piątek, 10 lutego 2017

That time of the month

Motto:

Szecherezada__: brunecik księżycowy zapraszam na forum czatowe, bo nie priwuję z lunatykami, chyba że Twardowski
na kogucie puka
CrowQuill: puka kogucika chyba o tej porze
NatashaRomanova:


***

Nastrojowy podkład do notki: King Harvest - Dancing in the moonlight

***

Natasha: o w mordę
Natasha: BrunetKsiężycowy do mnie pisze
Natasha: jaki nick
Natasha: a tu pewnie penis
Mró: nie, czekaj
Mró: ''jak mija nocka?'' albo ''co tam?'' xD
Natasha: tak
Natasha: kurwa
Mró: które?
Natasha: "hej" "Michał" "jak noc?" "ladny ksiezyc" xD
Natasha: ten księżyc przy tobie to chuj
Natasha: jak napisałam, że nie widzę księżyca to zapytał czy nie mam okna
Mró: ooo, zgadnij co
Mró:

Natasha: :D
Natasha: poderwij go
Natasha: będzie "-Michał" "-Michał" ~księżycowy zamknął okno priv
Mró:

Natasha: ooo
Mró: napisałem mu żeby sobie zrobił listę nowych tekstów na podryw
Mró: nie mam siły na taką głupotę
Natasha: HAHAHAHAHA
Mró: jeszcze dwa razy się rzucał ale olałem
Natasha: o jezu
Natasha: nie odpowiadał na to zasłonięte okno więc zamknęłam
Natasha:
BrunetKsięzycowy: to pierdol sie kusa suko
~BrunetKsięzycowy zamknął okno priva
Natasha: XDDDD
Mró: xD

1 komentarz:

  1. faktycznie wzruszające.. Żałosne, pierwszy raz oprócz Michała ktoś zagadał na priv do natashy xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.