poniedziałek, 7 listopada 2016

Pozytron: Lepiej śmiesznym czasem być, niż nie zaistnieć wcale

takpogadac: Pozytron skad ty zes sie urwal ????
wiosna-8s:
on w matrixie zyje hahahhaha
takpogadac: wlasnie widze z ladnym opoznieniem leci
wiosna-8s:
bo mu za wolno cyferki spadaja hahaha
takpogadac: hahahhaha

takpogadac:
o ja .... jedbnak slaby ten jego matrix
wiosna-8s:
bo ma slaby procesor hahah
takpogadac: 123 .....
Pozytron: Nie rozumiem pytania o urwaniu. Nie urwałem się przecież, skoro żyję.
wiosna-8s:
ahahhahah
wiosna-8s:
pekam hahah
takpogadac: oj urwales dawno tak sie nie usmialem

Pozytron:
wiosna-8s nie za wolno, tylko z dziewczyną jednocześnie rozmawiam, która siedzi obok mnie i ogląda TV.
wibrująca_mrówka: jak to miło.. 
takpogadac: heheheheheheh
wibrująca_mrówka:

wibrująca_mrówka: i co, skrzypi, jak ją macasz po udzie?

takpogadac:
nie, syczy pewno gdzies dziurka jest

el_soul: wibrująca_mrówka glodnemu
chleb na mysli
wibrująca_mrówka:
el_soul jem tiramisu i nabijam się z randki przed tv i z czatem i nieistniejącej kobity Pozka.
el_soul: wibrująca_mrówka nie staje juz ?
wibrująca_mrówka: no wiesz, w moim wieku i na wózku
el_soul: takpogadac pytam powanie bo brzmisz jakby nie stawal

takpogadac: smacznego
wibrująca_mrówka:
dziękuję
takpogadac: kogo????
wibrująca_mrówka: nie, brzmię jakbym czytał pozkowe pierdoły od 2 lat
el_soul: wibrująca_mrówka pustak
takpogadac: el_soul probowalem to rozkminic jednak problem z twoim pytaniem
pozostaje
_soul:
hm
takpogadac: co ma stawanie do mnie
el_soul: ups
el_soul: sorki
wibrująca_mrówka: takpogadac może jesteś śliczny?
takpogadac: nie preferuje w chlopcach
el_soul: przykleiles sie do eunucha
wibrująca_mrówka: do wózka*
takpogadac: zona by mnie wykas.....
wibrująca_mrówka: no żony takie są..
wibrująca_mrówka: nie pozwalają wychodzić z kolegami..
takpogadac: tu gdzie jestem nie ma gdzie wychodzic heheheh
takpogadac: najblizszy bar 19km
wibrująca_mrówka: i dlatego siedzisz tu?

takpogadac:
nie jakos cierpie na bezsennosc

czarnyMatt:
19km masakra ,
czarnyMatt:
umarłbym
takpogadac: jaka masakra piwa mam pod dostatkiem
czarnyMatt:
a to jak browar masz ,to przezyjesz
wibrująca_mrówka: a koledzy już są jak usłyszeli otwierane piwo
takpogadac: jakies jeszcze 125 buteleczek
takpogadac: 330 ml
wibrująca_mrówka: to zapas na wojnę atomową czy co?
takpogadac: nie we francji promocja byla
wibrująca_mrówka: też piję do kompa..
wibrująca_mrówka: z tym że mleko. 
czarnyMatt:
ja łoiłem wczoraj ,dziś mam wolne
takpogadac:
francuskim piwem nie napijesz sie
You_: jaja mogą zabić...
You_: takie niemyte
czarnyMatt:

takpogadac: heheheheh
wibrująca_mrówka: You_ salmonella?
You_: oby tylko
takpogadac: jeszcze 12 dni i na urlop do polski az do maja hehehehe
wibrująca_mrówka: dobrze że rafcio wyszedł bo by się załamał po tej wiadomości
takpogadac: czemu ????
wibrująca_mrówka: 20 lat marzy o powrocie do kraju z emigracji
wibrująca_mrówka: ale go nie stać
takpogadac: ehhhhh
czarnyMatt:

wibrująca_mrówka: nie wyczuł sarkazmu..
takpogadac: heheeee
wibrująca_mrówka: pewnie nie zna też legendy o słoniach
takpogadac: a pewno nie znam hehehhehe
wibrująca_mrówka: stare słonie, gdy przeczuwają swoją śmierć, wchodzą na czat i latami biadolą jak to chcą dostać dom, kobitę i zasiłek w Polsce...
takpogadac: hahahaha
takpogadac: kto by chcial taki zasilek
wibrująca_mrówka: śmieciarz z berlina
takpogadac: ehhh zasilek to 1300 euro jak siedze w domu a nie 600 zl
wibrująca_mrówka:
~odchodzi: Pozytron

8POGO8:
ide sie ruchac
wibrująca_mrówka: 8POGO8 jak Pozytron czy realnie? 
takpogadac:
pozytron juz odpuscil
wibrująca_mrówka: podszedł spać, wróci za 3 h
czarnyMatt:
umeczyły się już dzieciątka
takpogadac: skleja lalke ????
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: biorąc pod uwagę jego zamiłowanie do tekstu: ''klej dupę'' ....
takpogadac: ma to cos w sobie takie pisanie o klejeniu

wibrująca_mrówka:
takpogadac musi być w tym ziarenko prawdy

wibrująca_mrówka:
a jak wiemy, już jedno ziarnko piasku na podłodze może przebić dmuchaną lalę

wibrująca_mrówka:
zwłaszcza na dupie

czarnyMatt:

takpogadac: oj ja tam nie wiem lecz przepuszczam ze tak moze byc hehehehe
wibrująca_mrówka: no kurde, kto normalny gada na czacie przez telefon o prawie 1 w nocy, randkując z kobitą która OBOK ogląda tv?
wibrująca_mrówka: chyba że chodziło o sąsiadkę w domu obok
wibrująca_mrówka: ''najlepsza randka ever''

takpogadac:
hehehehe ale widzisz dawal nawet rade
takpogadac: tylko spore opoznienie mial w odpowiedziach
wibrująca_mrówka: bo musiał dopompowywać..
czarnyMatt:

takpogadac:
wibrująca_mrówka: to ja może już zamilknę
takpogadac: zaklad ze wentyl urwal ?????
wiedzma___: przez moment nie wiedziałam o kim mówicie ..
wibrująca_mrówka: stawiam 20 PLN, że szukał skąd powietrze uchodzi
8POGO8: wibrująca_mrówka biore 20 zl
8POGO8: i pokaze ci skad
takpogadac: ja 30 zl na wentyl
wibrująca_mrówka: kurde.. to razem uskładamy na jakaś lepszą - gumową
ewelina.:
hej
takpogadac: chcesz mu ja podarowac
wibrująca_mrówka: no tak. chyba, że ty bardziej potrzebujesz..
takpogadac: ja nie potrzebuje ale w takich dzialaniach go wspierac nie zamierzam bo znowu ja przegryzie
ewelina.:
co tam?
8POGO8:
masturbacja wzajemna ;x
ewelina.:
mhm spk
8POGO8: przylaczasz sie ?
ewelina.:
moze podziekuje xd
wibrująca_mrówka: 8POGO8 jak to szło? moja ręka pod twoją sukienką
8POGO8:

8POGO8: nie wiem..ale podoba mi sie
8POGO8: zaczynaj

wibrująca_mrówka:
u-karen22
8POGO8: wim ze lubisz mnie corgac
wibrująca_mrówka: zwłaszcza po brodzie
8POGO8: jak tu smierdzi erotyzmem nawet bez mojego udzualu ;d
wibrująca_mrówka: paloną gumą
8POGO8: targaj co chcesz byle bys targal ;d
~przychodzi: Pozytron
~odchodzi: Pozytron
takpogadac: a ja na powazne tematy chialem pogadac heheheheheh
wibrująca_mrówka: między nami jest poważnie
8POGO8: wami
8POGO8: nami
8POGO8: caly czas
8POGO8: seks tak samo dlugo trwa jak ta powaga
wibrująca_mrówka: chyba twój
8POGO8: akurat - lubie mowic z toba
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/nutki.gif
wibrująca_mrówka: ku pamięci enigmy i jej bana na dziś.

8POGO8:
takpogadac tak nie bywa... to juz dazenie ku anihilacji

takpogadac:
heheheh

8POGO8: jesli nie akceptujesz swiata internetu na trzezwo- to jeszcze normalnie - po alko- to juz jest koniec
CrowQuill:
wibrująca_mrówka czemu nie wytłumaczyłeś jeszcze wiedźmie, że nie oznacza tego, co ma na myśli?
wibrująca_mrówka: bo kobiety nie przyjmują logicznych argumentów

CrowQuill:
i to jest rzeczowa odpowiedź
wibrująca_mrówka: zdałem? jupi
wiedzma___:
CrowQuill ?

CrowQuill:
no czo?
CrowQuill:
od dawna ->
CrowQuill:
oznacza bujaj się
CrowQuill:

CrowQuill:
to nie jest uśmiech
~przychodzi: Pozytron
8POGO8: kur....starzeje sie
8POGO8: mrow ratunkuj
CrowQuill:
młodszy nie bedziesz
takpogadac: 8POGO8 to faktycznie juz cinka granica i potrzeba pomocy
wibrująca_mrówka: 8POGO8
u-popcorn
wibrująca_mrówka: masz, apteczkę.

8POGO8:
to koniec

8POGO8: po 13 latach
8POGO8: to koniec
8POGO8: czat stracil sens
8POGO8: nie jest miejscem w ktorym znajde dyskusje
8POGO8: tu sie wszyscy ruchaja
Pozytron: wibrująca_mrówka, bo ich tryb myśli ma inną logikę.
takpogadac: heheheh
takpogadac: kutwa wrocil
8POGO8: Pozi idz juz spac
8POGO8: jutro do roboty
CrowQuill:
sprawdzam od razna ile mój brzuch może pomieścić szarlotki
CrowQuill:
zostało mi jeszcze 8 kawałków ale wyniku już znam
CrowQuill:
wynosi dokładnie "ile wlezie"
8POGO8: ide, runalem. to koniec wiezi
wiedzma___: padłes, powstań
CrowQuill:
pogo i pozek to nie ta sama osoba?
Pozytron: Runąłeś?
8POGO8: ;d;d;d
CrowQuill:
dziwne, bo zachowują się jak bracia syjamscy
8POGO8: jaka rozkina

8POGO8:
znasz kawal o chacie ?
8POGO8: az mnie to zaciekawilo

wibrująca_mrówka: Pozytron a dziurkę znalazłeś?

takpogadac:
hehehe wentyl

wibrująca_mrówka:

takpogadac:
niech odpisze dziurka czy we tyl

8POGO8:
jp jak mozna mnie porownac do pozka albo to intelektualne dno albo ktos kto ngdy tu nie byl
Pozytron: Ja tu przyszłem tak pogadać.
8POGO8: Pozytron to idz sie zabic tam
8POGO8: ide od was. pa pa
~odchodzi: 8POGO8
Pozytron: 8POGO8 pijesz dziennie?
takpogadac: ktory to juz raz

wibrująca_mrówka:
cóż, nigdy nie rozstrzygniemy zakładu

1 komentarz:

  1. Owy "Pozek" dość często jest tu, w gronie stałych czatowiczów , zauważany. Gwiazda nieprzemijająca...
    Tylko szkoda człowieka,jak się tak marnować można (?)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.