piątek, 24 lutego 2017

To nie ja. To krasnoludki.

11.02.17
godzina 15:00


Hejterka: a co [a] czat to życie, że tak przeżywasz?

wibrująca_mrówka: napisała laska co od 3 miesięcy straszy pozwami
[a]: Hejterko, przeżywam bardziej twoją składnię nieskładną
Hejterka: wibrująca_mrówka słucham?
Hejterka: wibrująca_mrówka mylisz mnie z kimś
Hejterka:

***

Hejterka: jakimi pozwami?
wibrująca_mrówka: ja wiem że rżnięcie, w tym głupa, to twoje hobby, ale dziś przechodzisz samą siebie
Hejterka: nie rozumiem, znamy się?
wibrująca_mrówka: no na to wygląda.
Hejterka: wątpię i nie mam zamiaru wnikać w jakieś Twoje dylematy, a tym bardziej być utożsamiana z kim?
wibrująca_mrówka: skoro nie masz zamiaru w nic wnikać to po cholerę do mnie piszesz?
Hejterka: ponieważ zaatakowałeś mnie bezpodstawnie
wibrująca_mrówka: przepychaczem?
wibrująca_mrówka: a nie, to jednak byłaś ty.
wibrująca_mrówka: masz jeszcze jakieś argumenty lub stwierdzenia do obalenia?
Hejterka: to była reakcja na lancę
wibrująca_mrówka: zadziwiające bo tekst o lancy padł po twoim
Hejterka: Odśwież screeny
~wibrująca_mrówka wysyła zdjęcie:




Hejterka: tak jak w.w zaznaczyłam odśwież screeny
wibrująca_mrówka: przecież dostałaś. zielono na białym.
Hejterka: ojj Mró
wibrująca_mrówka: więc po co udawać kogoś innego?
wibrująca_mrówka: po co zaczepiać i prześladować innych?
wibrująca_mrówka: po co potem łgać w żywe oczy?
Hejterka: dlaczego to robisz?
Hejterka: dlaczego mnie prześladujesz?
wibrująca_mrówka: a to przepraszam, kim ty jesteś?
Hejterka: wiesz, doskonale jak zaznaczyłeś
Hejterka: nie mam nic do Ciebie, Natashy
Hejterka: daj mi spokój
wibrująca_mrówka: zadziwiające
Hejterka: bo prawda leży pośrodku
Hejterka: nie zasłużyłam na takie traktowanie
wibrująca_mrówka: więc włazisz na innym nicku
Hejterka: przez nikogo
wibrująca_mrówka: dopierdalasz się do laski którą prześladujesz
wibrująca_mrówka: zaczepiasz mnie
Hejterka: słucham?
wibrująca_mrówka: potem udajesz że to nie ty, znów łżesz
Hejterka: to ja jestem "ofiarą"
wibrująca_mrówka: a potem czepiasz się że ja publikuję słowa na których widać jak wielokrotnie zaczynasz dowalać się nawet od razu OD WEJŚCIA DO POKOJU do Natashy
Hejterka: w którym momencie skłamałam w tym mówiącym o tym, że ciebie nie znam?
wibrująca_mrówka: albo jak tylko zobaczysz że jest ona na innym nicku
wibrująca_mrówka: więc nie rób z siebie ofiary skoro jesteś agresorem
Hejterka: nieprawda Michale
wibrująca_mrówka: i przestań kłamać, bo faktycznie skończy się w sądzie.
Hejterka: Twoje screeny ulegają "obróbce"
wibrująca_mrówka: bo to co robisz to nagabywanie.
Hejterka: nie straszę
wibrująca_mrówka: a podobno ''to nie ty''
wibrująca_mrówka: lecz się na głowę kobieto. i odpierdol od nas.
Hejterka: jestem po konsultacjach z pełnomocnikami
Hejterka: to, co robisz jest niezgodne z prawem
Hejterka: i jesteś mi winien przeprosiny
Hejterka: ale szkoda moich pieniędzy na Ciebie
wibrująca_mrówka: nie rozumiem, znamy się?
Hejterka: Ty podobno mnie znasz
Hejterka: przewiń rozmowę
wibrująca_mrówka: a ty mnie podobno nie
wibrująca_mrówka: przewiń rozmowę
Hejterka: zatopimy topór wojenny czy jak ostatnio wbijesz mi go w plecy, a to nie Ty byłeś, a Natasha?
wibrująca_mrówka: odpierdol się od nas bo za prześladowania, wyzwiska, spam na blogu, logowanie się z różnych nicków by zaczepiać wyzywać i spamować - zgłoszę cię za nękanie.

***

Nie zamierzam przepraszać za to, że ktoś wielokrotnie zwyzywał moich znajomych.
Nie zamierzam przepraszać za to, że jakaś namolna baba zaprasza mnie na priv, wita, zaczepia ze swojego i innych nicków, by mi powiedzieć, że ignorując przez długi czas jej zachowanie - jakimś cudem ją prześladowałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.