziewczynami coś ci nie idzie.
Fausto_744: I chce rozwodu bo uwaza ze nasz zwiazek oparty byl na klamstwie
NatashaRomanova: szuka pretekstu
wibrująca_mrówka: psychologia jest w tym wypadku bezradna
wibrująca_mrówka: pogadaj z żoną.
Fausto_744: Wlasnie ze nie jestem homo - mialem taki jeden epizod w mlodosci
wibrująca_mrówka: opowiedz, może to ważne!
NatashaRomanova: raz w dupe to nie pedał
NatashaRomanova: każdy to wie

Tomek-36: NatashaRomanova ?!!!!
NatashaRomanova: Tomek, no nie mów że nei znasz tego tekstu
Tomek-36: moja dupa wybacz ale przepuszcza tylko w jedną stronę !

Fausto_744:
Ale ona z bardzo katolickiej rodziny
Fausto_744: I mi nie wierzy
Fausto_744: Nie wesolo
wibrująca_mrówka: krzyknij: nie ufasz mi! jak możesz! - i zacznij płakać
wibrująca_mrówka: kobiety tak robią i zazwyczaj działa. 
NatashaRomanova:
NatashaRomanova: zapytaj się, czy się Tobą znudziła
NatashaRomanova: obróć to przeciw niej!
Fausto_744: Po prostu zostalem uwiedziony w mlodosci prxez pewnego aktora
Fausto_744: I tyle
NatashaRomanova:
NatashaRomanova: KOGO?!
NatashaRomanova: mów
wibrująca_mrówka: jak w młodości to Ibisz 
Fausto_744: Nie moge powiedziec
serce121:
NatashaRomanova: pfff
serce121: trudne sprawy
Fausto_744: Mam 42 lata i teraz przez to moje szczesliwe malrz
Fausto_744: Chyba sie rozsypie
Fausto_744: Co robic?
wibrująca_mrówka: skoro szczęśliwe to odwołaj się do tego, że nic się nie zmieniło i było wam dobrze mimo że ta informacja gdzieś tam w tle była zawsze. więc to głupie rujnować teraz sobie małżeństwo, przez coś, co i tak nie miało wpływu na jego przebieg. bo nie wiem, skoro ze sobą śpicie, macie może dzieci itd. i jesteście szczęśliwi - i nie ma żadnych problemów które wynikają z twoich przeżyć, to nie ma sensu teraz robić dramy. tylko pogadać.
NarkoRycerz: Fausto_744 chwila za mlodu przelecial cie jakis aktor a teraz masz przez to problem w małzenstwoe ?
betonowejeziora: W życiu piękne sa tylko chwileeee

betonowejeziora: Jeśli nie idzie Wam w malżenstwie to lepiej się rozstacie zanim zacznieci się nienawidzic
Fausto_744: Wlasnie odwoluje sie do argumentu ze przeciez sie kochamy a co bylo przed slubem to glupia mlodosc
NarkoRycerz: no kurhwa a jak ci sie w aucie przebija opona w kole to tez 3.14erdolisz i zostawiasz auto w uj ?
Fausto_744: A ona na to: ze oparlem malrzenstwo na klamstwje a na tym sie nie buduje
NatashaRomanova: mówiono o nim King w mieście świętej wieży, pamiętam z podstawówki jak całował się z papieżem
NatashaRomanova:
NarkoRycerz: Fausto_744 idzcie na terapie i tyle
wibrująca_mrówka: przyjdźcie na czat
NatashaRomanova: ona pewnie ukrywa coś jeszcze gorszego 
(Riposta po czasie:
wibrująca_mrówka:
Ona jest pedałem, właśnie się dowiedziałem, że duszą i ciałem ona jest pedałem..
)
NarkoRycerz: albo szuk byle lepszego powodu aby rozwod byl z twojej winy LDLDLDLLD\
Fausto_744: Jako mlody chlopak jezdzilem z nim na Ibize za pieniadze mojej zamoznej.babcu
Fausto_744: Ktora nie wiedziala co wyprawiam
NarkoRycerz: zawsze chcialem sie pobawic na Ibizie
NarkoRycerz: I Took a pill in ibiza
wibrująca_mrówka: a ja na cudzej żonie, ale nie 40letniej
NatashaRomanova:
Fausto_744: I teraz to wyszlo.- wsypala mnie moja mamuska
Fausto_744: Moherowy beret
NarkoRycerz: wibrująca_mrówka nie jedna 40-stka lepsza niz czesc 20-letnich "laseczek" 
wibrująca_mrówka: zależy w czym
NarkoRycerz: Nie zmieniłem kontekstu.
NatashaRomanova: w laseczkach?
wibrująca_mrówka:
Fausto_744: I teraz nie wesolo
Fausto_744:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.