czwartek, 16 lutego 2017

Anafilaksja, dysleksja, erekcja

wibrująca_mrówka: cześć Wró
zielona_wróżka.: wibrująca_mrówka , dawno CIę nie widziałam/ Co tam u Ciebie?
wibrująca_mrówka: z nowości? jednak mam alergię na krewetki muszę skubane w rękawiczkach obierać
zielona_wróżka.: homara też nie jedz
wibrująca_mrówka: zjeść mogę

wibrująca_mrówka: tylko dotykać nie
wibrująca_mrówka: ale homara się chyba też jakoś tak obiera.. inwazyjnie..
zielona_wróżka.: to zębami może go patrosz
zielona_wróżka.: a język CI nie puchnie, jak jesz, Mrów?
wibrująca_mrówka: nie
zielona_wróżka.: hmm, dziwne
zielona_wróżka.: ale to dobrze
wibrująca_mrówka: też się cieszę
wibrująca_mrówka: jak smakuje homar?
NatashaRomanova: pewnie jak kurczak
zielona_wróżka.: nie wiem, bo język mi puchnie
zielona_wróżka.: ja tylko mogę go dotykać
wibrująca_mrówka:
zielona_wróżka.: za czółki
wibrująca_mrówka: czułki
wełnianybalonik: Mozecie sie wymienic funkcjami z Mrowkiem
zielona_wróżka.: wełnianybalonik , to całkiem kreatywny pomysł
wibrująca_mrówka: zielona, to ja cię dotknę językiem, ty mnie palcami. i będzie git.
wełnianybalonik: Czółki od czola.
motylanoga: czółki ?
NatashaRomanova: nope, czułki
wełnianybalonik: Czulki od czucia, czolki od czola.
zielona_wróżka.: przez otwarte?
wibrująca_mrówka: czułki. chyba wiem co mam.
zielona_wróżka.: ups 
wełnianybalonik: zielona_wróżka. Cii, wybronie Cie
NatashaRomanova: chociaż ja kiedyś bardzo z siebie dumna napisałam, że "wróbel" pisze się przez ó bo wymienia się na "wrona"
wibrująca_mrówka: nieprawda. wróbel bo ptok ale tego to chyba na wsi uczą tylko
wełnianybalonik: NatashaRomanova
NatashaRomanova:
zielona_wróżka.: no dobrze, grunt to wytknąć coś
motylanoga: nareszcie ktoś zrobił błąd i to nie byłem ja :d
wibrująca_mrówka: motylanoga
NatashaRomanova: a ja sama na to wpadłam
wełnianybalonik: Brawo Nataszka
NatashaRomanova: zapomnialam o tych wyjątkach, że są bo są i tyle
NatashaRomanova: dzięki
zielona_wróżka.: bo to o zamknięte jest takie naturalne w tym miejscu
wibrująca_mrówka: no bo czółko..
zielona_wróżka.: może przy częstych błędach zmienią pisownię
wełnianybalonik: Nawet ladniej z ,,ó,, zamknietym
wibrująca_mrówka: czułki przez U bo są dwa
zielona_wróżka.: tak płynnie
wełnianybalonik: Ano! ;D
wibrująca_mrówka: a wszystko jedno, ważne że nie puchnie
zielona_wróżka.: Mrów, to najważniejsze, że nie zmienia przy tym objętości
wibrująca_mrówka: Wró, aczkolwiek znam pare ciekawych rzeczy, które objętość zmieniają..
wibrująca_mrówka: gdybyś chciala je kiedyś poznać, zapraszam.
NatashaRomanova:
NatashaRomanova:
NatashaRomanova: jaki jest kod na gifa z wałkiem?
wibrująca_mrówka: karen147?
Lord_Przedświt:
NatashaRomanova: Mró,
NatashaRomanova:
wibrująca_mrówka:
NatashaRomanova: bije i patrzy czy równo zmieniasz objętość
wibrująca_mrówka:
zielona_wróżka.: wibrująca_mrówka , a dziękuję za zaproszenie.
wibrująca_mrówka: zielona_wróżka. wybacz, nieaktualne
zielona_wróżka.: wibrująca_mrówka, dżentelmen pierwsza klasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.