wtorek, 22 listopada 2016

Przecież, kurwa, byłem subtelny!

~przychodzi: NatashaRomanova
wibrująca_mrówka: cześć Nataszo
NatashaRomanova: ooo jakaś rozróba?
wibrująca_mrówka: już po 
NatashaRomanova:
cześć
NatashaRomanova:
cholera
~przychodzi: alwir_02
NatashaRomanova:
obejrzałam High Rise
NatashaRomanova:
._.
~przychodzi: sandziuchna_
wibrująca_mrówka: i?
TylkoNaChwilęOna:
co w związku z tym?
wibrująca_mrówka: tak nudne jak mówiłem? czy jednak ci się podobało?
sandziuchna_: hej. mam pytanie czy faceci zawsze wracają do kobiety?

wibrująca_mrówka:
sandziuchna_ a blondynki zawsze pachną jaśminem. wyjdź.

sandziuchna_:
wibrująca_mrówka mogę tu byc
sandziuchna_: wibrująca_mrówka nie będziesz mi mówiła co mam robić sama wyjdz

NatashaRomanova: ja nie wiem co to było
NatashaRomanova:
2 godziny nie wiedziałam co się dzieje
wibrująca_mrówka: miałem to samo
NatashaRomanova:
czekałam, że w końcu wszystko nabierze sensu
wibrująca_mrówka: nie nabrało
NatashaRomanova:
nie
NatashaRomanova:
chyba jestem za głupia
wibrująca_mrówka:
przekaz był oczywisty..
alwir_02:
mrowko, dlaczego próbujesz być śmieszny
~odchodzi: sandziuchna_
wibrująca_mrówka: alwir_02 nie, śmieszne było pytanie czy faceci zawsze wracają do kobiet
TylkoNaChwilęOna:

alwir_02:
szukasz atencji ,,
hihe:
potrzebny psycholog
wibrująca_mrówka: to sobie jakiegoś kup

NatashaRomanova:
tzn wydaje mi się, że wiem co autor miał na myśli

NatashaRomanova:
ale po co
NatashaRomanova:
można było latwiej
wibrująca_mrówka:
Nataszo, w ogóle z tego co czytałem to adaptacja książki...
wibrująca_mrówka: dość bezpośrednia
NatashaRomanova:
a o tym wiem
NatashaRomanova:
poszukam w bibliotece
NatashaRomanova:
może wtedy zrozumiem
wibrująca_mrówka: więc mogli prościej ale...
TylkoNaChwilęOna:
koniec daje do myslenia
wibrująca_mrówka: nie daje
wibrująca_mrówka: puentę przedstawili w pierwszych 10 minutach
TylkoNaChwilęOna:
Ty jej ten film poleciłeś?
wibrująca_mrówka: nie poleciłem
NatashaRomanova:
nie, ja sama chciałam obejrzeć
wibrująca_mrówka: odradzałem
wibrująca_mrówka: ale się uparła

wibrująca_mrówka:
teraz ją pocieszam

TylkoNaChwilęOna:

NatashaRomanova:
:C
wibrująca_mrówka: jak to ludzie nie potrafią czytać ze zrozumieniem

NatashaRomanova:
w 2016 nawet filmów nie ma dobrych
NatashaRomanova:
co za parszywy rok
wibrująca_mrówka:
no..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.