środa, 15 lutego 2017

Księdza, wołajcie księdza!

Motto:

Wrtdgh: Tu szukają psychologa
Wrtdgh: Na religiach księdza
Wrtdgh: Jest tu jakiś ksiądz?
Wrtdgh:
Wrtdgh:

***

_**Mirka**_: hej
wibrująca_mrówka: hej
_**Mirka**_: mam pytanie szukam psychologa
_**Mirka**_: nie mylic z psychiatrą
wibrująca_mrówka: mam odpowiedź: poszukaj w poradni/przychodni/szpitalu
wibrująca_mrówka: nie mylić z czatem
_**Mirka**_: mrówka chciałam tylko o coś zapytac niz płacic 100 za wizyte i dowiem sie tego samego co tu za free
wibrująca_mrówka: skoro wolisz 17latków za darmo niż specjalistę za 100 zł...
NatashaRomanova: no to dawaj!
wibrująca_mrówka: twoje zdrowie, twoja odpowiedzialność
NatashaRomanova: pomożemy Ci 
_**Mirka**_: heheh baardzo zabawne 
NatashaRomanova: miałam podstawy psychologii i socjologii
NatashaRomanova: myślę, że dam radę
wibrująca_mrówka: a ja mam szwagra który może za dentystę robić
wibrująca_mrówka: też za darmo a nie za 100
NatashaRomanova: ma kombinerki?
wibrująca_mrówka: i cement
_**Mirka**_:
_**Mirka**_:
dzięki za porade juz chyba wszystko wiem 
NatashaRomanova:
wibrująca_mrówka: nie ma za co
NatashaRomanova: 5zł
NatashaRomanova: się nalezy
TaObcaNieznana: Szybkie pytanie, szybka odpowiedz.
_**Mirka**_: widzicie i to samo bym wiedziała i stratna 100
wibrująca_mrówka: przecież nawet nie zadałaś pytania
NatashaRomanova: nie zadalaś żadnego pytania
NatashaRomanova:
wibrująca_mrówka: pierwszy
_**Mirka**_: aa no tak 
wibrująca_mrówka: to zadajesz?
_**Mirka**_: dobra czeka mnie wazny egzamin pod uwage beda oceniac wszystkie zachowania w tym zapewne będą prowokowac i stwarzac sytuacje stresujące co zrobic, zeby sie nie dac wyprowadzic z równowagi a przy tym zeby widzieli ze sie nie wkyr,....
_**Mirka**_: *wkur.
NatashaRomanova: trzeba mieć stalowe nerwy
NatashaRomanova: next
wibrująca_mrówka: kup sobie ze 3 numery Pani domu aż trafisz w którymś na artykuł o stresie
wibrująca_mrówka: a nie.. miało być za darmo..
wibrująca_mrówka: to polecam prenumeratę on-line
TaObcaNieznana: Wyslij kogos innego, Ty sie nie bedziesz .
_**Mirka**_:
_**Mirka**_: dziękuje już mi lepiej po Waszych poradach
_**Mirka**_: jesyescie o wiele lepsi jak Pani domu i kobieta i zycie razem wzięte
wibrująca_mrówka: w sumie jak my cię nie wyprowadziliśmy z równowagi to oni nie dadzą rady
TaObcaNieznana:
_**Mirka**_: wibrująca_mrówka jeszcze chwila i dasz rade
_**Mirka**_: postaraj sie
wibrująca_mrówka: i pomyśl że nikt mi za to nie płaci
_**Mirka**_: powinienes pomyslec o prywatnym gabinecie
wibrująca_mrówka: po co?
_**Mirka**_: bedziesz zarabiał 
wibrująca_mrówka: żeby mi ludzie wychodzili z poczekalni po przeczytaniu gazetek dostępnych na stoliku?
NatashaRomanova:
wibrująca_mrówka: musiałbym pobierać opłatę za wejście i szatnię
_**Mirka**_:
wibrująca_mrówka: o, i ten, automat z ochraniaczami na buty
_**Mirka**_: a nie pomyslałes o tv jak w szpitalu płatnej  i trudne sprawy na video
wibrująca_mrówka: nie, tv ogłupia ludzi. nie chcę być współwinny
_**Mirka**_: yhmmm 
duszek_poeta_: dzien dobry
_**Mirka**_: duszek_poeta_ dzien dobry
duszek_poeta_: czesc _**Mirka**_ co tam u ciebie
NatashaRomanova: szuka psychologa na czacie
duszek_poeta_: psycholi tylko znajdziesz i blogerow
_**Mirka**_: hehhehehe
wibrująca_mrówka: czyli ty i ja, w jednym zdaniu.
wibrująca_mrówka: śmieci wyniosłeś? alimenty zapłaciłeś?
duszek_poeta_: pisze podanie o przyznanie mieszkania bo chce isc na socjal
duszek_poeta_: bedzie wiecej kasy
_**Mirka**_: duszek im gorzej opiszesz tym lepiej dla Ciebie
_**Mirka**_: dopiero koleżance pisałam takie podanie
wibrująca_mrówka: a się dobrali...
darcis: JEST TU JAKIŚ LEKARZ KTÓRY MÓGŁBY ZINTERPRETOWAĆ MOJE WYNIKI BADAŃ NA TOXPOLAZMOZE ? BARDZO WAŻNE, PROSZE O POMOC
wibrująca_mrówka:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.