niedziela, 13 listopada 2016

Ciekawy przypadek wibrującej mrówki

wibrująca_mrówka: Piotruś, tu jest 6 wersji dotyczących tylko mojego wieku http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
NieUmiem: Nie mam na imię Piotrek..
wibrująca_mrówka: a ja nie mam na imię Michał. i co z tego?
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
NieUmiem: MAsz.
NieUmiem: Masz.

wibrująca_mrówka: to ile ja mam w końcu? jedni mówią 17, inni 25, inni że wyglądam na 48..
zdjęcie zrobione
jak miałem 65... teraz
powinienem mieć 68..

***

Oak_Bluffs: wibrująca_mrówka bo ty dziecko jestes niewiem moze masz 17 lat gora al;bo sie zatrzymales w rozwoju


Oak_Bluffs: to goiwniarz ma 17 lat

Oak_Bluffs:
bloki pisze o czacie siedzi tu noc i dzien pewnie mylki juz fikcje z realem


NieUmiem:
Masz 25 lat.

Gunter: 35
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_x.gif

TylkoNachwilęOna: wibrująca_mrówka dzisiaj jakiś hejt oak twierdził, że wyglądasz na 48 ;D

Oak_Bluffs: NieUmiem on ma 48 lat a wyglada na 60 co ty bredzisz
Oak_Bluffs: jezdzi na wozku inwalidzkim

duszek_poeta_: ja myslalem ze taki pod 40 ma a on grubo po 60 ce albo tak staro wyglada
duszek_poeta_: dziadek
Oak_Bluffs: no stary jest
Oak_Bluffs: no coz ja sie tez nabralam myslalam ze ma mniej lat

Artykuł z 2013 r. z którego zdjęcie rozsyła Oak:
''65-letni Peter Williams''

złośliwy35: bo mrowka jest kaleką mieszka w canadzie i ma 67 lat
złośliwy35: ale juz mam 2 fakty udowodnione na mrówkę
złośliwy35: dwa haki
złośliwy35: inwalida i 67 lat
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
złośliwy35: nie na razie tylko kaleka i 67 lat
złośliwy35: nie no nie wie m jak jest z jego wiekiem
złośliwy35: ae moze miec i 25 i 67
złośliwy35: taki sam poziom głupoty reprezentuje jak ludzie w takich latach

Znajomi radzą mi puścić lotka z tymi numerami. Osobiście wolę zagrać w bingo.
Ktoś jeszcze obstawia jakiś numerek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.