piątek, 17 lutego 2017

Oh, language. Please..

jedwabnyszlauf: No wiesz, nikt tak pieknie nie mowi o milosci jak ja
wibrująca_mrówka: ruchanie
NatashaRomanova: bosz
NatashaRomanova: nie
wibrująca_mrówka:
1,5min:
trenti1vbidt: brawo mrów!
wibrująca_mrówka: brawo ja?
NatashaRomanova: najgorsze słowo na świecie 
trenti1vbidt: pukanie, popukiwanie, branie..... jakie piękne synonimy miłości
trenti1vbidt: niedoceniane i tak surowo oceniane
trenti1vbidt: smutne
1,5min: ruchanie
jedwabnyszlauf: Tez nie lubie, przeciez istnueje tyle wyrafinowanych zamiennikow.
jedwabnyszlauf: Np. Dupczenie
NatashaRomanova: już lepsze

wibrująca_mrówka: oh trent, nawilżają cię te plugawe słówka w moich grzecznych, subtelnych ustach..
NatashaRomanova:
trenti1vbidt: zaniemówiłem.
trenti1vbidt: zniszczona noc mrów
1,5min: no moja też
wibrująca_mrówka: nie ma za co
jedwabnyszlauf: Albo spolkowanie

NatashaRomanova:
jedwabnyszlauf: Hedozenie
NatashaRomanova: ch
1,5min: miłem iść spać teraz nie usne
wibrująca_mrówka:
jedwabnyszlauf: A, no
jedwabnyszlauf: Ch ch

1,5min: jest po 22
1,5min: cókier
1,5min: sul
1,5min: https://i.iplsc.com/-/0006FHLG281G7NNE-O0.gif
jedwabnyszlauf: Córkierniczka
wibrująca_mrówka: przy was czuję jaki mam ograniczony zasób słów..

NatashaRomanova: ja chyba za dużo czytam co Lord pisze, bo wczoraj użyłam na żywo zwrotu "próżny mój trud"
wibrująca_mrówka:
jedwabnyszlauf: ;D
NatashaRomanova: także no...
wibrująca_mrówka: ja przejmuję powoli manierę Tomasza..
wibrująca_mrówka: to się dzieje tak szybko

jedwabnyszlauf: A ja mam dalej wylozone:c
1,5min: adam asnyk daremne żale
wibrująca_mrówka: a myślałem że ty tylko fraszki...
jedwabnyszlauf: Fistaszki
1,5min: google https://i.iplsc.com/-/0006FHLG281G7NNE-O0.gif
wibrująca_mrówka: jedwabnyszlauf powiedziałbym ''migdalić się'' ale to nie to samo.. jakieś takie staroświeckie ;x
jedwabnyszlauf: wibrująca_mrówka Takie wczesne lata90`
NatashaRomanova: migdalenie się to całowanie raczej
https://i.iplsc.com/-/0006EZBAN72O99HQ-O0.gif
trenti1vbidt: rąbać!
trenti1vbidt: furkotać!
wibrująca_mrówka: no rżnąć to każdy zna
1,5min: ja tam tylko tarcie odczuwam
wibrująca_mrówka: 1,5 za mało nawilżania

1,5min: po to tu jestem
trenti1vbidt: mam nowe określenie!
NatashaRomanova: ?
trenti1vbidt: parówczyć!
NatashaRomanova: eee
trenti1vbidt: serdlerzyć wręcz
trenti1vbidt: serdel gruby!
trenti1vbidt:
trenti1vbidt: zabijcie mnie...
1,5min: kartoflycz się
wibrująca_mrówka: parówczyć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.