niedziela, 6 listopada 2016

Impreza na czacie

motylanoga: co za nik
aniaa1234:
Widze od wczoraj nie zmieniles stroju
Krew_Krew_Krew:
Krew_Krew_Krew: do jutra będę w przebraniu
motylanoga:
a ktoś ty ?
Krew_Krew_Krew: motylanoga a ty się nie przebierasz na Halloween?
Krew_Krew_Krew: mogłbyś założyć ten obcisły top w misie..
aniaa1234:

motylanoga:

Krew_Krew_Krew: widzisz, wiem co robiłeś zeszłego lata
motylanoga:
ale nieopowiadaj tego na ogóle
motylanoga:

Krew_Krew_Krew:
Krew_Krew_Krew: i tak nikt nie uwierzy
motylanoga:
w sumie
motylanoga:
u-raczka

W temacie kreatywnych kostiumów polecam:

motylanoga: większość z was mnie przegapiła

Kim byłeś w poprzednim wcieleniu?

abc-25:
eh..
abc-25:
co za nick
Krew_Krew_Krew: to już wiesz kim jestem?
abc-25:
esencja zycia?
Krew_Krew_Krew: tak
abc-25:

Krew_Krew_Krew: tylko teraz trochę mi głupio, że tylko ja się przebrałem
abc-25:
to tak jest ze wszyscy tego dnia pokazuja tak naprawde kim sa
Krew_Krew_Krew: jestem esencją życia
u-ulu

***
~przychodzi: [a]
Krew_Krew_Krew: cześć [a],
gdzie twój kostium?
[a]:
w fekaliach i wymiocinach
Krew_Krew_Krew:
Krew_Krew_Krew: [a] też byłeś na tej imprezie u Pozka?
[a]:
nie (wiem), krewku

Krew_Krew_Krew:
niektórzy się pospieszyli ze świętowaniem..

[a]:
Fekalny Automobilista z Francji - "Coupe w Calais" http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/nutki.gif
mantis*religiosa: Krew_Krew_Krew posprzatales?
Krew_Krew_Krew: nie sprzątałem, przecież dekoracja ma starczyć na dziś wieczór i noc
Krew_Krew_Krew: i liczę że wygram konkurs na najlepsze przebranie
mantis*religiosa: dynia jest do wygrania?
[a]:
można wydrążyć i ...
Krew_Krew_Krew:
motylanoga:
wydyniać
[a]:
...włożyć świeczkę!
Krew_Krew_Krew:
https://i.iplsc.com/-/0006GAIKJOQRJFKK-O0.gif
[a]:
otóż to
motylanoga:
https://i.iplsc.com/-/0006GAIKJOQRJFKK-O0.gif
motylanoga:
kto takie nazwy wymyśla
motylanoga:
osiek000
Krew_Krew_Krew:
motylanoga a u-krwiozerczakupa znasz?

[a]:
lama z bananem

nawetniewieszjak: Jutro przebiorę się za znak drogowy
nawetniewieszjak: Będę straszył autobusy wypełnione dziećmi
Krew_Krew_Krew:
jutro będzie za późno

nawetniewieszjak:
blood nawet nie wiem kto toxd
nawetniewieszjak:
a na pewno
nawetniewieszjak:
Chyba na pewno masz racje
nawetniewieszjak:
yoo blood wampirze ogarnij jakieś dziewice na hard party cmentarzx
Krew_Krew_Krew: ciekawe czy ktoś się przebierze za lamę z bananem
***

abc-25:
kiedy jest haloween
Krew_Krew_Krew: dzisiaj
abc-25:
oj
abc-25:
nie mam cukierkow
abc-25:
mam nadzieje ze przez to nie obrzuca mi domu mokrym papierem toaletowym
abc-25:
albo suchym
abc-25:
dobrze ze nie pada
tomek-36:
mokry i suchy to jeszcze da rade , gorzej jak będzie użyty
Krew_Krew_Krew:

mantis*religiosa:
wypisuje sie z tej zabawy...
Krew_Krew_Krew:
to już wiemy czyj dom obrzucić
mantis*religiosa:
tylko spróbuj!
Krew_Krew_Krew:
u-chytry
mantis*religiosa:
wiem gdzie mieszkasz
Krew_Krew_Krew:
w DPSie
mantis*religiosa:
krople krwi cie zdradzily
abc-25:
zdradzony przez wlasna esencje
Krew_Krew_Krew:
nie jestem najlepszy w zacieraniu śladów..
abc-25:
tamuj !! tamuj !!
abc-25:
nie rob nowych

mantis*religiosa:
kap... kap...

Krew_Krew_Krew:

***

rafciozberlina:
.
abc-25:
.
Krew_Krew_Krew: .
Krew_Krew_Krew: kap.. kap.. kap..
abc-25:
bandaz sie przyda
Krew_Krew_Krew:
poszukaj kogoś przebranego za mumię i każ mu mnie przytulić

mantis*religiosa:
uwazaj bo tampon cie przytuli

Krew_Krew_Krew:
czyli że... mikielini?
mantis*religiosa:

Notka z genezą tamponu: Gra w rozbieraną butelkę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.