czwartek, 24 listopada 2016

Sławny blogier

.patryyk: spie od 3 dni po 4 godziny
.patryyk: krew mi leci z nosa
.patryyk: umieram se chyba
Spirit-20: Zaloz opaske uciskowa
Spirit-20: Na szyje

Spirit-20:
Zeby zatamowac krwawienie

.patryyk: zrobie tak
aniaa1234:

aŚ-10:
do lekarza idz
.patryyk: i do tego nie jem
.patryyk: a mam energiee jak dziki dzik z dzikiej dziczy

Spirit-20:
Hahaha

Spirit-20: Powiedz to babci xd
Spirit-20: Ze nic nie jesz xd
aniaa1234:
".. Dzis w nocy bede w waszym pokoju, nie martw sie poczekam jak zasniecie..."
.patryyk: czy moj organizm produkuje amfetamine czy co
.patryyk: umre na majkeldżeksonizm
Spirit-20: Łooo
Spirit-20: Majkeldżeksonizm
.patryyk: ghahahah
Spirit-20: Slyszalem o tej chorobie
Spirit-20: Pojawila sie niedawno
Spirit-20: Gdzies w afryce
Spirit-20: Jakie byly objawy?
.patryyk: to chyba albinizm
.patryyk: ci sie powalilo
.patryyk: chopie

.patryyk:
haha

Spirit-20: Nie nie
Spirit-20: Majkeldżeksonizm
Spirit-20: 100%
aŚ-10:
ale
.patryyk: tys jest
aŚ-10:
oj
.patryyk: czy co
Spirit-20: Nie klnijcie
.patryyk:
.patryyk: sory
aŚ-10:
przepraszam
Spirit-20: No
aŚ-10:

Spirit-20: Jeszcze raz i wyjdziesz
.patryyk: ja jak tak mozna
.patryyk: no nie
Spirit-20: wie
.patryyk: do
aŚ-10:
..
.patryyk: no mielismy nie przeklinac do
Spirit-20: Dobra nie maniany

.patryyk:
bede

wibrująca_mrówka: parada różowych gejów zróbcie tęczę
Spirit-20: Najpierw daj buzi
Spirit-20: Mrowka
Spirit-20: :v
.patryyk: to ten mrowka
.patryyk: to jest ta mrowka?
Spirit-20: Tak to ten
.patryyk: o kurde
wibrująca_mrówka: tak to TEN mrówka
Spirit-20: Poklony
aniaa1234:
co tu sie odpier** la , zachorowaliscie, za duzo czata
wibrująca_mrówka: zrób se screena na pamiątkę
wibrująca_mrówka: nasze nicki stały obok siebie
u-biu
Spirit-20: Podpisz mi sie na ekranie telefonu
Spirit-20: Pl0x

Spirit-20:
Podpisz mi sie na zrenicach xD

.patryyk: dobra zrobie
.patryyk: bede mial sie do czego
.patryyk: usmiechac
wibrująca_mrówka: ufff.. uśmiechać.
wibrująca_mrówka: to takie..
wibrująca_mrówka: bezpieczne
.patryyk: slodkie
.patryyk: jak mokry sen
aniaa1234:
Wiecie jakie to kanadyjskie mrowki?
wibrująca_mrówka:
aniaa1234:
Zielone
Spirit-20: Takie z 6 odnóżami?
.patryyk: kanadyjskie mrowki to te ktorych nie lubia amerykanie?
aniaa1234:
I do tego wibrujace
.patryyk: mnie serio posrralo
.patryyk: nie garbie sie
.patryyk: przed kompem
.patryyk: NO CO MI
.patryyk: jak nie ja
wibrująca_mrówka: to mój zbawienny wpływ
aniaa1234:

.patryyk: chyba serio musze do lekarza

wibrująca_mrówka: przelogować się na Dr_Mrówek?
Spirit-20:
Chyba ide

aniaa1234:
Ja juz grzecznie w lozeczku leze
Spirit-20: Odkladam tel jakby co to priv
Spirit-20: Dobranoc :p
.patryyk: albo jestem chory albo babcia kupuje mąkę na lewo
.patryyk: z mefedronem

aniaa1234:
Patryk tez chce taka babcie
.patryyk: a co ty fanka cypisa ze ci sie mefedron podoba?

.patryyk: awez
aniaa1234:
Spirit milej

aŚ-10:
dobranoc
dupajasiu: dobranoc
wibrująca_mrówka: idźta wszyscy
wibrująca_mrówka: sam będę siedział
u-marzyciel
aŚ-10:
xd
dupajasiu: myslalem ze aska idzie
aniaa1234:
mrowka wszystkich wygoniles
wibrująca_mrówka: uniosłem brew
wibrująca_mrówka: i dalej samo poszło
aŚ-10:
nie ide nie wyfaniaj:c
aniaa1234:

.patryyk: dobra ja sie boje mrowki
.patryyk: dzik jeden
.patryyk: jeszcze mnie polamie
wibrująca_mrówka: nie bój się
wibrująca_mrówka: nie trenowałem kalisteniki 
aniaa1234:
Patryk on tylko tak strasznie wyglada
.patryyk: ide sie przejsc moze pozniej zasne
.patryyk: naraziee
aŚ-10:
pa
aniaa1234:
Patryk milej
~odchodzi: .patryyk
wibrująca_mrówka:
aniaa1234:
I poszli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.