sobota, 13 lutego 2016

Kółko wielbicieli dys-wszystkiego

Historyjki:

*** Do niczego niepodobne:
lisek_dama: będę w telewizji dziś mnie przyłapali z kamerą
EkskluzywnyMenel: byli wśród zwierząt?
wibrująca_mrówka: wynosiłaś ją z media markt?
lisek_dama: jestem ponoć podobna do Dobrawy
lisek_dama: szukają sobowtura

*** Pragnę salonu na świecie:
lisek_dama: wczoraj mi się śniła apokalipsa dlaczego mi się śnią filmy rodem z sf
lisek_dama: nie chcę takiej przyszłości. żyć w kapsule i podział na kasty
gnb_gd: ale podzial na kaasty juz jest, w imie kapitalizmu i liberalizmu
lisek_dama: gnb ale nikt nie robi na tobie eksperymentów albo nie służysz jako przymusowa surygatka
wibrująca_mrówka: surygatka?
Lord_Przedświt: surogatka dla surykatek... słodkie
wibrująca_mrówka: surygatka dla surokatek raczej.

*** Być może chodziło o Chippendales'ów:
svdddd: ale fajnie wygladali chippisi w 68 roku

*** Komunikacja bez barier:

Remi: rafal jak po pracy
rafciozberlina: a dziekuje , wypoczolem sobie w pracy
Remi: i po objadku
rafciozberlina: mnie po kawie skrecalo

*** Wolę zimny laptop niż gorącą kompiel:

kkkkkkkkk: lepiej sie czuje po kompieli zawsze a ty
czika: mąż corke kompie

*** Dysleksji też świat nie chce, a mimo wszystko popiera:

Alicja21: nerwica to straszne gowno
Alicja21: nikomu nie rzycze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.