sobota, 5 listopada 2016

wiosna-10: czasami warto tu zajrzec, by zyskac pierwiastek stymulacji życiowej

wiosna-10: MARZEŃ NIE ODDAJE SIĘ ZA DARMOCHĘ
Introwertyzm: Ja Ci mogę kilka dać, gratis..
_szkodaGadać: i ja
Introwertyzm: Ale będziesz rozmarzona..
_szkodaGadać:
_szkodaGadać: obyś nie straciła kontaktu ze swiatem realnym
wiosna-10:
...TAKIE MAMY CZASY, ŻE KAŻDA SENSOWNIE KUMAJĄCA KOBITKA POWINNA UMIEC JAJA ....
Introwertyzm:
Umieć jaja.. i co dalej?
Introwertyzm: Gotować?
Introwertyzm: Masować?
Introwertyzm: Robić pisanki na wielkanoc?
wiosna-10:
NOSIC POD PACHĄ I NIE AFISZUJĄC SIĘ ZBYTNIO
wiosna-10:
IŚC DO PRZODU OLEWAJĄC SYSTEM
Introwertyzm: Czyli nie rozwieszając plakatów?

***

wiosna-10:
nie ma złych dróg i złych wyborów życia- jest tylko brak pewności i jasnych wytycznych
Introwertyzm: Wiosna, a lubisz chupa-chups'y?
wiosna-10: nie wiem jak smakują chupa chupsy, ale wiem, że mają zabawne kształty i różne smaki
Introwertyzm: Są jednakowego kształtu..

Introwertyzm:
Są w kształcie kuli..

You_: brak smaku...
You_: odnotowano
aniaa1234:

***
wiosna-10: lubię zbijac bąki tworząc atmosferę 'pęcia i wielkiego zaangarzowania'
wiosna-10:
chyba taka moja natura, ale dawno zapomniałam jak to działa, bo real pozbawił mnie tej subtelnej finezji reaktywności
Introwertyzm:
Co to jest "pęcia"?
dupajasiu: pięta zdrobniale
You_: zajepiście wiosna-10
You_:
good 4 U
You_:
wiosna-10:
;encie pencie; ..'krencie miencie;.. w której ręce - coś takiego chyba natura kulturalnooświatowa stworzyła


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.