wtorek, 9 lutego 2016

Kim byłeś w poprzednim wcieleniu?

Lord_Przedświt: Ech, w przedszkolu to były bale przebierańców pamiętam.
Sweet___revenge:
i ja
Wczesny_Twór: też pamiętam jak zachorowałem i nie poszedłem na taki bal, a miałem strój wampira 
Sweet___revenge: byłam bananem
Lord_Przedświt:

czika:
ja byłam za Chinkę przebrana
Lord_Przedświt: O. Ja za kowboja.
czika:
a pózniej za clowna
Lord_Przedświt:
Revenge, miałaś wyraźną krzywiznę?
Sweet___revenge: że co?
Sweet___revenge: aaa
Sweet___revenge: bardzo wyraźną
Lord_Przedświt:
Sweet___revenge: traumy z dzieciństwa - jak nie banan, to szopkowy osioł
Lord_Przedświt:
wibrująca_mrówka: 
u-karen158
Lord_Przedświt: No nie, Revenge była pewnie nieobrana.
wibrująca_mrówka: u*
Sweet___revenge:
wiedzma___:
Sweet___revenge: tak, byłam bananem w skórce
Sweet___revenge: ...nieobranej
Lord_Przedświt: Nie obrałbym cię, nie przepadam za bananami
wibrująca_mrówka: u*  

wiedzma___:

Lord_Przedświt: Mrówko, a nie, "ubrać" to bym i mógł. Wedle swego gustu 

wiedzma___:
*brać
wibrująca_mrówka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.