niedziela, 26 lutego 2017

Reklam(ówk)a

przez_szybę: sama jestem niepełnosprawna - nie będę się litować
przez_szybę: trzeba żyć!!!!
przez_szybę: normalnie w miarę
przez_szybę: nikt nie potrzebny by rączki załamywać
[a]: e, tak to każdy tu prawie jest... większość jest niespełna rozumu
wibrująca_mrówka: dlatego ja tu jestem taki wyjątkowy, mnie brakuje nóg a nie piątej klepki <3
Tasha:
przez_szybę: jestem też wolontariuszem dla takich a - więc przy mnie nie wyśmiewaj
[a]: przez_szybę, wolontariuszem dla takich [a]?
[a]: jest nas więcej?
wibrująca_mrówka: a nie zastanawiałeś się kto ten kibel myje?
[a]: proleczateriusze wszystkich krajów - łączmy się!
przez_szybę: a potrzebujesz pomocy by Cię z anusa wyleczyć?
[a]: hm... nie można mnie z anusa wyleczyć - potrzebny mi jest
wibrująca_mrówka: [a] można doszyć ci reklamówkę, tak jak mnie nogi.
[a]: stomia by Netto worek stomijny z reklamówki...
przez_szybę: są takie worki
wibrująca_mrówka: 20 PLN sztuka
przez_szybę: może być z Lidla
[a]: nówka sztuka, niesrywana?
***
Polecam pozostałe notki z reklamówką, np: Fristajl
***
tek_syndicate: anusy, fekalia - psychologia w pigułce <u-hihihi>
wibrująca_mrówka: przyjdź po 22 a będą też cycki
tek_syndicate: to dopiero urozmaicenie!
[a]: a o 12:00 anioł pański
[a]: o 13:30 wyemitujemy wywiad-rzekę przeprowadzony z Jackiem Łągwą przez Nataszę
wibrująca_mrówka: a o 4:00 program przyrodniczy o słoniach
wibrująca_mrówka: (powtórkę)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.